Noem je morph zo nu ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend man. GGMM runt de toko nu ook in zijn eentje muv het kankeralarm.
HMF, GGMM en Caland roepen dat altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou als mod willen
Ach hij kopieert gewoon het bericht van de frontpage daar had iemand ook die humor.quote:
Ik ga los hoorquote:
kapot =/= modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HMF, GGMM en Caland roepen dat altijd.
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is er eigenlijk een nieuwe mod nodig? Alsof er veel schokkends in VBL aan de hand is met de zoveelste overwinning van Ajax op Feyenoord als uitzondering die de regel bevestigd.
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.
Tijdens live-topics is het gewoon handig als er minimaal één aanwezig is.
Dan lijkt 't me idd beter dat Steven 't wordt, die mag 't stadion sowieso niet meer in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?
Solliciteer maar. De grootste kutusers zijn vaak goede mods, jij past in het profiel!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neehee.
Ik doelde trouwens niet op jou. Kusje.
Ah naja succes aan de mensen die solliciteren dan maar ikzelf heb net zoveel ambitie voor de positie als ik er uberhaupt kans op maak.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.
Tijdens live-topics is het gewoon handig als er minimaal één aanwezig is.
En maar 10euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even kijken of ik wat goos kan regelen die meewillen. lineup is rete maar dan ook retegaaf.
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Solliciteer maar. De grootste kutusers zijn vaak goede mods, jij past in het profiel!
Nee joh,zijn genoeg live-topics zonder dat je club speeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan lijkt 't me idd beter dat Steven 't wordt, die mag 't stadion sowieso niet meer in.
Dan is Steven de man dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mij
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mij
inderdaad, en sercret locatiequote:
Die wordt de dag ervoor pas bekend gemaakt jaquote:
De gemiddelde (Feyenoord) seizoenkaarthouder hier kan denk ik ook niet op zaterdagavond, maar kan het verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh,zijn genoeg live-topics zonder dat je club speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |