Bedankt voor de info.quote:
Geen probleem collegaquote:
Hoe danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik haalde vroeger toen ik lurkte DAM en GGMM door elkaar.
Dan had je naar de inhoud van posts moeten kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
GGMM was net zo'n harde trollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
DAM is een achterlijke lul en GGMM tof
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
Gast, weet je wat dit betekent? We zitten alweer op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan had je naar de inhoud van posts moeten kijken
GGMM is wel soft geworden nu jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM was net zo'n harde trollOk ok dat nuanceer ik 'zuiger'
Je had me niet harder kunnen beledigen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
no way?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM was net zo'n harde trollOk ok dat nuanceer ik 'zuiger'
Ik moet mij nu al aanpassen hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Gast, weet je wat dit betekent? We zitten alweer op dezelfde golflengte
Steven laat direct een maatpak aanmeten zodra hij Mod is zodat hij Happel stijl op kantoor de mod kan gaan uithangen.quote:
slijm slijmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
Af en toe, tegen sommigen.quote:
Jij vond DAM wel tofquote:
Met hun UI en afkorting vond ik op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik was volgens mij de enige die wel van zijn topics over Ajax kon genietenquote:
Dan mag het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger opende jij de topics altijd.Met goeie TTs, dat wel.
Alleen als de TT's abonin abon..heel slecht zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM jat nog vaak topics en veranderd dan de TT.
Jan Kooijemansquote:
Of hij haalt snel wat posts weg en pakt dan nog even zelf de lapo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM jat nog vaak topics en veranderd dan de TT.
Abominabel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als de TT's abonin abon..heel slecht zijn.
Ik had de eerste 3 letters wel goed.quote:
Ik zou liever zien dat wat meer mensen het woord 'salonfähig' zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
abominabel, dat zocht ik.
Meer mensen moeten dat woord gebruiken.
Ik vond jouw variant leuker eigenlijk. Abonin abon veel leuker zelfsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Zou dat klinken als een legitiem excuus wanneer je bij een outdoorzaak naar een pikhouweel vraagt aan de verkoper van dienst?quote:
Het zou niet mijn eerste excuus zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou dat klinken als een legitiem excuus wanneer je bij een outdoorzaak naar een pikhouweel vraagt aan de verkoper van dienst?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou dat klinken als een legitiem excuus wanneer je bij een outdoorzaak naar een pikhouweel vraagt aan de verkoper van dienst?
Zo weet je ook wat een stotteraar wel wilde bestellen ipv 10 flesjes spa.. hij had ook de eerste 3 letters goed, maar hij wilde spaghetti.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik had deze ergens al verwacht eigenlijk ;')quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De man met zijn 2 horloges tevens Zuid-Amerikaanse meesterscout met een voorliefde voor Psv en afkeer naar Ajax.quote:
Hou maar op. Mijn campagne voor fnuikend is ook jammerlijk mislukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |