Volgens mij respecteren veel Marokkaanse spelers van PSV in de jeugd zijn actie.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Van die slijmlullo's die verstandig gaan lopen doen op twitter..
Dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Van die slijmlullo's die verstandig gaan lopen doen op twitter..
Bakkali is ook een Belgische Marokkaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Bakali ofz heeft al bijgetekend, niet iedereen is zo'n mongool als Labyad
Denk dat het eerder belangrijk is om goede mensen om je heen te hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Bakali ofz heeft al bijgetekend, niet iedereen is zo'n mongool als Labyad
Gewoon:quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Depay het volgende:
[..]
Dit.
Verder.. Ben ik heel mainstream wanneer ik Memphis op mijn PSV shirt laat drukken? Ik twijfel zeer tussen hem en ons Jeremain.
Klopt helemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Denk dat het eerder belangrijk is om goede mensen om je heen te hebben.
Jep en voor de 100 jarige jubileum toernooi komt de thuis shirt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef Depay het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat dit alleen een uit-shirt zou zijn?
Dat gaat nog een verdomd prijzig seizoen worden zo..quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jep en voor de 100 jarige jubileum toernooi komt de thuis shirt.
Die kaartjes voor toernooi is toch binnen enkele seconden uitverkocht.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef Depay het volgende:
[..]
Dat gaat nog een verdomd prijzig seizoen worden zo..
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:22:42Labyad krijgt mogelijk nieuwe boete van #PSV wegens niet verschijnen op de training. reageer retweet
Memphis doenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Depay het volgende:
[..]
Dit.
Verder.. Ben ik heel mainstream wanneer ik Memphis op mijn PSV shirt laat drukken? Ik twijfel zeer tussen hem en ons Jeremain.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat hij netjes zijn haar heeft veranderd, dat andere kan echt niet![]()
Maar een soort Cissé zou leuk zijn, zijn tattoo´s heeft hij wel
Abel Xavier heeft al eens bij Psv gespeeld dus gekker wordt het toch nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom kan het niet?
Best grappig om hem zo op het veld te zien.
Om specifieker te zijn 'Memphis'.quote:
Niet bij je contractverlenging?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom kan het niet?
Best grappig om hem zo op het veld te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |