Stroop met boterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Lijkt mij dat zij er ook het meeste verstand van heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.
En de autocorrectie op iPad is kut.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Oude kaas is lekkerder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij fout
Als je tong bestaat uit korstige eeltkorsten ja.quote:
Juist wel, oude kaasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dit dus en anders echt geen pindakaas hèquote:
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Nee, oud is ook lekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.
Behalve brie in het zuiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso kaasLekkerste wat er ooit is gemaakt.
Alle soorten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso kaasLekkerste wat er ooit is gemaakt.
Hebben wij dat hier ja?!quote:
Ik wacht ff tot BBN er isquote:
Ja, iemand dm'de mij die foto en vond hem wel leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, hoe snel reageer jij.
Fucking bloodhound
wat lul jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, iemand dm'de mij die foto en vond hem wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |