Vindt het eigenlijk niet zo erg. Als hij het leuk vindt waarom niet.quote:
Justin 'Neger' Bieber.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Abel Xavier heeft al eens bij Psv gespeeld dus gekker wordt het toch niet
Etc. die gast was echt te ernstig.
[ afbeelding ]
Hij kan toch ook niet echt 'voetballen'?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZankaHebben de dan eindelijk weer een goede centrale verdediger?
Gewoon van Bommel of de Stroot laten voetballen, die 2 pakken de ballen wel..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij kan toch ook niet echt 'voetballen'?Beetje type Marcelo. Maar die speelde ook vrij goed laatste gedeelte van het seizoen vond ik.
Ik zeg Marcelo en Mano eruit. Zanka midden. Pieters naar het midden, Willems links en Atiba rechts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Zanka en Marcelo in het centrum lijkt me nou niet bepaald een succes, beide zelfde type spelers die verdedigend hun mannetje staan maar niet opbouwend. Je hebt toch wel een opbouwende verdediger nodig.
Alleen het probleem is wie je moet halen achterin? Der is niet bepaald veel keusquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg Marcelo en Mano eruit. Zanka midden. Pieters naar het midden, Willems links en Atiba rechts.
En investeer liever in de verdediging dan in de aanval. Daar hebben we genoeg en zou je als het echt nodig is, zelfs nog jeugdspelers neer kunnen zetten. Als het achterin aar goed staat. Dat is je basis.
Ideaal zou een ruil zijn van Labyad voor die RB van Sporting.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen het probleem is wie je moet halen achterin? Der is niet bepaald veel keus
Helaas heeft hij al getekend bij Valencia volgensmijquote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Depay het volgende:
[..]
Ideaal zou een ruil zijn van Labyad voor die RB van Sporting.
Hij bedoelt back up van hem.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas heeft hij al getekend bij Valencia volgensmij
Manolev nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zanka heeft al een gezicht van een winnaar.
Rutten? Waarom?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wauw, geweldigHopen dat hij er helemaal wegrot
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |