Louis Vuittonquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er een speciale marokkanen winkel die zijn tasje verkopen? Lopen allemaal met dezelfde.
Hoe wil hij tekenen? Kan toch niet?
Ik denk van wel, die Labyad krijgt al zoveel boetesquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
Ach, nu krijgt Papa Labyad geen uitkering meer.
quote:Faber volgt Van Marwijk: ‘Het voelt niet goed om aan te blijven’Ernest Faber is niet langer werkzaam bij de KNVB. De veertigjarige Geldroppenaar was in dienst als assistent van bondscoach Bert van Marwijk, maar zijn contract was gekoppeld aan dat van de keuzeheer. Vanwege diens opstappen, eindigt automatisch ook de verbintenis van Faber. Dat maakt de bond kenbaar via de officiële kanalen.
Faber, die komend seizoen aan de slag gaat als assistent van Dick Advocaat bij PSV, heeft aangegeven dat hij niet beschikbaar is om de functie van assistent ook onder een nieuwe bondscoach te gaan vervullen. “'Ik ben bij Oranje terechtgekomen door Bert van Marwijk, en het voelt voor mij niet goed om aan te blijven nu hij heeft besloten te stoppen", zegt hij.
“Het aanstaande seizoen ga ik me volledig richten op mijn eigen club”, vervolgt de ex-hoofdcoach van FC Eindhoven. “Ik kijk terug op een bijzonder intensieve en leerzame periode bij de KNVB.”
40 zweepslagenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn eigenlijk de straffen als je een contract tekent terwijl je andere nog loopt bij een andere club?
Is dat Mexes niet ooit overkomen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn eigenlijk de straffen als je een contract tekent terwijl je andere nog loopt bij een andere club?
Beverwijk toch , jij bezem , zemlquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er een speciale marokkanen winkel die zijn tasje verkopen? Lopen allemaal met dezelfde.
...
O lekkerquote:Op maandag 2 juli 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Mexes niet ooit overkomen?
Edit: Ja dus. As Roma moest voor hem toen alsnog een transfersom betalen aan Auxerre + een transferverbod.
Allemaal matige spelers. Zullen het niveau van PSV nooit gaan halen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bourdouxhe wordt verhuurd aan FC Eindhoven
Maikel Verkoelen
Benjamin van Leer
Marco Ospitalieri
Jason Bourdouxhe
Het is te hopen voor hem dat hij niet alles heeft uitgegeven aan nieuwe Nikesquote:PSV overweegt salaris vertrekkende Labyad terug te vorderen
PSV speelt het harder tegen Zakaria Labyad. De middenvelder vindt dat hij transfervrij weg mag bij de Eindhovense club, omdat de optie die men op hem lichtte niet rechtsgeldig is. PSV denkt daar anders over en meldde in mei tevreden dat Labyad zijn contract niet tijdig had opgezegd: derhalve zou hij automatisch langer vastliggen. Nu de middenvelder alsnog naar Portugal is gegaan om zijn transfer af te ronden, zoekt PSV een ander middel.
De Brabantse club wil volgens het Eindhovens Dagblad een deel van Labyads salaris van afgelopen seizoen terugvorderen. De Utrechtse tiener wekte volgens PSV het vertrouwen dat hij bij de club zou bijtekenen. Dat zei hij ook hardop in een interview in april. In ruil daarvoor kreeg hij een hoger salaris, zo claimt PSV nu. Maar Labyad besloot toch anders en volgens het Portugese Record is Labyad nu in Lissabon om een vijfjarig contract te tekenen bij Sporting.
De advocaat van Labyad vindt dat PSV helemaal niet het recht heeft om salaris terug te eisen en spreekt van eenzijdige berichtgeving in de media, zo tekent het dagblad op. “Er is geen enkel verband tussen de optie en het salaris. De speler zelf wil ook dat we de zaak oplossen, om de rust te bewaren kunnen we daarover nu niks zeggen.”
Z'n vlechtjes zitten losser dus zijn ogen lijken groterquote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Gini of een van zijn bruurs?
Veel volwassener nu met dit kapsel. Hopelijk gaat hij daardoor ook beter spelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Staat beterquote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Fokquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Hans Oostendorp @Hoostendorp
@RikElfrink Wil ook es aandacht besteden aan gemeenschapsgeld dat naar PSV gaat, in relatie tot salarissen van heren Advocaat / VanBommel .
Expand
56m Rik Elfrink @RikElfrink
@Hoostendorp Er is geen gemeenschapsgeld naar #PSV gegaan. #PSV heeft iets verkocht aan de gemeente. Zakelijke transactie.
Hide conversation
Die Rik reageert ook overal op![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Overtreed Sporting hiermee ook niet de regels?
Ik weet het wel zeker, dit is gewoon een principe kwestie geworden.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef Enchanter het volgende:
Gaat nog wel een staartje krijgen denk ik
Shirt is mooi, dus dan staat het wel iedereen goed.quote:
Shirt is te mooi voor Schaars. Maar het is inderdaad een geweldig shirt, één van de mooiste van de wereld.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shirt is mooi, dus dan staat het wel iedereen goed.
Van Wolfswinkel staat het ook best goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shirt is te mooi voor Schaars. Maar het is inderdaad een geweldig shirt, één van de mooiste van de wereld.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Leuk om op zijn kamertje te hangen in utrecht ja. Best raar, helemaal naar portugal reizen voor een shirtje.. Jr kan ze ook online bestellen. Als hij zich maar weer gaat melden bij psv
Over het algemeen vind ik groen-wit of zwart-wit gestreepte shirts het mooist. Sowieso zijn dat de mooiste kleurencombinaties, al heerst rood-wit ook. Vooral met zo'n mooie brede verticale rode baan in het middenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel staat het ook best goed.
Maar ik vind die van PSG mooiste van wereld.
Die van FC Porto of Benficaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik groen-wit of zwart-wit gestreepte shirts het mooist. Sowieso zijn dat de mooiste kleurencombinaties, al heerst rood-wit ook. Vooral met zo'n mooie brede verticale rode baan in het midden
Hetzelfde smaak.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik groen-wit of zwart-wit gestreepte shirts het mooist. Sowieso zijn dat de mooiste kleurencombinaties, al heerst rood-wit ook. Vooral met zo'n mooie brede verticale rode baan in het midden
Sowieso hebben Zuid-Europeanen en Zuid-Amerikanen het beter begrepen als het om shirts gaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van FC Porto of Benficaof Portugal zelf.. Bijna alle shirtjes daar zijn
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Positie van Labyad is ook bekend:
[ afbeelding ]
Samen met zijn moeder dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij PSV wint, dan is dit zijn nieuwe ploeg:
[ afbeelding ]
PSV moet Dwight Howard traden en hem ff een Superman dunk op Labyad laten doen.quote:
Provocerende arrogante actie om hem nu al te presenteren. Club en speler passen dus goed bij elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Heel dom van Sporting als Labyad zijn contract nog doorloopt. Maarja, ze kunnen allemaal de tyfus krijgen. Gewoon aanklagen...
Voor 2 miljoen mogen ze hem ophalen. Vanaf anderhalf zou ik alles direct accepteren.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV heeft al eerder gezegd dat #Labyad zonder oplossing gewoon NIET gaat spelen voor #Sporting. #Brands werkt aan die oplossing.
Brands moet het gewoon laten en dat joch 1 jaar laten rotten bij de Fjes. Sporting zal hoogstens 2 miljoen bieden en niet meer.
Benfica bood geloof ik 5.. Gewoon 5 vragen..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen mogen ze hem ophalen. Vanaf anderhalf zou ik alles direct accepteren.
Concreet bod van 5 miljoen? Kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benfica bood geloof ik 5.. Gewoon 5 vragen..
Kunnen ze Manolev niet als aanvaller presenteren ?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar Brands zei nog een aanvaller en selectie is compleet. Dat betekend dus nog een jaar Manolev op RB?
Half jaar geleden hadden ze zich gemeld voor Labyad, maar Labyad wilde toen niet. Dus dankzij hem loopt PSV mooi 5 miljoen mis.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Concreet bod van 5 miljoen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Volgens Dick Advocaat tijdens de persconferentie gisteren nog 2-3 spelers er bij mits Toivonen vertrekt.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar Brands zei nog een aanvaller en selectie is compleet. Dat betekend dus nog een jaar Manolev op RB?
Anders hebben we nog wat bekers staan die voor een paar miljoen weg mag.. mooi manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Dan verkopen ze toch gewoon wat lucht boven het stadion, denk dat de gemeente daar best wel een mooi bedrag voor over heeft.
ASML heeft al wat geboden, dus kan best werken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Dan verkopen ze toch gewoon wat lucht boven het stadion, denk dat de gemeente daar best wel een mooi bedrag voor over heeft.
Manolev gaat echt niet blijven. Die gaat voor een zacht prijsje (gezeik met contract) weg. Stuttgart wilde hem al hebben (heeft indruk gemaakt tegen nederlandquote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Tuurlijk, die lucht is schoner dan ergens anders in het land. Lekker kampioenschap kopen. Is toch mooi man.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Stuttgart heeft officieel laten weten hem niet meer te willen, hebben een andere speler gehaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Manolev gaat echt niet blijven. Die gaat voor een zacht prijsje (gezeik met contract) weg. Stuttgart wilde hem al hebben (heeft indruk gemaakt tegen nederland)
Bedoel je niet Rubin Kazan voor Toivonen? Mij is alleen Stuttgart en Aston Villa bekend als concrete kanshebbers op deze geweldenaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Er waren toch ook nog wat Russen voor Manolev? Of zijn die ook al afgehaakt?
geen flauw ideequote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Er waren toch ook nog wat Russen voor Manolev? Of zijn die ook al afgehaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |