Ik post wel zodrekt weer een foto van je zusjequote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
Dudequote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
Solliciteer jij dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Steven zou ook wel kunnen.
Beetje tegenstand voor dat EO-volk dat nu blauw is.
Ik lees mee. Ook om 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post wel zodrekt weer een foto van je zusje
Ga maar slapen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou snel even nog een topic kapen met:
ode aan de topickaap
als tt
Wat is dit dan?quote:
Is goed!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem jou stem mee naar achteren meneer Reith.
Ik wil wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Als Steven serieus mod wil worden ben ik voor Steven.
Je bedoelt dat je s'ochtends de spytool gebruikt?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees mee. Ook om 2 uur 's nachts.
gr gr
Weet ik, maar ik zie gewoon potentie in jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neehee.
Ik doelde trouwens niet op jou. Kusje.
Niet in Steven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie gewoon potentie in jou.
Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf geen plaatjes meer te postenIk kan echt niet weer 6 weken zonder Fok! hoor dan spring ik op zeker mijn raam uit.
Inderdaadquote:
Ook, Net als in Kapiteintje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de komende 2 maanden weinig tijd man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is alleen kapi een optie man.
Gewoon Russia style mod worden die man
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mod is geen FA he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelaat was je nou unbanned dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die in Amsterdam?quote:
In Argentinië toch ? (Zonder te klikken)quote:
Ik wil jou net zo graag als mod als dat ik een negerin met aambeien wil baffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat jullie mij als mod willen maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
Wie zegt dat we jou als mod willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat jullie mij als mod willen maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
Boeiend man. GGMM runt de toko nu ook in zijn eentje muv het kankeralarm.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de komende 2 maanden weinig tijd man.
Enige die daar aan wat doet is Guitarist, maar wordt blijkbaar vaak tegengehouden.quote:
even kijken of ik wat goos kan regelen die meewillen. lineup is rete maar dan ook retegaaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die in Amsterdam?
Ja is topfeestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |