Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem een jaartje rust van Ajax, maar dat had ik je al verteld volgens mij
Stijno pakt je nog in een vbl Mortal Kombat battle royale.quote:
1700 mensen die alsnog niet naar Ajax - Twente gingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.
[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Ajax geen trouw publiek heeft? Jij weet toch ook dat 75% theaterpubliek is daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland vroeg of ik voor hem kon invallen hij had trek.
[ afbeelding ]
psv staat nou niet echt bekend om hun geweldige scoutingswerk,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
Manolev voor moderatorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psv staat nou niet echt bekend om hun geweldige scoutingswerk,
DAM zit nog in Argentinië denk ik. Wie nog meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.
De Koreaanse markt lijkt mij wel een geschikte zolang je het zijn van mod maar een beetje competitief laat klinken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we zijn in het buitenland bezig om te scouten.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
Iedereen daar maar op geilen.. ik verwacht zo een emo chick met dikke buik + bril.quote:
Ziet eruit als Game of Thrones? Ben pas bij aflevering 6quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Welke serie is dit dan?
Heb m'n lijstje bijna klaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
GOTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Game of Thronesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |