In pak draken lastig vallen?quote:
Gewoon alles wat een pussy en een hartslag heeft. /standaardloze Stef modusquote:
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon alles wat een pussy en een hartslag heeft. /standaardloze Stef modus
wazig wijf manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt de Rietveldenweg. Van topografie heb je ook geen kaas gegeten.
quote:
quote:
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.quote:
Behalve voor de kappah.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.
Die opmerking valt natuurlijk ook in een tijdsbestek van een aantal dagen, gezien de stufi vandaag wordt gestort.quote:
Hij vraagt niet zo heul veul.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gaat echt niet draaien op mijn PC..Planetside 1 was echt zo gaaf
Hitsige tante.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.
Gezegd dat je naar de kapper moest?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |