Samen met zijn moeder dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij PSV wint, dan is dit zijn nieuwe ploeg:
[ afbeelding ]
PSV moet Dwight Howard traden en hem ff een Superman dunk op Labyad laten doen.quote:
Provocerende arrogante actie om hem nu al te presenteren. Club en speler passen dus goed bij elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Heel dom van Sporting als Labyad zijn contract nog doorloopt. Maarja, ze kunnen allemaal de tyfus krijgen. Gewoon aanklagen...
Voor 2 miljoen mogen ze hem ophalen. Vanaf anderhalf zou ik alles direct accepteren.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV heeft al eerder gezegd dat #Labyad zonder oplossing gewoon NIET gaat spelen voor #Sporting. #Brands werkt aan die oplossing.
Brands moet het gewoon laten en dat joch 1 jaar laten rotten bij de Fjes. Sporting zal hoogstens 2 miljoen bieden en niet meer.
Benfica bood geloof ik 5.. Gewoon 5 vragen..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen mogen ze hem ophalen. Vanaf anderhalf zou ik alles direct accepteren.
Concreet bod van 5 miljoen? Kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benfica bood geloof ik 5.. Gewoon 5 vragen..
Kunnen ze Manolev niet als aanvaller presenteren ?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar Brands zei nog een aanvaller en selectie is compleet. Dat betekend dus nog een jaar Manolev op RB?
Half jaar geleden hadden ze zich gemeld voor Labyad, maar Labyad wilde toen niet. Dus dankzij hem loopt PSV mooi 5 miljoen mis.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Concreet bod van 5 miljoen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Volgens Dick Advocaat tijdens de persconferentie gisteren nog 2-3 spelers er bij mits Toivonen vertrekt.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar Brands zei nog een aanvaller en selectie is compleet. Dat betekend dus nog een jaar Manolev op RB?
Anders hebben we nog wat bekers staan die voor een paar miljoen weg mag.. mooi manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Dan verkopen ze toch gewoon wat lucht boven het stadion, denk dat de gemeente daar best wel een mooi bedrag voor over heeft.
ASML heeft al wat geboden, dus kan best werken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Dan verkopen ze toch gewoon wat lucht boven het stadion, denk dat de gemeente daar best wel een mooi bedrag voor over heeft.
Manolev gaat echt niet blijven. Die gaat voor een zacht prijsje (gezeik met contract) weg. Stuttgart wilde hem al hebben (heeft indruk gemaakt tegen nederlandquote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Tuurlijk, die lucht is schoner dan ergens anders in het land. Lekker kampioenschap kopen. Is toch mooi man.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Stuttgart heeft officieel laten weten hem niet meer te willen, hebben een andere speler gehaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Manolev gaat echt niet blijven. Die gaat voor een zacht prijsje (gezeik met contract) weg. Stuttgart wilde hem al hebben (heeft indruk gemaakt tegen nederland)
Bedoel je niet Rubin Kazan voor Toivonen? Mij is alleen Stuttgart en Aston Villa bekend als concrete kanshebbers op deze geweldenaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Er waren toch ook nog wat Russen voor Manolev? Of zijn die ook al afgehaakt?
geen flauw ideequote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Er waren toch ook nog wat Russen voor Manolev? Of zijn die ook al afgehaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |