Ik post wel zodrekt weer een foto van je zusjequote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
Dudequote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
Solliciteer jij dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Steven zou ook wel kunnen.
Beetje tegenstand voor dat EO-volk dat nu blauw is.
Ik lees mee. Ook om 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post wel zodrekt weer een foto van je zusje
Ga maar slapen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou snel even nog een topic kapen met:
ode aan de topickaap
als tt
Wat is dit dan?quote:
Is goed!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem jou stem mee naar achteren meneer Reith.
Ik wil wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Als Steven serieus mod wil worden ben ik voor Steven.
Je bedoelt dat je s'ochtends de spytool gebruikt?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees mee. Ook om 2 uur 's nachts.
gr gr
Weet ik, maar ik zie gewoon potentie in jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neehee.
Ik doelde trouwens niet op jou. Kusje.
Niet in Steven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie gewoon potentie in jou.
Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf geen plaatjes meer te postenIk kan echt niet weer 6 weken zonder Fok! hoor dan spring ik op zeker mijn raam uit.
Inderdaadquote:
Ook, Net als in Kapiteintje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de komende 2 maanden weinig tijd man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is alleen kapi een optie man.
Gewoon Russia style mod worden die man
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mod is geen FA he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelaat was je nou unbanned dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die in Amsterdam?quote:
In Argentinië toch ? (Zonder te klikken)quote:
Ik wil jou net zo graag als mod als dat ik een negerin met aambeien wil baffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat jullie mij als mod willen maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
Wie zegt dat we jou als mod willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat jullie mij als mod willen maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
Boeiend man. GGMM runt de toko nu ook in zijn eentje muv het kankeralarm.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de komende 2 maanden weinig tijd man.
Enige die daar aan wat doet is Guitarist, maar wordt blijkbaar vaak tegengehouden.quote:
even kijken of ik wat goos kan regelen die meewillen. lineup is rete maar dan ook retegaaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die in Amsterdam?
Ja is topfeestje
Noem je morph zo nu ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend man. GGMM runt de toko nu ook in zijn eentje muv het kankeralarm.
HMF, GGMM en Caland roepen dat altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou als mod willen
Ach hij kopieert gewoon het bericht van de frontpage daar had iemand ook die humor.quote:
Ik ga los hoorquote:
kapot =/= modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HMF, GGMM en Caland roepen dat altijd.
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is er eigenlijk een nieuwe mod nodig? Alsof er veel schokkends in VBL aan de hand is met de zoveelste overwinning van Ajax op Feyenoord als uitzondering die de regel bevestigd.
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.
Tijdens live-topics is het gewoon handig als er minimaal één aanwezig is.
Dan lijkt 't me idd beter dat Steven 't wordt, die mag 't stadion sowieso niet meer in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?
Solliciteer maar. De grootste kutusers zijn vaak goede mods, jij past in het profiel!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neehee.
Ik doelde trouwens niet op jou. Kusje.
Ah naja succes aan de mensen die solliciteren dan maar ikzelf heb net zoveel ambitie voor de positie als ik er uberhaupt kans op maak.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.
Tijdens live-topics is het gewoon handig als er minimaal één aanwezig is.
En maar 10euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even kijken of ik wat goos kan regelen die meewillen. lineup is rete maar dan ook retegaaf.
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Solliciteer maar. De grootste kutusers zijn vaak goede mods, jij past in het profiel!
Nee joh,zijn genoeg live-topics zonder dat je club speeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan lijkt 't me idd beter dat Steven 't wordt, die mag 't stadion sowieso niet meer in.
Dan is Steven de man dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mij
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
inderdaad, en sercret locatiequote:
Die wordt de dag ervoor pas bekend gemaakt jaquote:
De gemiddelde (Feyenoord) seizoenkaarthouder hier kan denk ik ook niet op zaterdagavond, maar kan het verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh,zijn genoeg live-topics zonder dat je club speelt
Hij klapt je !quote:
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijno pakt je nog in een vbl Mortal Kombat battle royale.quote:
1700 mensen die alsnog niet naar Ajax - Twente gingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.
[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Ajax geen trouw publiek heeft? Jij weet toch ook dat 75% theaterpubliek is daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.
[ afbeelding ]
psv staat nou niet echt bekend om hun geweldige scoutingswerk,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
Manolev voor moderatorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv staat nou niet echt bekend om hun geweldige scoutingswerk,
DAM zit nog in Argentinië denk ik. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.
De Koreaanse markt lijkt mij wel een geschikte zolang je het zijn van mod maar een beetje competitief laat klinken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
Iedereen daar maar op geilen.. ik verwacht zo een emo chick met dikke buik + bril.quote:
Ziet eruit als Game of Thrones? Ben pas bij aflevering 6quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Welke serie is dit dan?
Heb m'n lijstje bijna klaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
GOTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Game of Thronesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Stijn daar tijd voor heeft, hij moet de CL beker nog poetsen man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn als mod. Een met kanker scheldende mod
99% van alle Fok! gasten geilen op ieder random wijf op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen daar maar op geilen.. ik verwacht zo een emo chick met dikke buik + bril.
Paon vbl modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Stijn daar tijd voor heeft, hij moet de CL beker nog poetsen man.
Madame_Paon
Juist niet man, lekker haar gallen de hele dagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paon vbl moddan gaat iedereen massaal naar dat andere forum.
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen Madame_Paon is niet moddervet ze is enkel dikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist niet man, lekker haar gallen de hele dag
Zij wordt nooit mod manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist niet man, lekker haar gallen de hele dag
Seizoen 1 is geweldig en heb ik een ruk uitgekeken (deze kan je dubbelzinnig opvatten)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ah... krijg mezelf maar niet gemotiveerd om het op te starten, de afleveringen dan.
Zit ook al te wachten indd. Ff die Jack uitschelden achter de buis. Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef Typisch het volgende:
Ey wats deze word studio sportzomer niet herhaald?
Ik zou Ajacied422 vragen, heeft de CL al een keer gewonnen en is altijd als eerste online. 7:00 stipt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg alleen een mailtje dat het budget op was na Messi en Ronaldo
Ik blijf bij die Yi-Long oude actieve user met een opvallende mening en Chinees/Koreaans bloed dus houdt het 24 uur lang vol.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg alleen een mailtje dat het budget op was na Messi en Ronaldo
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou Ajacied422 vragen, heeft de CL al een keer gewonnen en is altijd als eerste online. 7:00 stipt.
Ik zie het hem wel doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou Ajacied422 vragen, heeft de CL al een keer gewonnen en is altijd als eerste online. 7:00 stipt.
Hij kan gewoon weer posten hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
Pas op anders krijg je een boze DM! Hij leest altijd mee.
Inclusief weekendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Stijn al dagen lang op Spytool zoeken kijkend of hij niet toevallig een crewbash heeft gemist om te bestraffen
Volgens opa.bakkebaard was ik wederom de 1equote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik dat als je zelf niet gesolliciteerd hebt je geen andere potentiële kandidaten mag bekritiseren.
Ik kom juist enkel met goede tips want tot nu toe stelt hoofdscout Guitarist ernstig teleur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik dat als je zelf niet gesolliciteerd hebt je geen andere potentiële kandidaten mag bekritiseren.
Dus je mag niet je mening geven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ben nog onervaren, heb last van het PSV-scoutingssyndroom, het loopt nog niet zo lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom juist enkel met goede tips want tot nu toe stelt hoofdscout Guitarist ernstig teleur.
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Freedom of speech motherfuckerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ze is niet thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freedom of speech motherfuckeri'll call Beatrix right now you cocksucker!
De MED stond er nog geen 3 seconde of je mail was binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens opa.bakkebaard was ik wederom de 1e
Nog nooit van hem gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
Pas op anders krijg je een boze DM! Hij leest altijd mee.
ggmm is op dezelfde school als hmf geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freedom of speech motherfuckeri'll call Beatrix right now you cocksucker!
Ik was al op de hoogte gesteldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
De MED stond er nog geen 3 seconde of je mail was binnen
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?Ik zelf zit hier bijvoorbeeld nog veel te kort om er überhaupt aan te denken en het lijkt me ook maar kut verder. Maar mag toch wel mijn mening geven over kandidaten?
Ah je gewoon blind staren op de Zuid-Amerikaanse markt en zorgen dat je mede scout DAM vrij wordt gelaten. Voor de rest helpt het ook om te informeren bij mensen die net op een ander subforum als mod zijn aangesteld en die weer voor de 10 voudige moeite naar VBL halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben nog onervaren, heb last van het PSV-scoutingssyndroom, het loopt nog niet zo lekker
We hebben een lek.quote:
DAM en ik werken niet samen hoor, ik rol solo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah je gewoon blind staren op de Zuid-Amerikaanse markt en zorgen dat je mede scout DAM vrij wordt gelaten. Voor de rest helpt het ook om te informeren bij mensen die net op een ander subforum als mod zijn aangesteld en die weer voor de 10 voudige moeite naar VBL halen.
Of iemand die mij er graag bij wil hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben een lek.
Zal Heitinga wel zijn.
Zal Netsplitter wel weer zijn volgens mij heb je niet veel meer vrienden buiten hem om op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of iemand die mij er graag bij wil hebben
Enlighten mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of iemand die mij er graag bij wil hebben
Yvonne is mijn surrogaat moederquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Netsplitter wel weer zijn volgens mij heb je niet veel meer vrienden buiten hem om op Fok!
Ik heet geen Charlottequote:
Bedankt voor de info.quote:
Geen probleem collegaquote:
Hoe danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik haalde vroeger toen ik lurkte DAM en GGMM door elkaar.
Dan had je naar de inhoud van posts moeten kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
GGMM was net zo'n harde trollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
DAM is een achterlijke lul en GGMM tof
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
Gast, weet je wat dit betekent? We zitten alweer op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan had je naar de inhoud van posts moeten kijken
GGMM is wel soft geworden nu jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM was net zo'n harde trollOk ok dat nuanceer ik 'zuiger'
Je had me niet harder kunnen beledigen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
no way?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM was net zo'n harde trollOk ok dat nuanceer ik 'zuiger'
Ik moet mij nu al aanpassen hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Gast, weet je wat dit betekent? We zitten alweer op dezelfde golflengte
Steven laat direct een maatpak aanmeten zodra hij Mod is zodat hij Happel stijl op kantoor de mod kan gaan uithangen.quote:
slijm slijmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
Af en toe, tegen sommigen.quote:
Jij vond DAM wel tofquote:
Met hun UI en afkorting vond ik op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik was volgens mij de enige die wel van zijn topics over Ajax kon genietenquote:
Dan mag het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger opende jij de topics altijd.Met goeie TTs, dat wel.
Alleen als de TT's abonin abon..heel slecht zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM jat nog vaak topics en veranderd dan de TT.
Jan Kooijemansquote:
Of hij haalt snel wat posts weg en pakt dan nog even zelf de lapo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM jat nog vaak topics en veranderd dan de TT.
Abominabel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als de TT's abonin abon..heel slecht zijn.
Ik had de eerste 3 letters wel goed.quote:
Ik zou liever zien dat wat meer mensen het woord 'salonfähig' zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
abominabel, dat zocht ik.
Meer mensen moeten dat woord gebruiken.
Ik vond jouw variant leuker eigenlijk. Abonin abon veel leuker zelfsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Zou dat klinken als een legitiem excuus wanneer je bij een outdoorzaak naar een pikhouweel vraagt aan de verkoper van dienst?quote:
Het zou niet mijn eerste excuus zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou dat klinken als een legitiem excuus wanneer je bij een outdoorzaak naar een pikhouweel vraagt aan de verkoper van dienst?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou dat klinken als een legitiem excuus wanneer je bij een outdoorzaak naar een pikhouweel vraagt aan de verkoper van dienst?
Zo weet je ook wat een stotteraar wel wilde bestellen ipv 10 flesjes spa.. hij had ook de eerste 3 letters goed, maar hij wilde spaghetti.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik had deze ergens al verwacht eigenlijk ;')quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De man met zijn 2 horloges tevens Zuid-Amerikaanse meesterscout met een voorliefde voor Psv en afkeer naar Ajax.quote:
Hou maar op. Mijn campagne voor fnuikend is ook jammerlijk mislukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Mooi woord ook idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind "deplorabel" ook zo'n lekker woord
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man met zijn 2 horloges teven Zuid-Amerikaanse meesterscout met een voorliefde voor Psv en afkeer naar Ajax.
Fnuikenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou maar op. Mijn campagne voor fnuikend is ook jammerlijk mislukt.
Zonde, ook dat is een prachtwoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou maar op. Mijn campagne voor fnuikend is ook jammerlijk mislukt.
Wel lullig voor die ouders, gewoon 2 zoons met een geestelijke beperkingquote:
Jij bent uiteindelijk toch ook goed terechtgekomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lullig voor die ouders, gewoon 2 zoons met een geestelijke beperking
quote:Oons Vaa,
Die in de heemel’n is.
Loat Oen Name heiligt wön,
loat Oen kooninkriek köm,
en Oen wil doan wön,
hier op oarde zo as in de heemel.
Gief oons vandage ’t stoete wa-w neudig bunt.
V'gief oons oonze zund,
g’liek ok wi-j v’gieft wat ’n aand’r oons an doan hef.
En breng oons nie in bepreuving,
mar red oons va' ol ’t kwoaje.
Want an Oe beheur ’t kooninskap,
de macht,
en 't maajstiet,
van noow töt oaltiet.
Aam!
Kijk dit soort informatie moet je nou naar achter meenemen en daar laten als je het wil schoppen tot moderator.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lullig voor die ouders, gewoon 2 zoons met een geestelijke beperking
jij nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent uiteindelijk toch ook goed terechtgekomen?
Man die vreemd ging toen zijn vrouw kanker had.quote:
Die dikzak ernaast ken ik ook niet.quote:
Dat is die handelaar die toen een dikke vinger in de pap had bij Ajax onder Jol toch?quote:
Ik zag het, dan moet ik hem niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is die handelaar die toen een dikke vinger in de pap had bij Ajax onder Jol toch?
Titanic II ?quote:
The new guy.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is die handelaar die toen een dikke vinger in de pap had bij Ajax onder Jol toch?
En zlatan met mido en vdv etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieter Zwartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
http://www.catenaccio.nl/(...)den-van-mino-raiola/
geef je een kusje aan je vriendje tommypsv12 van onsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Die neus van Raiola heeft gewoon een eigen evenaar.
Zijn kop is ook ronder dan de aarde dus dan zit zijn neus op de juiste plek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Die neus van Raiola heeft gewoon een eigen evenaar.
Had liever Duitsland - Italie als finale.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Italië gaat het EK gewoon winnen. [ afbeelding ]
Als ze van Duitsland weten te winnen, waarom niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
omdat ze niet van spanje en de eufa gaan winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze van Duitsland weten te winnen, waarom niet?
Natuurlijk wel man. 2 keer Balotelli in de finale.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat ze niet van spanje en de eufa gaan winnen
Zou geweldig zijn. Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Stond ook in de top 20 van rijkste makelaarsquote:
Dat geld macht betekend en andersom of je nou een tyfuslul bent of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had kim jong-il ook...........
Wat wil je hiermee zeggen?
Maar hij zal zakelijk wel goed voor zijn spelers zijn alleen hij verneukt hele voetbalclubs door zijn gestook etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geld macht betekend en andersom of je nou een tyfuslul bent of niet?
Zakelijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hij zal zakelijk wel goed voor zijn spelers zijn alleen hij verneukt hele voetbalclubs door zijn gestook etc.
Ja maar wat wil jij daar nou weer mee zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hij zal zakelijk wel goed voor zijn spelers zijn alleen hij verneukt hele voetbalclubs door zijn gestook etc.
Kim Jong-Il was ook best een goede dictator.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had kim jong-il ook...........
Wat wil je hiermee zeggen?
Goede dictator? Volgens mij hoor je nog aardig vaak dat er Koreanen ontsnapt waren etc. en geheimen doorspeelde aan de Amerikanen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar wat wil jij daar nou weer mee zeggen?
[..]
Kim Jong-Il was ook best een goede dictator.
2001 belde...quote:
Hij is nooit afgezet hoor terwijl zijn regime een stuk erger was dan vele collega dictators.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goede dictator? Volgens mij hoor je nog aardig vaak dat er Koreanen ontsnapt waren etc. en geheimen doorspeelde aan de Amerikanen.
davy leeft graag in het verledenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nooit afgezet hoor terwijl zijn regime een stuk erger was dan vele collega dictators.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee een meisje van voor 2001 wijst hij al snel de deur.
Oud.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf man
Je ziet je vriendin worden plat gereden dan denk je toch niet laat ik het ook doen
Jij hoeft je niet te excuseren voor hun domheid hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt gelijk Davy ik hoop dat je dit vredesgebaar accepteert
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te excuseren voor hun domheid hoor
[ afbeelding ]
What the fuck.. waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf man
Je ziet je vriendin worden plat gereden dan denk je toch niet laat ik het ook doen
meer mensen zouden dit moeten doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
wtf man, aangereden, rent daarna weg alsof er niks gebeurd is, springt over de vangrail naar de andere kant..![]()
Wtf.. wat heb je dan gebruikt dat je niks voelt en zo doet, wie rent er nou zo voor de auto.
Ik ook, 7uur maar ik gewoon door denk ikquote:
Nee man levert schade aan auto's aan, creëert file's en je traumatiseert mensen die niks met jouw kutleven te maken hebben. Verhang je dan netjes ver en diep in een bos of zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
meer mensen zouden dit moeten doen
Je neemt het modschap wel heel serieus hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, 7uur maar ik gewoon door denk ik
Zit nog helemaal in mijn weekend ritme.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, 7uur maar ik gewoon door denk ik
Ik zou het net als die gast doen met 30 xtc pillen nog ff wat trippen ofso voordat je gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man levert schade aan auto's aan, creëert file's en je traumatiseert mensen die niks met jouw kutleven te maken hebben. Verhang je dan netjes ver en diep in een bos of zo
Geen zin om te slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man levert schade aan auto's aan, creëert file's en je traumatiseert mensen die niks met jouw kutleven te maken hebben. Verhang je dan netjes ver en diep in een bos of zo
[..]
Je neemt het modschap wel heel serieus he
Ook al twijfel ik of het serieus is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig serieus hoor. Ik sta sowieso niet heel tolerant in het leven omwille van zelfmoord als vele anderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook al twijfel ik of het serieus is.
Maar ik ben er wel mee eens ja.
Ze zijn alleen zo moeilijk te straffenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig serieus hoor. Ik sta sowieso niet heel tolerant in het leven omwille van zelfmoord als vele anderen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo moeilijk te straffen
zelfmoordenaarsquote:
En geweldige maar tevens kansloze prestatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme, heb ik alsnog note 357 gehad
Wat is dit dan?
Nee lamlul, ik had er eerst 356, na een foutje kreeg ik 357 en die was eraf gehaald en nu heb ik opeens weer 357quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En geweldige maar tevens kansloze prestatie.
Dan heb je je weer ergens misdragen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee lamlul, ik had er eerst 356, na een foutje kreeg ik 357 en die was eraf gehaald en nu heb ik opeens weer 357
Je hebt weer iets verkeerds gedaan blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee lamlul, ik had er eerst 356, na een foutje kreeg ik 357 en die was eraf gehaald en nu heb ik opeens weer 357
Ja maar waarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je je weer ergens misdragen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar waar
Ik heb alleen hier gepost
Ja 9 van de 10keer weet ik het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik wil ook altijd wanneer/waarom ik een note heb..
Dat zijn bij jou aardig wat keren dat je het niet weet, stouterd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 9 van de 10keer weet ik het wel
Maar nu ben ik oprecht verbaasd
leugensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar waar
Ik heb alleen hier gepost
Oke en 2 andere topics, allemaal normale postsquote:
Ben je lam schele?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn bij jou aardig wat keren dat je het niet weet, stouterd.
Positieve note. Guitarist gloeide van trots toen je hem aansprak met 'collega' jammer dat jij altijd van het negatieve in de wereld uitgaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 9 van de 10keer weet ik het wel
Maar nu ben ik oprecht verbaasd
Dat was tegen ggmmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positieve note. Guitarist gloeide van trots toen je hem aansprak met 'collega' jammer dat jij altijd van het negatieve in de wereld uitgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |