SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayça kaçquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
Ik wist niet eens dat Yorin had bestaan. Normaal gesproken mist mijn lekkerewijvenradar niets, vreemd.
Ilse Chat, Turkenkanaal, az mi kalp kirdim orda enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
Op sites als TMFchat moet je je eens voordoen als meisje. Hahaha. De reacties van hitsige romantici stromen binnen.
Nee maar als je op je hand gaat zitten tot het gaat slapen, en dan je dagelijkse ding doet voelt het wel fijn.quote:
Weinig kans.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee maar als je op je hand gaat zitten tot het gaat slapen, en dan je dagelijkse ding doet voelt het wel fijn.
Fixed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ilse Chat, Turkenkanaal, FOK! az mi kalp kirdim orda enzo
Oh please, ik hossel jou terwijl ik Ayca dump.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef Bilge het volgende:
Ik heb effe voor de zekerheid de batterijen van mijn radar gecontroleerd, maar daar lag het niet aan. Jullie zijn gewoon lelijk. Kaderinize küsün.
Karma!quote:
Slechte ruil, Quasimodo zou medelijden hebben met mijn uiterlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh please, ik hossel jou terwijl ik Ayca dump.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
Op sites als TMFchat moet je je eens voordoen als meisje. Hahaha. De reacties van hitsige romantici stromen binnen.
Dan heb je Ayca nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Karma!
[..]
Slechte ruil, Quasimodo zou medelijden hebben met mijn uiterlijk.
Altijd, buyurquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef Bilge het volgende:
Triggershot, mag ik jou 1 welgemeende compliment en 1 welgemeende kritiekpunt geven?
Hoor wie het zegt..quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je Ayca nog niet gezien.
Wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben is Janice! Ik had had een hartstikke aardige man, maar toen hij er achter kwam dat ik een beetje zwanger was sloeg hij mij nogal hard op d'r oog, en sindsdien loens ik een beetje. Dit probeer ik te verbergen met aandachtsafleidende truien. Mijn zoontje heet 12-04-1996, omdat ik per ongeluk de vakjes 'geboortedatum' en 'naam' op zijn geboorteformulier door elkaar haalde.. Hij is de coolste kid in zijn klas, maar schaamt zich nogal voor zijn moeder, aangezien de andere kinderen altijd grappen maken over mijn truien. Ook heb ik een enome voorliefde voor radijsjes.
Oh boyquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan het bijbehorende plaatje niet vinden, momentje.
Zoals je het zelf al zegt, tien jaar geleden, was toen 14-15, wel lachen soms.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
Hoe kijk je terug op die topics? Bijna 10 jaar geleden
Op de fysieke gelijkenissen na snap ik um niet echtquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:06 schreef Bilge het volgende:
Het plaatje is minder grappig dan ik dacht. Maar goed, içimde kalmasin. [ afbeelding ]
De raketafvuurinstallatie moet je even vervangen voor meisjes, de Chinees voor Danny.
Internetdostu aciyi söyler.
Wederom buyurquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:14 schreef Bilge het volgende:
Hmmm, misschien slaat het ook nergens op. Maar goed, dat was mijn compliment. Dan nu mijn welgemeende kritiekpunt.
Dat is een levenloos verslavingquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:17 schreef Bilge het volgende:
Nee grapje, dat was de kritiek. Mijn compliment zou zijn dat je ongelooflijk adrem bent. Niemand kan zo snel posten als jij. Ik ben er zelfs jaloers op.
Hmm, ik maak vaak ruzie met mezelf, zou het daardoor komen? Mezelf niet laten uitspreken, onderbreken en mijzelf mijn eigen wil opleggen omdat ik het toch beter weet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:23 schreef Bilge het volgende:
In de afgelopen vijf minuten dat ik geen passende reactie heb kunnen verzinnen zou jij al tien keer hebben gereageerd. Hoe zou jij in casu op jezelf reageren?
Men zegt dat Ataturks succes juist daar lag, wat vind jij? ---> Verschillende personages om de juiste momenten tot uiting the brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:34 schreef Bilge het volgende:
Ik las ooit een korte biografie van een Portugese schrijver (ik ben ff de naam kwijt), die in zijn eentje een tijdschrift volschreef met allerlei verzonnen personages. Die personages gingen dan ook in discussie met elkaar, of gaven elkaar gelijk. Misschien kan jij ook zoiets beginnen?
Principes en standvastigheid zorgen er altijd voor dat de goeden verliezen. Om te winnen moet je zo glibberig zijn als een aal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Men zegt dat Ataturks succes juist daar lag, wat vind jij? ---> Verschillende personages om de juiste momenten tot uiting the brengen.
Goede verliezen? Waar schaar jij Ataturk onder dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Principes en standvastigheid zorgen er altijd voor dat de goeden verliezen. Om te winnen moet je zo glibberig zijn als een aal.
Ik bewonder Atatürk als oorlogsheld én hervormer, maar ik zou hem geen heilig boontje durven te noemen. Hij is niet mulayim/ saf/ temiz.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goede verliezen? Waar schaar jij Ataturk onder dan?
Agreed, maar dat was zelfs Suleyman, Fatih of Salahuddin niet natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik bewonder Atatürk als oorlogsheld én hervormer, maar ik zou hem geen heilig boontje durven te noemen. Hij is niet mulayim/ saf/ temiz.
Seks? Tovbequote:Op donderdag 21 juni 2012 02:48 schreef Bilge het volgende:
Jij bezit de gave (al dan niet positief) om elke discussie om te buigen naar óf seks, óf Islam/ Ottomaans rijk/ seculiere republiek. Valt me op.
Wallahquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
'turken' schrijf je met hoofdletters, voorafgegaan door 'weledele'.
Ach ja. Ik zwets maar wat. Gisternacht heb ik maar een paar uur geslapen. Arcadia heeft mij vandaag een stuk of vijf keer op taalfouten gewezen/ uitgeluld. Het wordt tijd dat ik mijn bedje op zoek.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Seks? Tovbe![]()
Nee, ik heb het meer over Ataturk, vergelijken met andere Turkse nationale helden, dus enige vergelijkingsmateriaal
En Ataturk gewoon omdat hij zoveel verschillende personages had op andere momenten
Wauw, een Turkenkenner. I am impressed.quote:
Slapen, wat fijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zwets maar wat. Gisternacht heb ik maar een paar uur geslapen. Arcadia heeft mij vandaag een stuk of vijf keer op taalfouten gewezen/ uitgeluld. Het wordt tijd dat mijn bedje op zoek.
Ik zit er wel mee dat zarGon niet heeft gereageerd op mijn vraag of ik hem tot mijn internetvrienden mag rekenen.
Zie wat X zeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Bilge het volgende:
In een andere stad kan je toch ook studeren?![]()
Als je de kennis hebt, kun je het ene Anatolische dorpje na het andere afstruinen, om mensen voor geld (of eten) tips te geven voor meer en lekkerdere gewassen. Zo kun je heel Turkije doorreizen en bijdragen aan de productiviteit van Turkije.
Hmm, al is het wat te hoog gegrepen voor mij, ik ga effe kijken, misschien kan ik switchen van logistiek naar landbouwquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
De uni van Wageningen behoort tot de top van wereld, als je echt die intresse hebt.
Goud geld zit er in de landbouw, echt een verstandige beslissing mocht je die richting kiezen.
Aan weerszijden van onze straat ligt een kruispunt. I'm trapped.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef EL_Presidente het volgende:
die reacties ook..![]()
http://www.hurriyet.com.tr/planet/20810407.asp
LOL, ik moest gelijk aan Total Recall denken, dus ik Google even een plaatje om hier te posten, zie ik dat men die associatie al gemaakt heeft:quote:
Zeker weten? Waarom noemen ze dan de RF-4E? Die laatste is een onbewapend verkenningstoestel namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker weten? Waarom noemen ze dan de RF-4E? Die laatste is een onbewapend verkenningstoestel namelijk.
In de 'Phantom' genaamde vliegetuigen bevinden zich 1 piloot en 1 bewapeningspersoneel, twee personeel zijn dan actief.quote:’Phantom’ olarak adlandırılan bu uçaklarda 1 pilot ve 1 silah sistem subayı olmak üzere 2 personel görev yapıyor.
Ah ok, daar worden we ook niet veel wijzer vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
In de 'Phantom' genaamde vliegetuigen bevinden zich 1 piloot en 1 bewapeningspersoneel, twee personeel zijn dan actief.
De phantom is toch de RF- 4E ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, daar worden we ook niet veel wijzer van
Zijn er geen Turkse bronnen met meer details?
Nee, dat is een specifieke verkenningsversie van de Phantom.quote:
Andere Turkse bronnen spreken ook van een F-4Equote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een specifieke verkenningsversie van de Phantom.
De Phantom wordt in het algemeen gewoon F-4 genoemd.
Dan zal dat het zijn, thanks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere Turkse bronnen spreken ook van een F-4E
Shiiiiiiit, wie hij allemaal bij elkaar heeft geroepen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn, thanks.
By the way: Erdogan weet niets over Syrische excuses, vanavond topoverleg
Dat kan ik dus totaal niet, stilzitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:32 schreef Ayca het volgende:
Nope, zou wel opa en oma etc willen zien eigenlijk mja volgend jaar dan maar.
Haha, niet alleen.. maar voornamelijk wel ja.
Geen zin in vakantie?
Oh maar we zitten niet alleen stil, wordt veel 's avonds door de stad geslenterdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan ik dus totaal niet, stilzitten.. Have fun!
Geen zin in vakantie in Turkije, eigenlijk. Niet dat ik alles heb gezien (ik wil nog altijd reizen met de Doğu Express) en niet dat het geen verwachtingen kan waarmaken, maar het is toch wel wat je gewend bent. Een ander land lijkt me (dit keer) leuker. Maar ik zie wel, voor nu voldoet Nederland.
Waarom? Een keertje 30 uur kan toch niet zoveel kwaad? Zie je nog eens wat van het landschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Wat mot je met dogu express. Per trein reizen is echt klote en vies
.
1 keer gedaan, nooit meer...
Wat voor reis was het? Van waar naar waar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Wat mot je met dogu express. Per trein reizen is echt klote en vies
.
1 keer gedaan, nooit meer...
Turkije is uitermate geschikt om 's avonds door de stad slenteren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh maar we zitten niet alleen stil, wordt veel 's avonds door de stad geslenterd
Mkay, dat kanandere landen zijn ook mooi maar Turkije is anders
Zit niet zo angst te zaaien, ik ga eindelijk weer eens naar Turkije.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Turkije richting oorlog gaat. Leuk als je op vakantie gaat, de grenzen gaan dan dichtKan je mooi het leger in om mee te helpen
Het idee en gedachte is leuk.. Maar het is echt saai! Landschap zie je ook genoeg in een reis in de bus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom? Een keertje 30 uur kan toch niet zoveel kwaad? Zie je nog eens wat van het landschap.
Van Eskisehir naar Istanbul circa 5,5/6 uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor reis was het? Van waar naar waar?
Meh, geloof er niks van.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Turkije richting oorlog gaat. Leuk als je op vakantie gaat, de grenzen gaan dan dichtKan je mooi het leger in om mee te helpen
Dan gaat de grens gewoon dicht en gaat men opgeroepen worden voor dienstplicht, dat merk je echt wel. We hebben het over oorlog, geen anti-tereur eenheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze kunnen elkaar aan de Syrische grens afmaken maar in Izmir merk je daar niks van, gewoon bir raki op een terrasje aan de haven drinken en je bent in een andere wereld
Gewoon op het adres waar je ingeschreven staat. Als je geen adres hebt krijg je sowieso geen papieren volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Levolution het volgende:
Hoe kun je opgeroepen worden als je geen vaste woonplaats hebt in TR?
Dus als je een Turks paspoort hebt, sta je automatisch ergens ingeschreven in TR?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon op het adres waar je ingeschreven staat. Als je geen adres hebt krijg je sowieso geen papieren volgens mij
Zo werkt het volgens mij wel maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus als je een Turks paspoort hebt, sta je automatisch ergens ingeschreven in TR?
Welnee joh, dat kost ze teveel geld... Dan komt er geen Europese toerist meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan gaat de grens gewoon dicht en gaat men opgeroepen worden voor dienstplicht, dat merk je echt wel. We hebben het over oorlog, geen anti-tereur eenheid
Waar in Turkije?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zit niet zo angst te zaaien, ik ga eindelijk weer eens naar Turkije.
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.quote:
Nee! niet doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.
Dit alles met mijn oma en opa (uit NL) die er inmiddels al zitten. Beetje leeftijdskloof maar ik kan erg goed met ze opschieten dus voor mij geen probleem. Verder moet ik me wel kunnen vermaken met de buurjongens/neven enzo. Hoop ik.
Juli of augustus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is ga ik de eerste naar Izmir trouwens, als jullie op het nieuws een trillende Circassier naar het front zien sjokken op TRT dan hebben ze mij onder de wapens gedwongen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.
Dit alles met mijn oma en opa (uit NL) die er inmiddels al zitten. Beetje leeftijdskloof maar ik kan erg goed met ze opschieten dus voor mij geen probleem. Verder moet ik me wel kunnen vermaken met de buurjongens/neven enzo. Hoop ik.
Wat de fuck is deze shit man, ik word bang door jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee! niet doenNog even en je zit in Syrië
Met mijn opa is het altijd wel lachen, die man trollt iedereen in TR. Sta ik gewoon een beetje aan de zijlijn te kijken hoe die kahvemannetjes rood aanlopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Ach leeftijd zegt niet zoveel.. de broer van m'n babaanne en z'n vrouw (65 en 58) waren hier een maandje, hiervoor maar 1 of 2 keer gezien, en heb het echt leuk met ze gehadal zijn zij wel 'modern'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondLeuk dat het goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet zoveel aan het verleden denken, daar kan toch niets meer aan gedaan worden.
Het zal niet lang duren en mijn oma(ben nog steeds daar ingeschreven) zal een briefje krijgen van MSB(milli savunma bakanligi)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat de fuck is deze shit man, ik word bang door jullie.
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk dat het goed gaat.
Zou niet zoveel aan het verleden denken, daar kan toch niets meer aan gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Als je naar Bolu gaat moet je naar Ismailin yeri gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.heel veel sterkte en beterschap gewenst RSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx Trigger.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heel veel sterkte en beterschap gewenst RS
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Damn.. weet even niet wat ik moet zeggen, sterkte en geniet zolang het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoelang je nog ongeveer hebt?
Lekker. Mijn paps had lasagne gemaaktquote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb trouwens heerlijk gegeten bij paps. Kipen uit eigen tuin salade.
Ben niet bekend met dat specifieke restaurant, maar ik heb vaak op de Bolu Dagi met uitzicht op een afgrond gezeten onder het genot van een izgara köfte met biber enzo en na afloop tere yagi ve bal op somun ekmegi.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je naar Bolu gaat moet je naar Ismailin yeri gaan
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Sterkte. En wat Trigger zegt, niks is absoluut, houd de moed erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen fan van Ahmet Altan maar hij heeft heel mooi geschreven, Erdogan zou eens moeten stoppen met zijn belachelijkheid.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
ik niet.. ik ben Bordo Bereliquote:Op zondag 24 juni 2012 12:55 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Wie is we? Jij zit thuis als een biatch.
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Voel je je niet schuldig. Daar kun je niet veel aan veranderen. Geniet van de mensen die je dierbaar zijn. En! Wat Trigger en Levolution ook al zeiden, houd de moed erin. Sterkte Ratel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Hmpf. Dit had ik niet verwacht nadat je zei dat je weinig tijd had in de post daarvoor. Wel raar om te lezen, vooral omdat het zo plotseling komt. Je bent nog 'jong' en je leek me niet ziek(of nou ja, ik wist niet dat je ziek was). Lijkt me geen pretje voor jou (understatement) en deze tijd breng je denk ik vol onzekerheden door. Moet wel ontzettend moeilijk zijn voor je dochter. Akelig gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, oh, voel je zelf niet schuldig. Fuck that.
Sterkte ermee, sterkte aan je omgeving en mja, maak er het beste van (dat zal je denk ik zelf ook doorhebben). Ik hoop dat al die verlangens die je nu hebt waarmaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 15:19:19 ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
http://www.cnnturk.com/20(...)/666256.0/index.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Uçağımız uluslararası hava sahasında vuruldu"
Het lijkt er op dat ze zich aan het voorbereiden zijn.
Uitdaging geaccepteerd en verloren.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef xminator het volgende:
Kijk naar de bovenstaande websites en krijg geen honger....
Dat is waar. Ik wou het voor mezelf halen, maar wist niet wat ik met 5 Spidermannen (ik bedoel Power Mans) moest doen. Als er nou 5 verschillende actiefiguren in zaten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef xminator het volgende:
Voor maar ¤1,50 vijf cadeautjes om weg te geven aan koters
ik heb het over dat wij het leger in moeten..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/20(...)/666256.0/index.html
"Uçağımız uluslararası hava sahasında vuruldu"
Het lijkt er op dat ze zich aan het voorbereiden zijn.
Gewoon kicken, leeft het topic weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef De_Ilias het volgende:
Nogal dood die Marokkanen topic, ik ga de Turken joinen als dat oke is?
@Ratelslang
Vermeerd dua naar Allaah 3azza wa Djalla, sta op in de nacht voor de nachtgebeden en doe aan istigfaar (vergeving vragen), voorwaar een elk ieder gaat deze aarde verlaten en niemand weet wanneer. moge Alaah jou bijstaan in deze tijden, amien.
Je kent me amper, hoe kan je nou oordelen op iemand die je niet eens kent?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef Ayca het volgende:
Heeft niks met marokkanen te maken. Ik mag je gewoon niet.
Genoeg posts van je gelezen om tot die conclusie te komen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je kent me amper, hoe kan je nou oordelen op iemand die je niet eens kent?
Mei mach je wel tog?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef Ayca het volgende:
Heeft niks met marokkanen te maken. Ik mag je gewoon niet.
Ik ben te knap voor de camera, jeweetz.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo! Heb ik jou eindelijk ook is een keertje gezien.
Ja ja! Een filmpje met weinig views en geen comments plaatsen. Dat ben jij gewoon, je hoopt door te breken dankzij ons!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben te knap voor de camera, jeweetz.
Ik had liever dat je mij anoniem had gelaten.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ja! Een filmpje met weinig views en geen comments plaatsen. Dat ben jij gewoon, je hoopt door te breken dankzij ons!
Ik praat er liever niet over.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef Julis het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe je dat filmpje hebt gevonden.
Wassie uitgestippeld en georganiseerd dan? Ik zag volgens mij alleen wat losse plannen?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef xminator het volgende:
Waarom kwam niemand opdagen bij de meet?
Ja dat zou weisman doen toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wassie uitgestippeld en georganiseerd dan? Ik zag volgens mij alleen wat losse plannen?
Ik weet dat tijdje terug was, maar weinig opgelet toenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
We spreken over iets van 2 maanden geleden hé
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:14 schreef msnk het volgende:
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Datum en locatie staan niet vast, juni zou eventueel ook kunnen indien daar meer animo voor is. NH/ZH/Utrecht liggen het meest voor de hand qua locatie.
Geef even aan of je wil komen of niet
Op de groepsfoto staan is geen verplichting!
Aanwezig:
- Jaleesa
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman (komt ie nog wel dan?)
- xminator
- zarGon
Zeer waarschijnlijk (hangt af van...):
- AliceWonder & msnk (persoonlijke situatie)
- Blocko (locatie)
- Turquaz52 (locatie, datum)
Misschien:
- Ayca (juni, locatie en vakantieplannen)
- Bortecinem
Laat ook even weten of jullie komen:
- Alle andere Turkse, Koerdische, Perzische, Nederlandse en vriendjes met andere nationaliteiten.
Sowieso NIET:
- AryaMehr
- TheMagnificent
- Triggershot
- xaban06
Wie heeft hier nog meer interesse in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helal olsunquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Over een weekje naar Turkije. Ik zal terugkeren met het hoofd van Assad. Hakkinizi helal edin.
Helal olsun. Zou je mercimek willen meenemen op de terugkomstquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Over een weekje naar Turkije. Ik zal terugkeren met het hoofd van Assad. Hakkinizi helal edin.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan niet meer hoor. In de week van 21-27 mei
Als er plaats overblijft in de koffers.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Helal olsun. Zou je mercimek willen meenemen op de terugkomst
Turken en koffersquote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er plaats overblijft in de koffers.
Ik kan niet tijdreizenquote:
Duurt wel lang zeg, bachelor 4 jaar (kan misschien nog wel) maar vervolgens nog een 2-jarig master.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Ayca het volgende:
http://www.turkije-instituut.nl/detail/posts/9473
Hm denk dat dat komt omdat de testresultaten makkelijker te vergelijken zijn met de SAT
Ik dacht niet dat je serieus was..quote:
Ayca welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat je serieus was..
Nee, dat denk ik niet..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohw ik dacht dat ze mij een FAAL vond
Zie voorgaande berichten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je op school gezeten in Turkije of zo?
Was ook zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohw ik dacht dat ze mij een FAAL vond
Ja, dit heb ik dus ook nooit echt begrepen! Waarom gaan scholieren in Turkije ook nog naar een dershane? Zijn ze niet gedisciplineerd genoeg om zelf uit de boeken te leren? Of bevatten de boeken niet voldoende stof voor de tentamens? Of hebben de leerlingen zoveel vragen dat de leraren ze niet eens allemaal in een les kunnen beantwoorden? Wat zie ik over het hoofd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:31 schreef xminator het volgende:
Het is toch raar dat je naar een dershane moet gaan om een toets goed te maken, dat duidt er al op dat het reguliere onderwijs niet deugt. Zo een dershane kost ook nog is bakken vol met geld, niet meer normaal.
Stel je voor dat je Universiteit X je een tentamen geeft, maar om een fatsoenlijke cijfer te halen moet je les volgen bij Universiteit Y.
Hè, bah.quote:Increasing number of entrance exams starting from primary school until after
the university graduation confines the measurement of educational system quality to
selecting the correct answer in a short time and familiarizing oneself with multiple
choice exam questions. The learning process of ‘test based education system’ lets
public schools diminish quality of education, because private tutoring courses have
been replacing public education, as those private tutoring programs focus on
preparing students for entrance exams. Thus, this process has created the dershane,
(private tutoring course) which is considered necessary to be successful in the exams
and to compete with other students. In their last year of high school education, most
students skip courses at school for months on end by obtaining absence permission
notes from physicians in order to follow the courses in dershane (private tutoring
course). Most of the time teachers give students free hours to study from the
handouts and tests that are distributed in the dershane (private tutoring course). For
the poor families, dershane (private tutoring course) is not a feasible way for their
children’s to receive an education. The annual price for an average dershane (private
tutoring course) ranges between five and seven times of minimum wage in Turkey.
Under these circumstances, “Dershane (private tutoring course) is in, public schools
are out”, and the statement of dershane’s (private tutoring course) popularity works
against poor pupils.
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/3/12610323/index.pdf
Tegenwoordig krijgen de leraren pak slaag in Turkijequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan krijg je op Turkse scholen nog slaag van de leraar ook
Doe mij de Nederlandse scholen dan maar, dan maar niet Bir.
Mijn nichtje kreeg het vorig haar nogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen de leraren pak slaag in Turkije
Ja. Kom je een keer koffie bij me drinken? Ga ik koffiedik voor je kijken en dan maken we gauw een anaal vluggertje voordat mijn broers thuis zijn en controleren of mijn maagdenvlies nog intact is.quote:
Iscool waz je ping?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja. Kom je een keer koffie bij me drinken? Ga ik koffiedik voor je kijken en dan maken we gauw een anaal vluggertje voordat mijn broers thuis zijn en controleren of mijn maagdenvlies nog intact is.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja. Kom je een keer koffie bij me drinken? Ga ik koffiedik voor je kijken en dan maken we gauw een anaal vluggertje voordat mijn broers thuis zijn en controleren of mijn maagdenvlies nog intact is.
Mijn mobieltje is afgepakt omdat mijn vader mij had betrapt op praten met jongens.quote:
Waz jouww adress dan? Geen zorgen ik betaal abdul.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn mobieltje is afgepakt omdat mijn vader mij had betrapt op praten met jongens.
Ja is goed man. Ik neem mijn bentley wel abe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Lan, beter kom je wel in die Merry, die S-Klasse! gewoon lenen van je neef en breed lopenen alsof ie van jou iz!
Met zo'n entree gaat die Turkse meisje spontaan lacteren datweetjezelluf.
Hoezo heb jij je fobo leeggegooid?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Julis het volgende:
Woah, het dershane-'systeem' in Turkije is best oneerlijk.
[..]
Hè, bah.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pffff ik kreeg altijd een pak slag omdat ik Koerd was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef xminator het volgende:
Toen ik klein was verbleef ik vrij lang in Turkije, ging ook naar school toen. Zag iedereen pak slaag krijgen, behalve ik niet. Omdat ik een 'buitenlander' was bweheheh.
Pfrt.quote:Interesse? Meer info? Foto's verkrijgbaar via PM.
Als je daadwerkelijk interesse in hebt, stuur je een PM. Ik wil niet dat mensen misbruik maken van mijn foto's etc. Zelfs op straat (Amsterdam) heb je van die Turkse meisjes gaan ze bij mijn auto staan en dan poseren voor een foto. Als ik eraan kom rennen ze weg jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt..
Plaats nou zoveel mogelijk in de OP joh.
In mijn auto heb ik een A4 opgehangen als TE koop te staan met gegevens etc.. Er hebben al een aantal mensen gebeld, alleen nu nog kijken of ze serieus zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Nee, ik heb geen interesse. Ik geef alleen aan dat je zo veel meer succes hebt.
Over 25 minuten. Hebben ze ook gehad trouwens. Portugal 6, spanje 4 dagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat vandaag ja? Ik dacht dat ze paar dagen rust zouden hebben.
Je auto parkeren waar veel hippe mensen komen, hockeyclub, kinki kappers etcquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
In mijn auto heb ik een A4 opgehangen als TE koop te staan met gegevens etc.. Er hebben al een aantal mensen gebeld, alleen nu nog kijken of ze serieus zijn.
Die scheids is echt fucking slecht. Turkse scheidsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse scheid nu bij POR-SPA, de beste scheids op dit toernooi tot noch toe.
Net was dat wel een fail jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die scheids is echt fucking slecht. Turkse scheidsallemaal omgekocht of zelf toto gezet
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je auto parkeren waar veel hippe mensen komen, hockeyclub, kinki kappers etc
Ja, we zijn wel voor imam getrouwd en op papier etc. We wonen ook al samen i.v.m. privé redenen. Bruiloft is ook binnenkort.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Op werkspot een advertentie geplaatst, ontvang ik net een bericht:
[ afbeelding ]
Turk of Turk?
Pool.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Op werkspot een advertentie geplaatst, ontvang ik net een bericht:
[ afbeelding ]
Turk of Turk?
Wat is 'niet Nederlands kunnen' dan wel niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Polen kunnen niet eens Nederlands. Tenminste meeste polen.
praten....quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is 'niet Nederlands kunnen' dan wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |