Kijk hem vogelzoeken dan, schuimende Tinus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Ga door, je komt vanzelf bij het lekkerste uit
Heb je sla en wortels?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Ga door, je komt vanzelf bij het lekkerste uit
Schuimende Tinusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem vogelzoeken dan, schuimende Tinus.
Natuurlijk, al moet je op een gegeven moment wel opletten waar je knabbelt hoorquote:
Een Aartje Twinkel voor deze opmerkingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef Knaagbeest het volgende:
Dat weet ik ook wel, jij weet niet wat taalgrapjes zijn. Misschien moet jij dan wel terug naar school, sukkeltje. En ik ben een meisje, homo.
Nick Geezy is dan internationaal, Schuimende Tinus voor NL en Belgiëquote:
quote:
Ja hij doet het niet. dafuqquote:
Opzich wel geluk. Je zal met met je benen/voeten nog de rand rakenquote:
Uhm ik zie het plaatje niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opzich wel geluk. Je zal met met je benen/voeten nog de rand raken
[ img] link [ /img]quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat? Hoe de fuck link je die dingen normaal
Deed ik ook, maar dan zie je hem niet. Oh kan je vanaf gifbin niet hotlinken?quote:
Eensch proberen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar dan zie je hem niet. Oh kan je vanaf gifbin niet hotlinken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:10 schreef Fsmxi het volgende:
Lijkt erop dat gifbin dat idd niet tof vind
Pindakaas met boter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Calvé Pindakaas, ik leef daar op
Ik klik dan gewoon op "open link in incognito venster". Dan doet dat soort shit het wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |