SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw die stream begon wel goed met die remix van showtek![]()
Ik wist geen andere TT.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw die stream begon wel goed met die remix van showtek![]()
feli dude! En hoezo ben je nu al aan het drinken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.
verkeerde quotequote:
Vakantie, alcoholist, viering tentamen, kater. Choose your reasonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
feli dude! En hoezo ben je nu al aan het drinken?
Das MW2, leukste en beste en mooiste.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
Eigenlijk is forza oprecht wel het mooiste spel dat ik heb, niet het leukste, maar wel het mooiste.
Forzaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
Eigenlijk is forza oprecht wel het mooiste spel dat ik heb, niet het leukste, maar wel het mooiste.
Ik ga uit van nummer 4, maar het zou ook zo maar eens nummer 2 kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vakantie, alcoholist, viering tentamen, kater. Choose your reason
Of alle 4quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga uit van nummer 4, maar het zou ook zo maar eens nummer 2 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza![]()
Zo meteen toeren in de 325i cabrio van mn ouders. Flippertjes alles
Handig ja, om dan je rechten te kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.
Vakantie heb je niet nodig om te zuipen ?quote:
ff opgegeven voor beta dan maarquote:
Shazaam?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
Weet iemand naam van dit nummer?
Vergeet je niet om een tampon in te doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
Even een post omdat het het eerste topic van Rijst is.
Ik vind de TT echter zo vulgair dat ik uit principe niet meer ga posten in dit topic.
Adieu madafakaaaa.
Flugel Freek met het nummer 'Onzedelijk'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
Weet iemand naam van dit nummer?
Wigger alsjeblieft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vergeet je niet om een tampon in te doen?
Heb ik niet meer, maar gvd dit is ook weer goeiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Shazaam?
Wel nog herkansing erbij, vak wat een zekerheidje was dacht ik
Tauch aan de hardere stijlen?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik luister alles behalve Nickelback
quote:
quote:
Speel dan op hoogste niveau(als dat er is).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef badboynova het volgende:
Halo CE is vrij makkelijk, beetje chillen op een ghost door heel het spel
DefQon 1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Om terug te komen op het vorige topic: Panda pindakaas!
In pak draken lastig vallen?quote:
Gewoon alles wat een pussy en een hartslag heeft. /standaardloze Stef modusquote:
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon alles wat een pussy en een hartslag heeft. /standaardloze Stef modus
wazig wijf manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt de Rietveldenweg. Van topografie heb je ook geen kaas gegeten.
quote:
quote:
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.quote:
Behalve voor de kappah.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.
Die opmerking valt natuurlijk ook in een tijdsbestek van een aantal dagen, gezien de stufi vandaag wordt gestort.quote:
Hij vraagt niet zo heul veul.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gaat echt niet draaien op mijn PC..Planetside 1 was echt zo gaaf
Hitsige tante.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.
Gezegd dat je naar de kapper moest?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
?? Die vrouw blaat over kogels in haar kop ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
TT komt nu ook terug op Defqon 1 radio
Doe opscheerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die opmerking valt natuurlijk ook in een tijdsbestek van een aantal dagen, gezien de stufi vandaag wordt gestort.
Ze had het iig over bloedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
?? Die vrouw blaat over kogels in haar kop ofzo
Deel 1 nooit gezien, maar deze lijkt wel bruut gekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)railert_v_d_dag.html
Woop woop
Deel 1 is baas. Vooral telefoongesprek over I will find you. Teringmooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gezien, maar deze lijkt wel bruut gek
quote:
quote:Vrijdag
11:00 - 12:15 | Pavo - WHITE
12:15 - 13:00 | Scope DJ & A-lusion- BLUE
13:00 - 14:00 | D-Block & S-te-Fan- BLUE
14:00 - 15:15 | Evil Activities - BLACK
15:15 - 16:00 | Super Marco May - WHITE
16:00 - 17:00 | Max Enforcer - BLUE
17:00 - 18:15 | The Darkraver VS. Dyna - GOLD
18:15 - 19:00 | Endymion - BLACK
19:00 - 20:00 | Sound Freakerz - PURPLE
20:00 - 21:00 | Luna - WHITE
21:00 - 23:00 | The Gathering (Noisecontrollers, Headhunterz & Wildstylez - RED
Hoop dat je wel Spotnet open hebt staan nu.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gezien, maar deze lijkt wel bruut gek
Luna sowieso luisteren.quote:
Ah cool, eens ff checken van de weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deel 1 is baas. Vooral telefoongesprek over I will find you. Teringmooi.
D-Block nu, even vlug naar ouders reizen en dan vol die speakers blazen.
Over 2 minuten is ie binnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoop dat je wel Spotnet open hebt staan nu.
Piet Piraat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah cool, eens ff checken van de week
[..]
Over 2 minuten is ie binnen
Bobby's World moet je niet "ineens" tegenkomen.quote:
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
Even een post omdat het het eerste topic van Rijst is.
Ik vind de TT echter zo vulgair dat ik uit principe niet meer ga posten in dit topic.
Adieu madafakaaaa.
Heb zin in BBQ man, godver.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.
Een topic zonder hofnar en gastheer is natuurlijk geen topic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.
Je geeft mensen vertrouwen,laat ze meeposten hier,bent vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een topic zonder hofnar en gastheer is natuurlijk geen topic.
Derhalve slotje.
Je draait je rug om, en er wordt hier gerotzooid met gevoelens. Want dat is wat er hier gebeurd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je geeft mensen vertrouwen,laat ze meeposten hier,bent vriendelijk.
En dan krijg je dit.
Spareribs op de bbqquote:
Ik ben des duivels,woedend, ik voel de toorn van God. Of zoals de jeugd tegenwoordig placht te zeggen: Ik ben kapot boos.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je draait je rug om, en er wordt hier gerotzooid met gevoelens. Want dat is wat er hier gebeurd!
Ik ben laaiend, ziedend, furieus.
Kip spareribs in honingmarinade. Godver.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Spareribs op de bbqZojuist beslist hebben dat ik vandaag spareribs eet
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kip spareribs in honingmarinade. Godver.
Rijst.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?
Kip drumsticks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?
quote:
klinkt zo foutquote:
Ik geloof niet dat ik na deze TT jouw mening nog op prijs stel.quote:
Mwa,ik zat er wel aan te denken een aardappelpuree te maken met spek,creme fraiche en peterselie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kip drumsticks.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een lekker plak vlees, geen bot waar ik aan moet gaan zitten kluiven.
Ik dacht Reiziger ? Vanwege je grote lippenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?
Ribs wel, kipdrumsticks nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?
doe d'r een paintball kado!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
kado uitzoeken voor de vrouw.... blijft altijd lastig....
Bogarden vanwege grote neus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht Reiziger ? Vanwege je grote lippen
Geef haar glijmiddel, doet het minder pijn als je haar verrassingskontsex geeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
kado uitzoeken voor de vrouw.... blijft altijd lastig....
Leeftijdsverschil komt weer boven drijven.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geef haar glijmiddel, doet het minder pijn als je haar verrassingskontsex geeft
Dit dus, moet ook niks van drumsticks hebben, lus het wel maar tochquote:
snap pepquote:
Snap pep vanwege zelfspot..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus, moet ook niks van drumsticks hebben, lus het wel maar toch
[..]
snap pep
geef haar een negerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil komt weer boven drijven.....
op onze leeftijd is alles toch allang los gerekt
een neger bied niet, die geeftquote:
Kipkluifjes boh daar heb ik nu echt zin in. Zo even langs de KFC,kateretenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Snap pep vanwege zelfspot..
Blijven jullie lekker bij de biefstuk en ossenhaas en shit.
Ik haal zometeen maar even een Zinger.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kipkluifjes boh daar heb ik nu echt zin in. Zo even langs de KFC,katereten
Shit niet, dat is weer net iets te.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zei je vorige keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Shit niet, dat is weer net iets te.
ah die snap pep ging om iets anders, en hoe de fuck kan ik nu weten dat je grote neus hebt havik?
oh lolquote:
Heb hem een uur geleden afgezet, andere shit om te regelen en daar moet ik die muziek niet bij hebbenquote:
Isaac is aan het draaien, de tering wat gaat dit lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh lol
[..]
Heb hem een uur geleden afgezet, andere shit om te regelen en daar moet ik die muziek niet bij hebben
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
quote:
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van de mini-pics in de OP.quote:
ik snap dr niks van wie bne je en wa tkom je hier zoeken mn geef nu antwordquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van zijn mini-pics
Ik ben je moeder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik snap dr niks van wie bne je en wa tkom je hier zoeken mn geef nu antword
foutquote:
welk meisje met pistolen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van de mini-pics in de OP.
En wat ga je effectief toevoegen aan deze SC?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van de mini-pics in de OP.
Het onderste plaatje naast dat plaatje met die vissende man waar 18 op staat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
welk meisje met pistolen??
ik zie wel iets wat lijkt op borsten met pistolen ervoor.
LOL. Niemand voegt hier iets effectiefs toe. Alsof er uberhaupt iets effectiefs valt toe te voegen in zo'n topic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat ga je effectief toevoegen aan deze SC?
en waaruit kan jij opmaken dat deze afbeelding een dame betreft?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Het onderste plaatje naast dat plaatje met die vissende man waar 18 op staat.
aaand your out!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
LOL. Niemand voegt hier iets effectiefs toe. Alsof er uberhaupt iets effectiefs valt toe te voegen in zo'n topic. -O_
Ik heb niet eens een keer gezegd dat die afbeelding een dame betrofquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en waaruit kan jij opmaken dat deze afbeelding een dame betreft?
case closedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
maar het bewijs voor het vrouwelijk geslacht is niet geleverdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat is een meisje. Een dame gaat niet zo op de foto
inner is geen woord, ga terug naar school jochiequote:
Ga ergens anders liggen knabbelen danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
LOL. Niemand voegt hier iets effectiefs toe. Alsof er uberhaupt iets effectiefs valt toe te voegen in zo'n topic.
- Wil jij het me leveren dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar het bewijs voor het vrouwelijk geslacht is niet geleverd
[..]
inner is geen woord, ga terug naar school jochie
Ik ben een knaagbeest, ik knabbel waar ik wil.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga ergens anders liggen knabbelen dan
Oh snap, deze tante komt hard.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Wil jij het me leveren dan?
- Dat weet ik ook wel, jij weet niet wat taalgrapjes zijn. Misschien moet jij dan wel terug naar school, sukkeltje? En ik ben een meisje, homo
Alsof jij hier je leuter gaat postenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh snap, deze tante komt hard.
Maar er is natuurlijk maar een manier on te verifiëren of je een vrouwmens bent.
Tits or gtfo.
Die past niet op camera.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Alsof jij hier je leuter gaat posten
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:25 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben een knaagbeest, ik knabbel waar ik wil.
Ga door, je komt vanzelf bij het lekkerste uitquote:
Kijk hem vogelzoeken dan, schuimende Tinus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Ga door, je komt vanzelf bij het lekkerste uit
Heb je sla en wortels?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Ga door, je komt vanzelf bij het lekkerste uit
Schuimende Tinusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem vogelzoeken dan, schuimende Tinus.
Natuurlijk, al moet je op een gegeven moment wel opletten waar je knabbelt hoorquote:
Een Aartje Twinkel voor deze opmerkingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Dat weet ik ook wel, jij weet niet wat taalgrapjes zijn. Misschien moet jij dan wel terug naar school, sukkeltje. En ik ben een meisje, homo.
Nick Geezy is dan internationaal, Schuimende Tinus voor NL en Belgiëquote:
quote:
Ja hij doet het niet. dafuqquote:
Opzich wel geluk. Je zal met met je benen/voeten nog de rand rakenquote:
Uhm ik zie het plaatje niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opzich wel geluk. Je zal met met je benen/voeten nog de rand raken
[ img] link [ /img]quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat? Hoe de fuck link je die dingen normaal
Deed ik ook, maar dan zie je hem niet. Oh kan je vanaf gifbin niet hotlinken?quote:
Eensch proberen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar dan zie je hem niet. Oh kan je vanaf gifbin niet hotlinken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:10 schreef Fsmxi het volgende:
Lijkt erop dat gifbin dat idd niet tof vind
Pindakaas met boter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Calvé Pindakaas, ik leef daar op
Ik klik dan gewoon op "open link in incognito venster". Dan doet dat soort shit het wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Michhas het volgende:
Kapsters die je een kwartier lang een fucking hoofdmassage geven, my god![]()
slobberen ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...
de was doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...
Douchekop wassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je pik masseren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Shit man, ik kwam daar iets te vroeg, dus de chick die mij normaal knipt was nog bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
inb4 bbnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, ik kwam daar iets te vroeg, dus de chick die mij normaal knipt was nog bezig.
Komt er zo'n rondborstige dame naar me toe: 'Ja je mag vast meekomen hoor, ik ga je vast even klaarmaken.'
Ik dacht die gaat mijn haar even wassen, maar heb daar een kwartier gelegen, truly awesome
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.quote:
Stroop met boterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Lijkt mij dat zij er ook het meeste verstand van heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.
En de autocorrectie op iPad is kut.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Oude kaas is lekkerder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij fout
Als je tong bestaat uit korstige eeltkorsten ja.quote:
Juist wel, oude kaasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dit dus en anders echt geen pindakaas hèquote:
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Nee, oud is ook lekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.
Behalve brie in het zuiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso kaasLekkerste wat er ooit is gemaakt.
Alle soorten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso kaasLekkerste wat er ooit is gemaakt.
Hebben wij dat hier ja?!quote:
Ik wacht ff tot BBN er isquote:
Ja, iemand dm'de mij die foto en vond hem wel leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, hoe snel reageer jij.
Fucking bloodhound
wat lul jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, iemand dm'de mij die foto en vond hem wel leuk
Hé?quote:
Wat kom je nou eigenlijk doen Josef?quote:
Wie zijn Maurice en Alex?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat kom je nou eigenlijk doen Josef?
Ik kan je niet eens meer rustig belachelijk maken, je hijgt gelijk in mijn nek als Maurice en Alex die twee vrijgezelle vogels gespot hebben.
Schuimende Tinus.
Serieus? Geef je hem nu ook zomaar aan vandemar weg?!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat kom je nou eigenlijk doen Josef?
Ik kan je niet eens meer rustig belachelijk maken, je hijgt gelijk in mijn nek als Maurice en Alex die twee vrijgezelle vogels gespot hebben.
Schuimende Tinus.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Geef je hem nu ook zomaar aan vandemar weg?!
quote:
u riepquote:
Er is genoeg te doen jongen, ga je gangquote:
Dan geef het maar aan vandemarquote:
Zieligquote:
I was wrong, het spijt mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan geef het maar aan vandemarWil niet met hem vergeleken worden
ahaaaahah goeienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef badboynova het volgende:
al dat kaas maakt mij wel erg horny hungry
Ik had toch een betere verwachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef badboynova het volgende:
al dat kaas maakt mij wel erg horny hungry
quote:
Had je verwacht dat het in game was dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo gaat dat er niet uitzien op je xbox
Wellicht op een PC.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je verwacht dat het in game was dan?
Zou evt nog kunnen jaquote:
Yeah?quote:
Hmm de komende tijd? Alleen nog maar oefenwedstrijd in aug toch? Heitinga lag toch niet meer zo lekker in de groepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet NL gaan spelen de komende tijd.
je bent laat, maar je ben er gelukkigquote:
I know, but let's get this party startedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
je bent laat, maar je ben er gelukkig
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik kan wel stoppen met de race [ afbeelding ] ?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha gelukkig is Nederland niet zo groot
quote:
Trololol geen anita en wel die verstandelijk gehandicapte strootmanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet NL gaan spelen de komende tijd.
En dat tijdens het racenquote:
Wie zegt dat ik moeite doequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, ze is bezet dus doe geen moeite. Die 2 zijn hopeloos verliefd.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef Pixell het volgende:
Oefenwedstrijd gespeeld bij een andere club ', dan word er altijd zo tam gezopen
Publiek bedoel je? Die shirts worden uitgedeeld tijdens playoff games, Miami had nu wit, OKC had eerder hele vakken in blauw en witquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Cliff, waarom was iedereen gister in wit@ finals?
Aha, gracias chico.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Publiek bedoel je? Die shirts worden uitgedeeld tijdens playoff games, Miami had nu wit, OKC had eerder hele vakken in blauw en wit
ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef KoningStoma het volgende:
Vergelijkbare zooi waardoor ik het spel doormidden wil breken
Gebeurt dat ook op de xbox of PC?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef KoningStoma het volgende:
Vergelijkbare zooi waardoor ik het spel doormidden wil breken
Wat een boutspel dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb dat deze avond een stuk of 1000 keer meegemaak, op de xbox dus.
Happens all the time.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb dat deze avond een stuk of 1000 keer meegemaak, op de xbox dus.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Happens all the time.
KoningStoma 1 uur geleden`
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |