Ik praat er liever niet over.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef Julis het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe je dat filmpje hebt gevonden.
Wassie uitgestippeld en georganiseerd dan? Ik zag volgens mij alleen wat losse plannen?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef xminator het volgende:
Waarom kwam niemand opdagen bij de meet?
Ja dat zou weisman doen toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wassie uitgestippeld en georganiseerd dan? Ik zag volgens mij alleen wat losse plannen?
Ik weet dat tijdje terug was, maar weinig opgelet toenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
We spreken over iets van 2 maanden geleden hé
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:14 schreef msnk het volgende:
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Datum en locatie staan niet vast, juni zou eventueel ook kunnen indien daar meer animo voor is. NH/ZH/Utrecht liggen het meest voor de hand qua locatie.
Geef even aan of je wil komen of niet
Op de groepsfoto staan is geen verplichting!
Aanwezig:
- Jaleesa
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman (komt ie nog wel dan?)
- xminator
- zarGon
Zeer waarschijnlijk (hangt af van...):
- AliceWonder & msnk (persoonlijke situatie)
- Blocko (locatie)
- Turquaz52 (locatie, datum)
Misschien:
- Ayca (juni, locatie en vakantieplannen)
- Bortecinem
Laat ook even weten of jullie komen:
- Alle andere Turkse, Koerdische, Perzische, Nederlandse en vriendjes met andere nationaliteiten.
Sowieso NIET:
- AryaMehr
- TheMagnificent
- Triggershot
- xaban06
Wie heeft hier nog meer interesse in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helal olsunquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Over een weekje naar Turkije. Ik zal terugkeren met het hoofd van Assad. Hakkinizi helal edin.
Helal olsun. Zou je mercimek willen meenemen op de terugkomstquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Over een weekje naar Turkije. Ik zal terugkeren met het hoofd van Assad. Hakkinizi helal edin.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan niet meer hoor. In de week van 21-27 mei
Als er plaats overblijft in de koffers.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Helal olsun. Zou je mercimek willen meenemen op de terugkomst
Turken en koffersquote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er plaats overblijft in de koffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |