Yeah?quote:
Hmm de komende tijd? Alleen nog maar oefenwedstrijd in aug toch? Heitinga lag toch niet meer zo lekker in de groepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet NL gaan spelen de komende tijd.
je bent laat, maar je ben er gelukkigquote:
I know, but let's get this party startedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
je bent laat, maar je ben er gelukkig
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik kan wel stoppen met de race [ afbeelding ] ?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha gelukkig is Nederland niet zo groot
quote:
Trololol geen anita en wel die verstandelijk gehandicapte strootmanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet NL gaan spelen de komende tijd.
En dat tijdens het racenquote:
Wie zegt dat ik moeite doequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
Lol, ze is bezet dus doe geen moeite. Die 2 zijn hopeloos verliefd.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef Pixell het volgende:
Oefenwedstrijd gespeeld bij een andere club ', dan word er altijd zo tam gezopen
Publiek bedoel je? Die shirts worden uitgedeeld tijdens playoff games, Miami had nu wit, OKC had eerder hele vakken in blauw en witquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Cliff, waarom was iedereen gister in wit@ finals?
Aha, gracias chico.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Publiek bedoel je? Die shirts worden uitgedeeld tijdens playoff games, Miami had nu wit, OKC had eerder hele vakken in blauw en wit
ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef KoningStoma het volgende:
Vergelijkbare zooi waardoor ik het spel doormidden wil breken
Gebeurt dat ook op de xbox of PC?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef KoningStoma het volgende:
Vergelijkbare zooi waardoor ik het spel doormidden wil breken
Wat een boutspel dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb dat deze avond een stuk of 1000 keer meegemaak, op de xbox dus.
Happens all the time.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb dat deze avond een stuk of 1000 keer meegemaak, op de xbox dus.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Happens all the time.
KoningStoma 1 uur geleden`
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |