quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar dan zie je hem niet. Oh kan je vanaf gifbin niet hotlinken?
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:10 schreef Fsmxi het volgende:
Lijkt erop dat gifbin dat idd niet tof vind
Pindakaas met boter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Calvé Pindakaas, ik leef daar op
Ik klik dan gewoon op "open link in incognito venster". Dan doet dat soort shit het wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar dan zie je hem niet. Oh kan je vanaf gifbin niet hotlinken?
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Michhas het volgende:
Kapsters die je een kwartier lang een fucking hoofdmassage geven, my god![]()
slobberen ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...
de was doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet, ex van lang geleden deed kappersopleiding. Mag je raden wat zij in de douche mocht doen bij mij...
Douchekop wassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je pik masseren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Shit man, ik kwam daar iets te vroeg, dus de chick die mij normaal knipt was nog bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
inb4 bbnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, ik kwam daar iets te vroeg, dus de chick die mij normaal knipt was nog bezig.
Komt er zo'n rondborstige dame naar me toe: 'Ja je mag vast meekomen hoor, ik ga je vast even klaarmaken.'
Ik dacht die gaat mijn haar even wassen, maar heb daar een kwartier gelegen, truly awesome
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.quote:
Stroop met boterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Lijkt mij dat zij er ook het meeste verstand van heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die tittyliciouz ook, maakt de meest vunzige opmerking van ons allen, i like it.
En de autocorrectie op iPad is kut.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met boter.Dan ben je echt een klapjostitosti.
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, mensen die boter bij hun pindakaas of pasta doen.
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Oude kaas is lekkerder.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
We wisten allemaal al dat jullie een slechte smaak hadden. Jullie lusten zeker ook geen jonge kaas?
Nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen stoma, in dezen kwestie zijt gij fout
Als je tong bestaat uit korstige eeltkorsten ja.quote:
Juist wel, oude kaasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dit dus en anders echt geen pindakaas hèquote:
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Nee, oud is ook lekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jonge kaas is lekker, oud is ranzig.
Behalve brie in het zuiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso kaasLekkerste wat er ooit is gemaakt.
Alle soorten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso kaasLekkerste wat er ooit is gemaakt.
Hebben wij dat hier ja?!quote:
Ik wacht ff tot BBN er isquote:
Ja, iemand dm'de mij die foto en vond hem wel leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, hoe snel reageer jij.
Fucking bloodhound
wat lul jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, iemand dm'de mij die foto en vond hem wel leuk
Hé?quote:
Wat kom je nou eigenlijk doen Josef?quote:
Wie zijn Maurice en Alex?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat kom je nou eigenlijk doen Josef?
Ik kan je niet eens meer rustig belachelijk maken, je hijgt gelijk in mijn nek als Maurice en Alex die twee vrijgezelle vogels gespot hebben.
Schuimende Tinus.
Serieus? Geef je hem nu ook zomaar aan vandemar weg?!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat kom je nou eigenlijk doen Josef?
Ik kan je niet eens meer rustig belachelijk maken, je hijgt gelijk in mijn nek als Maurice en Alex die twee vrijgezelle vogels gespot hebben.
Schuimende Tinus.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Geef je hem nu ook zomaar aan vandemar weg?!
quote:
u riepquote:
Er is genoeg te doen jongen, ga je gangquote:
Dan geef het maar aan vandemarquote:
Zieligquote:
I was wrong, het spijt mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan geef het maar aan vandemarWil niet met hem vergeleken worden
ahaaaahah goeienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef badboynova het volgende:
al dat kaas maakt mij wel erg horny hungry
Ik had toch een betere verwachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef badboynova het volgende:
al dat kaas maakt mij wel erg horny hungry
quote:
Had je verwacht dat het in game was dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo gaat dat er niet uitzien op je xbox
Wellicht op een PC.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je verwacht dat het in game was dan?
Zou evt nog kunnen jaquote:
Yeah?quote:
Hmm de komende tijd? Alleen nog maar oefenwedstrijd in aug toch? Heitinga lag toch niet meer zo lekker in de groepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet NL gaan spelen de komende tijd.
je bent laat, maar je ben er gelukkigquote:
I know, but let's get this party startedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
je bent laat, maar je ben er gelukkig
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik kan wel stoppen met de race [ afbeelding ] ?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha gelukkig is Nederland niet zo groot
quote:
Trololol geen anita en wel die verstandelijk gehandicapte strootmanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet NL gaan spelen de komende tijd.
En dat tijdens het racenquote:
Wie zegt dat ik moeite doequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, ze is bezet dus doe geen moeite. Die 2 zijn hopeloos verliefd.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef Pixell het volgende:
Oefenwedstrijd gespeeld bij een andere club ', dan word er altijd zo tam gezopen
Publiek bedoel je? Die shirts worden uitgedeeld tijdens playoff games, Miami had nu wit, OKC had eerder hele vakken in blauw en witquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Cliff, waarom was iedereen gister in wit@ finals?
Aha, gracias chico.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Publiek bedoel je? Die shirts worden uitgedeeld tijdens playoff games, Miami had nu wit, OKC had eerder hele vakken in blauw en wit
ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef KoningStoma het volgende:
Vergelijkbare zooi waardoor ik het spel doormidden wil breken
Gebeurt dat ook op de xbox of PC?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef KoningStoma het volgende:
Vergelijkbare zooi waardoor ik het spel doormidden wil breken
Wat een boutspel dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb dat deze avond een stuk of 1000 keer meegemaak, op de xbox dus.
Happens all the time.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb dat deze avond een stuk of 1000 keer meegemaak, op de xbox dus.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Happens all the time.
KoningStoma 1 uur geleden`
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |