SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw die stream begon wel goed met die remix van showtek![]()
Ik wist geen andere TT.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw die stream begon wel goed met die remix van showtek![]()
feli dude! En hoezo ben je nu al aan het drinken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.
verkeerde quotequote:
Vakantie, alcoholist, viering tentamen, kater. Choose your reasonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
feli dude! En hoezo ben je nu al aan het drinken?
Das MW2, leukste en beste en mooiste.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
Eigenlijk is forza oprecht wel het mooiste spel dat ik heb, niet het leukste, maar wel het mooiste.
Forzaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
Eigenlijk is forza oprecht wel het mooiste spel dat ik heb, niet het leukste, maar wel het mooiste.
Ik ga uit van nummer 4, maar het zou ook zo maar eens nummer 2 kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vakantie, alcoholist, viering tentamen, kater. Choose your reason
Of alle 4quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga uit van nummer 4, maar het zou ook zo maar eens nummer 2 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza![]()
Zo meteen toeren in de 325i cabrio van mn ouders. Flippertjes alles
Handig ja, om dan je rechten te kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jongeeeeeh, alleen maar hitjes. Ik word kk gek, ben in mn eentje aan het drinken om te vieren dat ik rechtsfilosofie binnen heb en deze radio vol aan.
Vakantie heb je niet nodig om te zuipen ?quote:
ff opgegeven voor beta dan maarquote:
Shazaam?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
Weet iemand naam van dit nummer?
Vergeet je niet om een tampon in te doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
Even een post omdat het het eerste topic van Rijst is.
Ik vind de TT echter zo vulgair dat ik uit principe niet meer ga posten in dit topic.
Adieu madafakaaaa.
Flugel Freek met het nummer 'Onzedelijk'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
Weet iemand naam van dit nummer?
Wigger alsjeblieft.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vergeet je niet om een tampon in te doen?
Heb ik niet meer, maar gvd dit is ook weer goeiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Shazaam?
Wel nog herkansing erbij, vak wat een zekerheidje was dacht ik
Tauch aan de hardere stijlen?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik luister alles behalve Nickelback
quote:
quote:
Speel dan op hoogste niveau(als dat er is).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef badboynova het volgende:
Halo CE is vrij makkelijk, beetje chillen op een ghost door heel het spel
DefQon 1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Om terug te komen op het vorige topic: Panda pindakaas!
In pak draken lastig vallen?quote:
Gewoon alles wat een pussy en een hartslag heeft. /standaardloze Stef modusquote:
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon alles wat een pussy en een hartslag heeft. /standaardloze Stef modus
wazig wijf manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt de Rietveldenweg. Van topografie heb je ook geen kaas gegeten.
quote:
quote:
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.quote:
Behalve voor de kappah.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.
Die opmerking valt natuurlijk ook in een tijdsbestek van een aantal dagen, gezien de stufi vandaag wordt gestort.quote:
Hij vraagt niet zo heul veul.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gaat echt niet draaien op mijn PC..Planetside 1 was echt zo gaaf
Hitsige tante.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Gelukkig heb ik een uitstekende bouw om een pak te dragen + het wordt uiteraard een maatpak. Toch pieken als water.
Gezegd dat je naar de kapper moest?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
?? Die vrouw blaat over kogels in haar kop ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
TT komt nu ook terug op Defqon 1 radio
Doe opscheerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die opmerking valt natuurlijk ook in een tijdsbestek van een aantal dagen, gezien de stufi vandaag wordt gestort.
Ze had het iig over bloedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
?? Die vrouw blaat over kogels in haar kop ofzo
Deel 1 nooit gezien, maar deze lijkt wel bruut gekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)railert_v_d_dag.html
Woop woop
Deel 1 is baas. Vooral telefoongesprek over I will find you. Teringmooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gezien, maar deze lijkt wel bruut gek
quote:
quote:Vrijdag
11:00 - 12:15 | Pavo - WHITE
12:15 - 13:00 | Scope DJ & A-lusion- BLUE
13:00 - 14:00 | D-Block & S-te-Fan- BLUE
14:00 - 15:15 | Evil Activities - BLACK
15:15 - 16:00 | Super Marco May - WHITE
16:00 - 17:00 | Max Enforcer - BLUE
17:00 - 18:15 | The Darkraver VS. Dyna - GOLD
18:15 - 19:00 | Endymion - BLACK
19:00 - 20:00 | Sound Freakerz - PURPLE
20:00 - 21:00 | Luna - WHITE
21:00 - 23:00 | The Gathering (Noisecontrollers, Headhunterz & Wildstylez - RED
Hoop dat je wel Spotnet open hebt staan nu.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gezien, maar deze lijkt wel bruut gek
Luna sowieso luisteren.quote:
Ah cool, eens ff checken van de weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deel 1 is baas. Vooral telefoongesprek over I will find you. Teringmooi.
D-Block nu, even vlug naar ouders reizen en dan vol die speakers blazen.
Over 2 minuten is ie binnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoop dat je wel Spotnet open hebt staan nu.
Piet Piraat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah cool, eens ff checken van de week
[..]
Over 2 minuten is ie binnen
Bobby's World moet je niet "ineens" tegenkomen.quote:
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
Even een post omdat het het eerste topic van Rijst is.
Ik vind de TT echter zo vulgair dat ik uit principe niet meer ga posten in dit topic.
Adieu madafakaaaa.
Heb zin in BBQ man, godver.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.
Een topic zonder hofnar en gastheer is natuurlijk geen topic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.
Je geeft mensen vertrouwen,laat ze meeposten hier,bent vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een topic zonder hofnar en gastheer is natuurlijk geen topic.
Derhalve slotje.
Je draait je rug om, en er wordt hier gerotzooid met gevoelens. Want dat is wat er hier gebeurd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je geeft mensen vertrouwen,laat ze meeposten hier,bent vriendelijk.
En dan krijg je dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |