Volgens opa.bakkebaard was ik wederom de 1equote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik dat als je zelf niet gesolliciteerd hebt je geen andere potentiële kandidaten mag bekritiseren.
Ik kom juist enkel met goede tips want tot nu toe stelt hoofdscout Guitarist ernstig teleur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Verder vind ik dat als je zelf niet gesolliciteerd hebt je geen andere potentiële kandidaten mag bekritiseren.
Dus je mag niet je mening geven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ben nog onervaren, heb last van het PSV-scoutingssyndroom, het loopt nog niet zo lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom juist enkel met goede tips want tot nu toe stelt hoofdscout Guitarist ernstig teleur.
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Freedom of speech motherfuckerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ze is niet thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freedom of speech motherfuckeri'll call Beatrix right now you cocksucker!
De MED stond er nog geen 3 seconde of je mail was binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens opa.bakkebaard was ik wederom de 1e
Nog nooit van hem gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
Pas op anders krijg je een boze DM! Hij leest altijd mee.
ggmm is op dezelfde school als hmf geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freedom of speech motherfuckeri'll call Beatrix right now you cocksucker!
Ik was al op de hoogte gesteldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
De MED stond er nog geen 3 seconde of je mail was binnen
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?Ik zelf zit hier bijvoorbeeld nog veel te kort om er überhaupt aan te denken en het lijkt me ook maar kut verder. Maar mag toch wel mijn mening geven over kandidaten?
Ah je gewoon blind staren op de Zuid-Amerikaanse markt en zorgen dat je mede scout DAM vrij wordt gelaten. Voor de rest helpt het ook om te informeren bij mensen die net op een ander subforum als mod zijn aangesteld en die weer voor de 10 voudige moeite naar VBL halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben nog onervaren, heb last van het PSV-scoutingssyndroom, het loopt nog niet zo lekker
We hebben een lek.quote:
DAM en ik werken niet samen hoor, ik rol solo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah je gewoon blind staren op de Zuid-Amerikaanse markt en zorgen dat je mede scout DAM vrij wordt gelaten. Voor de rest helpt het ook om te informeren bij mensen die net op een ander subforum als mod zijn aangesteld en die weer voor de 10 voudige moeite naar VBL halen.
Of iemand die mij er graag bij wil hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben een lek.
Zal Heitinga wel zijn.
Zal Netsplitter wel weer zijn volgens mij heb je niet veel meer vrienden buiten hem om op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of iemand die mij er graag bij wil hebben
Enlighten mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of iemand die mij er graag bij wil hebben
Yvonne is mijn surrogaat moederquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Netsplitter wel weer zijn volgens mij heb je niet veel meer vrienden buiten hem om op Fok!
Ik heet geen Charlottequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |