quote:Op zondag 1 juli 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haha, had dat spandoek voor Zanka vanochtend nog niet gezien.
Haha die is vet niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook flink wat overgewicht voor zover ik kon zien. Onbegrijpelijk van een professional, een paar weken vakantie en dan 's ochtends in Nederland aankomen kakken in deze vormquote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef Clerxify het volgende:
Dick heeft matavz gelijk de wind van voren gegeven, i.v.m met de conditie op de training die ver onder de maat was. Fijn zo'n persoonlijkheid voor de groep.
Stond op een paar meter van hem en leek toch aardig bol in zijn gezicht. Heb 'm wel eens fitter gezien. Maar het is sowieso onprofessioneel om 's nachts pas in te vliegen terwijl je je om 9 uur op de Herdgang moet melden.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Matavz overgewicht? Lijkt me sterk
Dat zeker! Moet jij of ik eens flikken om met je half zatte kloten op je werk ter verschijnen o.i.d. . Goed om te zien dat er dan zo'n baasje is als Advocaat die daar gelijk op zit. Ik vond Cocu al een verademing maar die Advocaat, dat worden weer eens duidelijke analyses en leuke verschijning langs de lijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stond op een paar meter van hem en leek toch aardig bol in zijn gezicht. Heb 'm wel eens fitter gezien. Maar het is sowieso onprofessioneel om 's nachts pas in te vliegen terwijl je je om 9 uur op de Herdgang moet melden.
Geen problemen meequote:Op maandag 2 juli 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat loopt Dick allemaal te blaten in de pers? Over Wijnaldum, over de conditie van spelers. Houd dat lekker intern.....
Even laten zien wie de baas is en alles op scherp zetten. Niets mis mee. Als de spelers daar al niet meer tegen kunnen, heeft het pappen en nathouden-tijdperk van Rutten nog diepere sporen achtergetalen dan ik verwacht had.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat loopt Dick allemaal te blaten in de pers? Over Wijnaldum, over de conditie van spelers. Houd dat lekker intern.....
Dat is inderdaad prima, en dat doe je dan lekker intern en niet in de media.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Even laten zien wie de baas is en alles op scherp zetten. Niets mis mee. Als de spelers daar al niet meer tegen kunnen, heeft het pappen en nathouden-tijdperk van Rutten nog diepere sporen achtergetalen dan ik verwacht had.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima, en dat doe je dan lekker intern en niet in de media.
Oh ja ,ik hoorde dat Xavi niet bij de huldiging van Spanje kan zijn omdat hij in Arnhem een contract moet ondertekenen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]Wie weet komen Torres, Mata, Kalou ook nog
Jammer dat het altijd kanker kwaliteit is..quote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Labyad gisteren op schiphol.Met PSV tas ook nog.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |