Bobby's World moet je niet "ineens" tegenkomen.quote:
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
Even een post omdat het het eerste topic van Rijst is.
Ik vind de TT echter zo vulgair dat ik uit principe niet meer ga posten in dit topic.
Adieu madafakaaaa.
Heb zin in BBQ man, godver.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.
Een topic zonder hofnar en gastheer is natuurlijk geen topic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel slechte TT's gezien,maar deze is wel echt zwaar verkenkerd. Ik,gastheer des topics zijnde,distantieer mij hiervan. Later.
Je geeft mensen vertrouwen,laat ze meeposten hier,bent vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een topic zonder hofnar en gastheer is natuurlijk geen topic.
Derhalve slotje.
Je draait je rug om, en er wordt hier gerotzooid met gevoelens. Want dat is wat er hier gebeurd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je geeft mensen vertrouwen,laat ze meeposten hier,bent vriendelijk.
En dan krijg je dit.
Spareribs op de bbqquote:
Ik ben des duivels,woedend, ik voel de toorn van God. Of zoals de jeugd tegenwoordig placht te zeggen: Ik ben kapot boos.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je draait je rug om, en er wordt hier gerotzooid met gevoelens. Want dat is wat er hier gebeurd!
Ik ben laaiend, ziedend, furieus.
Kip spareribs in honingmarinade. Godver.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Spareribs op de bbqZojuist beslist hebben dat ik vandaag spareribs eet
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kip spareribs in honingmarinade. Godver.
Rijst.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?
Kip drumsticks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ze straks hier om de hoek bij de slager halen. Wat zal ik erbij eten?
quote:
klinkt zo foutquote:
Ik geloof niet dat ik na deze TT jouw mening nog op prijs stel.quote:
Mwa,ik zat er wel aan te denken een aardappelpuree te maken met spek,creme fraiche en peterselie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kip drumsticks.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een lekker plak vlees, geen bot waar ik aan moet gaan zitten kluiven.
Ik dacht Reiziger ? Vanwege je grote lippenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?
Ribs wel, kipdrumsticks nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets Kluivert. Dus geen ribs voor jou? Snijd je mama ook nog het vlees in stukjes voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |