doe d'r een paintball kado!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
kado uitzoeken voor de vrouw.... blijft altijd lastig....
Bogarden vanwege grote neus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht Reiziger ? Vanwege je grote lippen
Geef haar glijmiddel, doet het minder pijn als je haar verrassingskontsex geeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
kado uitzoeken voor de vrouw.... blijft altijd lastig....
Leeftijdsverschil komt weer boven drijven.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geef haar glijmiddel, doet het minder pijn als je haar verrassingskontsex geeft
Dit dus, moet ook niks van drumsticks hebben, lus het wel maar tochquote:
snap pepquote:
Snap pep vanwege zelfspot..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus, moet ook niks van drumsticks hebben, lus het wel maar toch
[..]
snap pep
geef haar een negerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil komt weer boven drijven.....
op onze leeftijd is alles toch allang los gerekt
een neger bied niet, die geeftquote:
Kipkluifjes boh daar heb ik nu echt zin in. Zo even langs de KFC,kateretenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Snap pep vanwege zelfspot..
Blijven jullie lekker bij de biefstuk en ossenhaas en shit.
Ik haal zometeen maar even een Zinger.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kipkluifjes boh daar heb ik nu echt zin in. Zo even langs de KFC,katereten
Shit niet, dat is weer net iets te.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zei je vorige keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Shit niet, dat is weer net iets te.
ah die snap pep ging om iets anders, en hoe de fuck kan ik nu weten dat je grote neus hebt havik?
oh lolquote:
Heb hem een uur geleden afgezet, andere shit om te regelen en daar moet ik die muziek niet bij hebbenquote:
Isaac is aan het draaien, de tering wat gaat dit lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh lol
[..]
Heb hem een uur geleden afgezet, andere shit om te regelen en daar moet ik die muziek niet bij hebben
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |