Ik post wel zodrekt weer een foto van je zusjequote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
Dudequote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ff kijken hoe mn bed ligt. Tot morgen stakkers
Solliciteer jij dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Steven zou ook wel kunnen.
Beetje tegenstand voor dat EO-volk dat nu blauw is.
Ik lees mee. Ook om 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post wel zodrekt weer een foto van je zusje
Ga maar slapen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou snel even nog een topic kapen met:
ode aan de topickaap
als tt
Wat is dit dan?quote:
Is goed!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem jou stem mee naar achteren meneer Reith.
Ik wil wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Als Steven serieus mod wil worden ben ik voor Steven.
Je bedoelt dat je s'ochtends de spytool gebruikt?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees mee. Ook om 2 uur 's nachts.
gr gr
Weet ik, maar ik zie gewoon potentie in jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neehee.
Ik doelde trouwens niet op jou. Kusje.
Niet in Steven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie gewoon potentie in jou.
Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf geen plaatjes meer te postenIk kan echt niet weer 6 weken zonder Fok! hoor dan spring ik op zeker mijn raam uit.
Inderdaadquote:
Ook, Net als in Kapiteintje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de komende 2 maanden weinig tijd man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is alleen kapi een optie man.
Gewoon Russia style mod worden die man
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mod is geen FA he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoelaat was je nou unbanned dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die in Amsterdam?quote:
In Argentinië toch ? (Zonder te klikken)quote:
Ik wil jou net zo graag als mod als dat ik een negerin met aambeien wil baffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat jullie mij als mod willen maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
Wie zegt dat we jou als mod willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet dat jullie mij als mod willen maar ik weet niet of ik daar trek in heb.
Boeiend man. GGMM runt de toko nu ook in zijn eentje muv het kankeralarm.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de komende 2 maanden weinig tijd man.
Enige die daar aan wat doet is Guitarist, maar wordt blijkbaar vaak tegengehouden.quote:
even kijken of ik wat goos kan regelen die meewillen. lineup is rete maar dan ook retegaaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die in Amsterdam?
Ja is topfeestje
Noem je morph zo nu ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend man. GGMM runt de toko nu ook in zijn eentje muv het kankeralarm.
HMF, GGMM en Caland roepen dat altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou als mod willen
Ach hij kopieert gewoon het bericht van de frontpage daar had iemand ook die humor.quote:
Ik ga los hoorquote:
kapot =/= modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HMF, GGMM en Caland roepen dat altijd.
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is er eigenlijk een nieuwe mod nodig? Alsof er veel schokkends in VBL aan de hand is met de zoveelste overwinning van Ajax op Feyenoord als uitzondering die de regel bevestigd.
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.
Tijdens live-topics is het gewoon handig als er minimaal één aanwezig is.
Dan lijkt 't me idd beter dat Steven 't wordt, die mag 't stadion sowieso niet meer in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?
Solliciteer maar. De grootste kutusers zijn vaak goede mods, jij past in het profiel!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neehee.
Ik doelde trouwens niet op jou. Kusje.
Ah naja succes aan de mensen die solliciteren dan maar ikzelf heb net zoveel ambitie voor de positie als ik er uberhaupt kans op maak.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen er 3 zaten kwamen we handen te kort, 4 is precies goed.
Tijdens live-topics is het gewoon handig als er minimaal één aanwezig is.
En maar 10euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even kijken of ik wat goos kan regelen die meewillen. lineup is rete maar dan ook retegaaf.
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Solliciteer maar. De grootste kutusers zijn vaak goede mods, jij past in het profiel!
Nee joh,zijn genoeg live-topics zonder dat je club speeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je dus iemand zonder seizoenkaart erbij?
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan lijkt 't me idd beter dat Steven 't wordt, die mag 't stadion sowieso niet meer in.
Dan is Steven de man dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mij
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
inderdaad, en sercret locatiequote:
Die wordt de dag ervoor pas bekend gemaakt jaquote:
De gemiddelde (Feyenoord) seizoenkaarthouder hier kan denk ik ook niet op zaterdagavond, maar kan het verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh,zijn genoeg live-topics zonder dat je club speelt
Hij klapt je !quote:
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijno pakt je nog in een vbl Mortal Kombat battle royale.quote:
1700 mensen die alsnog niet naar Ajax - Twente gingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.
[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Ajax geen trouw publiek heeft? Jij weet toch ook dat 75% theaterpubliek is daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.
[ afbeelding ]
psv staat nou niet echt bekend om hun geweldige scoutingswerk,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
Manolev voor moderatorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv staat nou niet echt bekend om hun geweldige scoutingswerk,
DAM zit nog in Argentinië denk ik. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.
De Koreaanse markt lijkt mij wel een geschikte zolang je het zijn van mod maar een beetje competitief laat klinken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
Iedereen daar maar op geilen.. ik verwacht zo een emo chick met dikke buik + bril.quote:
Ziet eruit als Game of Thrones? Ben pas bij aflevering 6quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Welke serie is dit dan?
Heb m'n lijstje bijna klaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
GOTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Game of Thronesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |