Spareribs op de bbqquote:
Ik ben des duivels,woedend, ik voel de toorn van God. Of zoals de jeugd tegenwoordig placht te zeggen: Ik ben kapot boos.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je draait je rug om, en er wordt hier gerotzooid met gevoelens. Want dat is wat er hier gebeurd!
Ik ben laaiend, ziedend, furieus.
Kip spareribs in honingmarinade. Godver.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Spareribs op de bbqZojuist beslist hebben dat ik vandaag spareribs eet
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kip spareribs in honingmarinade. Godver.
Rijst.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?
Kip drumsticks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?
quote:
klinkt zo foutquote:
Ik geloof niet dat ik na deze TT jouw mening nog op prijs stel.quote:
Mwa,ik zat er wel aan te denken een aardappelpuree te maken met spek,creme fraiche en peterselie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kip drumsticks.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een lekker plak vlees, geen bot waar ik aan moet gaan zitten kluiven.
Ik dacht Reiziger ? Vanwege je grote lippenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?
Ribs wel, kipdrumsticks nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?
doe d'r een paintball kado!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
kado uitzoeken voor de vrouw.... blijft altijd lastig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |