Jaquote:
De deadline loopt tot 25 JULI?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze hebben mij aangesteld. If you can't beat him, let him join the team, dat idee. Omdat ik nu mod word, MOET ik me netjes gedragen.
Fucking slim die yvonne..
Anyway, ik ben weer verder pilsen om mijn dubbele slagen (voor een van de zoveel opleidingen én voor mijn modscahp) te vieren![]()
Op zich zou je een goede zijn MAAR je bent nog te jong en we mogen je ontwikkeling niet in de weg staan.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op zich zou je een goede zijn MAAR je bent nog te jong en we mogen je ontwikkeling niet in de weg staan.
Ik ga ook serieus even praten met yvonne als je zo vaak laat online blijkt te blijven komen. Dat er een tijdsslot ofzo voor je ontwikkelt wordt. Je jeugd mag niet door Fok! beïnvleod worden op negatieve wijze.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op zich zou je een goede zijn MAAR je bent nog te jong en we mogen je ontwikkeling niet in de weg staan.
Ik ga ook serieus even praten met yvonne als je zo vaak laat online blijkt te blijven komen. Dat er een tijdsslot ofzo voor je ontwikkelt wordt. Je jeugd mag niet door Fok! beïnvleod worden op negatieve wijze.
Je denkt echt dat ik gek ben he boeler.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Typfout, zebedoelen juni. VBL is nl. snel genoeg in hun reacties.
Je moet wel eerst gebanned worden voordat unbanned kan worden he. Post ff zo'n cactus picca ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Iedereen wordt unbanned behalve ik... Voor straf post ik de komende minuut niet.
Loco, gek... Noem het wat je het wil noemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik gek ben he boeler.
g0atsequote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet wel eerst gebanned worden voordat unbanned kan worden he. Post ff zo'n cactus picca ofzo.
Als ik mod wordt komt er een tijdsslot op jouw account en kan je vanaf 8 uur niet meer online.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als HMF mod wordt héh, dan mag iedereen for life in 't PSV-Topic trollenDat zou niet verkeerd zijn hé, ouwe HMF
ja want hij gaat de toko in zijn eentje runnenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als HMF mod wordt héh, dan mag iedereen for life in 't PSV-Topic trollenDat zou niet verkeerd zijn hé, ouwe HMF
Ouwe kutjanus.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Loco, gek... Noem het wat je het wil noemen..
Kanker daar ga ik dus echt niet naar kijken...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been morgen bij VI. Ik weet wat mijn dagschema is morgen.
op FOK! posten de hele avond, oh wachtquote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
je gaat je zusje morgen schenken?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gijp is 1 van zijn bestje vriendtju ja toch dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker daar ga ik dus echt niet naar kijken...
Of zouden ze hem af gaan maken? Dan kijk ik ZO HARD HE
En Football Manager spelenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op FOK! posten de hele avond, oh wacht
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je gaat je zusje morgen schenken?
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je gaat je zusje morgen schenken?
quote:
quote:
Ben je weer van je dronkenschap bekomen?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn vrouwke komt net boven met een kommetje cornflakes, drinken, broodjes en wat lekkers.
Fucking hell, hoe goed wil je ze hebben.
Zo voed je je bitches op mên
Ja man.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je weer van je dronkenschap bekomen?
Als je goed lees dan zie je dat ie nog lam isquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je weer van je dronkenschap bekomen?
Ik sowieso niet.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Team De_Kromme eindelijk een mod met een goed stel hersenen zonder waanideeen
beter dan die kuthoer die nu op ned 1 isquote:
Ik geloof eerder dat zij jou opvoed.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn vrouwke komt net boven met een kommetje cornflakes, drinken, broodjes en wat lekkers.
Fucking hell, hoe goed wil je ze hebben.
Zo voed je je bitches op mên
Dit dusquote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat zij jou opvoed.
Deze man.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |