Maar hij zal zakelijk wel goed voor zijn spelers zijn alleen hij verneukt hele voetbalclubs door zijn gestook etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geld macht betekend en andersom of je nou een tyfuslul bent of niet?
Zakelijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hij zal zakelijk wel goed voor zijn spelers zijn alleen hij verneukt hele voetbalclubs door zijn gestook etc.
Ja maar wat wil jij daar nou weer mee zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hij zal zakelijk wel goed voor zijn spelers zijn alleen hij verneukt hele voetbalclubs door zijn gestook etc.
Kim Jong-Il was ook best een goede dictator.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had kim jong-il ook...........
Wat wil je hiermee zeggen?
Goede dictator? Volgens mij hoor je nog aardig vaak dat er Koreanen ontsnapt waren etc. en geheimen doorspeelde aan de Amerikanen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar wat wil jij daar nou weer mee zeggen?
[..]
Kim Jong-Il was ook best een goede dictator.
2001 belde...quote:
Hij is nooit afgezet hoor terwijl zijn regime een stuk erger was dan vele collega dictators.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goede dictator? Volgens mij hoor je nog aardig vaak dat er Koreanen ontsnapt waren etc. en geheimen doorspeelde aan de Amerikanen.
davy leeft graag in het verledenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nooit afgezet hoor terwijl zijn regime een stuk erger was dan vele collega dictators.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee een meisje van voor 2001 wijst hij al snel de deur.
Oud.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf man
Je ziet je vriendin worden plat gereden dan denk je toch niet laat ik het ook doen
Jij hoeft je niet te excuseren voor hun domheid hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt gelijk Davy ik hoop dat je dit vredesgebaar accepteert
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te excuseren voor hun domheid hoor
[ afbeelding ]
What the fuck.. waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf man
Je ziet je vriendin worden plat gereden dan denk je toch niet laat ik het ook doen
meer mensen zouden dit moeten doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
wtf man, aangereden, rent daarna weg alsof er niks gebeurd is, springt over de vangrail naar de andere kant..![]()
Wtf.. wat heb je dan gebruikt dat je niks voelt en zo doet, wie rent er nou zo voor de auto.
Ik ook, 7uur maar ik gewoon door denk ikquote:
Nee man levert schade aan auto's aan, creëert file's en je traumatiseert mensen die niks met jouw kutleven te maken hebben. Verhang je dan netjes ver en diep in een bos of zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
meer mensen zouden dit moeten doen
Je neemt het modschap wel heel serieus hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, 7uur maar ik gewoon door denk ik
Zit nog helemaal in mijn weekend ritme.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, 7uur maar ik gewoon door denk ik
Ik zou het net als die gast doen met 30 xtc pillen nog ff wat trippen ofso voordat je gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man levert schade aan auto's aan, creëert file's en je traumatiseert mensen die niks met jouw kutleven te maken hebben. Verhang je dan netjes ver en diep in een bos of zo
Geen zin om te slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man levert schade aan auto's aan, creëert file's en je traumatiseert mensen die niks met jouw kutleven te maken hebben. Verhang je dan netjes ver en diep in een bos of zo
[..]
Je neemt het modschap wel heel serieus he
Ook al twijfel ik of het serieus is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig serieus hoor. Ik sta sowieso niet heel tolerant in het leven omwille van zelfmoord als vele anderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook al twijfel ik of het serieus is.
Maar ik ben er wel mee eens ja.
Ze zijn alleen zo moeilijk te straffenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig serieus hoor. Ik sta sowieso niet heel tolerant in het leven omwille van zelfmoord als vele anderen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo moeilijk te straffen
zelfmoordenaarsquote:
En geweldige maar tevens kansloze prestatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme, heb ik alsnog note 357 gehad
Wat is dit dan?
Nee lamlul, ik had er eerst 356, na een foutje kreeg ik 357 en die was eraf gehaald en nu heb ik opeens weer 357quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En geweldige maar tevens kansloze prestatie.
Dan heb je je weer ergens misdragen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee lamlul, ik had er eerst 356, na een foutje kreeg ik 357 en die was eraf gehaald en nu heb ik opeens weer 357
Je hebt weer iets verkeerds gedaan blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee lamlul, ik had er eerst 356, na een foutje kreeg ik 357 en die was eraf gehaald en nu heb ik opeens weer 357
Ja maar waarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je je weer ergens misdragen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar waar
Ik heb alleen hier gepost
Ja 9 van de 10keer weet ik het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik wil ook altijd wanneer/waarom ik een note heb..
Dat zijn bij jou aardig wat keren dat je het niet weet, stouterd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 9 van de 10keer weet ik het wel
Maar nu ben ik oprecht verbaasd
leugensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar waar
Ik heb alleen hier gepost
Oke en 2 andere topics, allemaal normale postsquote:
Ben je lam schele?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn bij jou aardig wat keren dat je het niet weet, stouterd.
Positieve note. Guitarist gloeide van trots toen je hem aansprak met 'collega' jammer dat jij altijd van het negatieve in de wereld uitgaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 9 van de 10keer weet ik het wel
Maar nu ben ik oprecht verbaasd
Dat was tegen ggmmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positieve note. Guitarist gloeide van trots toen je hem aansprak met 'collega' jammer dat jij altijd van het negatieve in de wereld uitgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |