Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van de mini-pics in de OP.quote:
ik snap dr niks van wie bne je en wa tkom je hier zoeken mn geef nu antwordquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van zijn mini-pics
Ik ben je moeder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik snap dr niks van wie bne je en wa tkom je hier zoeken mn geef nu antword
foutquote:
welk meisje met pistolen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van de mini-pics in de OP.
En wat ga je effectief toevoegen aan deze SC?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben Knaagbeest en ik had het over dat meisje met dat pistool in een van de mini-pics in de OP.
Het onderste plaatje naast dat plaatje met die vissende man waar 18 op staat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
welk meisje met pistolen??
ik zie wel iets wat lijkt op borsten met pistolen ervoor.
LOL. Niemand voegt hier iets effectiefs toe. Alsof er uberhaupt iets effectiefs valt toe te voegen in zo'n topic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat ga je effectief toevoegen aan deze SC?
en waaruit kan jij opmaken dat deze afbeelding een dame betreft?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Het onderste plaatje naast dat plaatje met die vissende man waar 18 op staat.
aaand your out!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
LOL. Niemand voegt hier iets effectiefs toe. Alsof er uberhaupt iets effectiefs valt toe te voegen in zo'n topic. -O_
Ik heb niet eens een keer gezegd dat die afbeelding een dame betrofquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en waaruit kan jij opmaken dat deze afbeelding een dame betreft?
case closedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
maar het bewijs voor het vrouwelijk geslacht is niet geleverdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat is een meisje. Een dame gaat niet zo op de foto
inner is geen woord, ga terug naar school jochiequote:
Ga ergens anders liggen knabbelen danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
LOL. Niemand voegt hier iets effectiefs toe. Alsof er uberhaupt iets effectiefs valt toe te voegen in zo'n topic.
- Wil jij het me leveren dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar het bewijs voor het vrouwelijk geslacht is niet geleverd
[..]
inner is geen woord, ga terug naar school jochie
Ik ben een knaagbeest, ik knabbel waar ik wil.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga ergens anders liggen knabbelen dan
Oh snap, deze tante komt hard.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
- Wil jij het me leveren dan?
- Dat weet ik ook wel, jij weet niet wat taalgrapjes zijn. Misschien moet jij dan wel terug naar school, sukkeltje? En ik ben een meisje, homo
Alsof jij hier je leuter gaat postenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh snap, deze tante komt hard.
Maar er is natuurlijk maar een manier on te verifiėren of je een vrouwmens bent.
Tits or gtfo.
Die past niet op camera.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Alsof jij hier je leuter gaat posten
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:25 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben een knaagbeest, ik knabbel waar ik wil.
Ga door, je komt vanzelf bij het lekkerste uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |