abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113631445
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Rutten? Waarom?
Vind het maar een schijnheilig figuur. Die bij PSV 3jaar lang heeft verzaakt en tot de laatste cent heeft geprofiteerd. Om vervolgens voor nog meer geld naar Vitesse te gaan waar die Judas speelt..
Zegt genoeg over zo'n persoon lijkt mij.. -O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_113631696
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Vind het maar een schijnheilig figuur. Die bij PSV 3jaar lang heeft verzaakt en tot de laatste cent heeft geprofiteerd. Om vervolgens voor nog meer geld naar Vitesse te gaan waar die Judas speelt..
Ik snap zijn keus wel, een laatste kans om zich in Nederland te bewijzen als toptrainer, een goed salaris en een club met veel mogelijkheden. Ik gun hem wel zijn succes zolang hij maar tegen PSV 2x verliest :) Worden wel twee leuke beladen wedstrijden. Was het de vorige keer al met Reis maar nu nog extra beladen. Gaat een leuk seizoen worden.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:21:24 #178
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_113632175
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_113632251
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik snap zijn keus wel, een laatste kans om zich in Nederland te bewijzen als toptrainer, een goed salaris en een club met veel mogelijkheden. Ik gun hem wel zijn succes zolang hij maar tegen PSV 2x verliest :) Worden wel twee leuke beladen wedstrijden. Was het de vorige keer al met Reis maar nu nog extra beladen. Gaat een leuk seizoen worden.
Meh, zijn keuze kan ik ergens ook nog wel begrijpen. Elke job is een job.. (waar geld altijd een rol speelt).. Maar toch blijf ik het rare keuzes vinden. FC Jordania is gewoon een louche club geworden waar je binnen 2 maanden alweer op straat kunt staan.
En hij weet wat Reis geflikt heeft bij PSV, en ik ben ervan overtuigd dat het een grote rol heeft gespeeld om Rutten aan te trekken om Reis aan het voetballen te krijgen..

Weten we nog wie Reis is? :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Vertel me dan eens wat Rutten voor goeds heeft gebracht?
Rutten was het laatste stukje dat ons aan de zwarte jaren deed herinneren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_113634215
Wat een boy die Depay: 'Wil de beste worden hiero'

_O_
pi_113634291
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Doublepain het volgende:
Wat een boy die Depay: 'Wil de beste worden hiero'

_O_
Heeft iig de potentie :)

Op dit moment vind ik Mertens de beste.
pi_113634528

boss :7
  zondag 1 juli 2012 @ 17:53:09 #185
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113636127
Wel heerlijk rustig zo in het topic *O*

Eindelijk weer PSV nieuws :) Heel goed nieuws wat betreft Depay z'n contractverlenging. Heb zin in het nieuwe seizoen, evt met Narsingh er nog bij _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113636681
  zondag 1 juli 2012 @ 18:18:52 #187
306371 zerokil
psvunited
pi_113637170
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren...
Advocaat heeft gezegd dat hij 4-3-3 wil spelen met de punt naar achter, stel dat Narsingh nu ook nog komt dan heeft Wijnaldum weinig kans op speeltijd.
  zondag 1 juli 2012 @ 18:29:34 #188
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_113637491
quote:
Advocaat spreekt Matavz aan op gebrek aan conditie

Het was weer even wennen voor de diverse spelers na een voor sommige lange vakantie. De eerste training moesten ze week aan de bak. Zeker voor degenen die gisteren pas terugkwamen was het zwaar. Zo sprak Mertens, afgelopen week op bezoek in California om de revaliderende Nesu een hart onder de riem te steken, nog last te hebben van een jetlag.
PSV Netwerk
Meest opvallend was Tim Matavz. De spits keerde vannacht pas terug in Nederland. Al snel kon hij het op de training niet meer bijbenen. Hij werd door een zichtbaar geirriteerde Advocaat toegesproken over zijn conditie.

Bron: http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28183__.php
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113637541
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef zerokil het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren...
Advocaat heeft gezegd dat hij 4-3-3 wil spelen met de punt naar achter, stel dat Narsingh nu ook nog komt dan heeft Wijnaldum weinig kans op speeltijd.
Met de punt naar achter zonder Toivonen, met de punt naar voren mét ;)
pi_113638117
Met de punt naar achteren lijkt mij sportieve zelfmoord.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 1 juli 2012 @ 19:10:08 #191
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_113638641
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Met de punt naar achteren lijkt mij sportieve zelfmoord.
Met de punt naar voren of naar achteren zegt weinig. Dat kan ook weer op vele manieren ingevuld worden.
Onder Advocaat zal 4-3-3 in de praktijk ook gewoon 4-5-1 zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_113638724
We zullen zien. Ik denk dat het juist heel veel egt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_113639968
“@Mzanka: Still amazed by the number of people that came to the 1st. Training of #PSV today! You made it a day i will not forgot anytime soon!”
pi_113641441
Haha, had dat spandoek voor Zanka vanochtend nog niet gezien. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113641521
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

SPOILER
:D
pi_113642152
Dick heeft matavz gelijk de wind van voren gegeven, i.v.m met de conditie op de training die ver onder de maat was. Fijn zo'n persoonlijkheid voor de groep.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_113643627
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

SPOILER
Lars040 ‏@Phoolie040
@Mzanka did you see the banner what the supporters of lighttown madness made for you?
Expand
Reply Retweet Favorite
1h Mathias Zanka ‏@Mzanka
@Phoolie040 @Phoolie040 It was so cool! I was laughing my ass off! Cc @lm_official
pi_113645312
Toenstraks de video bekeken die de NOS gemaakt had over de 1e training van PSV mooi doek voor de kleine generaal maar waar ik wel om moest lachen was Dick welkom terug groeten Sim, _O_
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  zondag 1 juli 2012 @ 21:50:03 #199
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_113646886
Lighttown madness :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_113655117
Jongens ik heb zin in het seizoen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')