En trainingen, wedstrijden in het tweede en jong oranje. Of denk jij dat die jongen buiten zijn invalbeurten nog nooit een grasveld heeft gezien.quote:
Europees kampioen geworden met Oranje:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En trainingen, wedstrijden in het tweede en jong oranje. Of denk jij dat die jongen buiten zijn invalbeurten nog nooit een grasveld heeft gezien.
Wat doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst naar Eindhoven. Be nice
Verjaardag/housewarming. Eerste keer dat ik in Eindhoven kom. Nog suggesties voor leuke plekken in de stad? (Ja ik ga een beetje offtopic, ben zo weer weg)quote:
Baekelandplein is het altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verjaardag/housewarming. Eerste keer dat ik in Eindhoven kom. Nog suggesties voor leuke plekken in de stad? (Ja ik ga een beetje offtopic, ben zo weer weg)
Frederiklaan is ook een leuk plekje. Stukje doorrijden tot op het Trudoplein. Zit een leuk kroegje 'De Vlierhof".quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Baekelandplein is het altijd wel gezellig.
Ga je ook op zijn zachte g kotsen of durf je dat niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Kijk wel waar ik terecht kom. Scheelt dat er een Eindhovenaar mee gaat
Ligt eraan wat je wilt gaan doen.. maar als je over het Stratumseind of over de Markt loopt vindt je sowieso wel iets leuksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verjaardag/housewarming. Eerste keer dat ik in Eindhoven kom. Nog suggesties voor leuke plekken in de stad? (Ja ik ga een beetje offtopic, ben zo weer weg)
Hele, hele slechte shop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg dit net per post binnen van mijn geheime bron:
[ afbeelding ]
Woensel west.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
die komt nog niet bijna.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens benieuwd of Labyad morgen op de training verschijnt. Als ie niet komt opdagen heeft ie een probleem.
PSV heeft iig al ingekocht voor Labyadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 19:09:03 ]
Nee, internationals stromen pas 1 week later in volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Ook bekend of morgen de hele selectie traint? Dus de Stroot, Jetro, Bommel etc?
Ik denk dat Lens sowieso enkel nog in aanmerking komt voor een plek als centrale of spits in een 4-4-2. Op de flank komt hij gewoon enorm tekort.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Wat gaat er met Lens gebeuren als Narsingh komt ? Die heeft weinig zin om weer een jaartje de bank warm te houden.
Overigens zou ik als tegenstander Lens meer vrezen dan Narsingh.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg dit net per post binnen van mijn geheime bron:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |