Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Michhas het volgende:
Kapsters die je een kwartier lang een fucking hoofdmassage geven, my god![]()
slobberen ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...
de was doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...
Douchekop wassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je pik masseren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Shit man, ik kwam daar iets te vroeg, dus de chick die mij normaal knipt was nog bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
inb4 bbnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, ik kwam daar iets te vroeg, dus de chick die mij normaal knipt was nog bezig.
Komt er zo'n rondborstige dame naar me toe: 'Ja je mag vast meekomen hoor, ik ga je vast even klaarmaken.'
Ik dacht die gaat mijn haar even wassen, maar heb daar een kwartier gelegen, truly awesome
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.quote:
Stroop met boterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Lijkt mij dat zij er ook het meeste verstand van heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.
En de autocorrectie op iPad is kut.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Oude kaas is lekkerder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij fout
Als je tong bestaat uit korstige eeltkorsten ja.quote:
Juist wel, oude kaasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dit dus en anders echt geen pindakaas hèquote:
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Nee, oud is ook lekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |