Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Khaleesi op Fok! een vrouwelijke user die zich naar een babe uit een serie noemt kan nooit veel soeps zijn.
Iedereen daar maar op geilen.. ik verwacht zo een emo chick met dikke buik + bril.quote:
Ziet eruit als Game of Thrones? Ben pas bij aflevering 6quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Welke serie is dit dan?
Heb m'n lijstje bijna klaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe gaat het met het scouten dan? Guitarist ging naar geschikte kandidaten zoeken zei die.
GOTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Game of Thronesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Stijn daar tijd voor heeft, hij moet de CL beker nog poetsen man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn als mod. Een met kanker scheldende mod
99% van alle Fok! gasten geilen op ieder random wijf op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen daar maar op geilen.. ik verwacht zo een emo chick met dikke buik + bril.
Paon vbl modquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Stijn daar tijd voor heeft, hij moet de CL beker nog poetsen man.
Madame_Paon
Juist niet man, lekker haar gallen de hele dagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paon vbl moddan gaat iedereen massaal naar dat andere forum.
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen Madame_Paon is niet moddervet ze is enkel dikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist niet man, lekker haar gallen de hele dag
Zij wordt nooit mod manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist niet man, lekker haar gallen de hele dag
Seizoen 1 is geweldig en heb ik een ruk uitgekeken (deze kan je dubbelzinnig opvatten)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ah... krijg mezelf maar niet gemotiveerd om het op te starten, de afleveringen dan.
Zit ook al te wachten indd. Ff die Jack uitschelden achter de buis. Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef Typisch het volgende:
Ey wats deze word studio sportzomer niet herhaald?
Ik zou Ajacied422 vragen, heeft de CL al een keer gewonnen en is altijd als eerste online. 7:00 stipt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg alleen een mailtje dat het budget op was na Messi en Ronaldo
Ik blijf bij die Yi-Long oude actieve user met een opvallende mening en Chinees/Koreaans bloed dus houdt het 24 uur lang vol.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg alleen een mailtje dat het budget op was na Messi en Ronaldo
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou Ajacied422 vragen, heeft de CL al een keer gewonnen en is altijd als eerste online. 7:00 stipt.
Ik zie het hem wel doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou Ajacied422 vragen, heeft de CL al een keer gewonnen en is altijd als eerste online. 7:00 stipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |