SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet de ouderdom...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]My god
Die is duidelijk bang om oud te worden
Tevens travoquote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]My god
Die is duidelijk bang om oud te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Omdat hij zoiets had gezegd volgens mij?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
Waarom staat er bij Weissman "komt ie nog wel dan?"?
Heb jij de gele en rode kaarten al?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Liveverbinding jonge. Ik en Triggershot analyseren de boel.
Wise.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah ik klikte iets te snel weg omdat te zien
Aslı Tandoğan, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat Aslı of Beren? Ik haal ze altijd door elkaar.
Ik heb een digitale Uzi liggen hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij de gele en rode kaarten al?
Hij was één van de initiatiefnemers, hij komt gewoon!quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat hij zoiets had gezegd volgens mij?
Tof!quote:Op woensdag 25 april 2012 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb een digitale Uzi liggen hier.
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij was één van de initiatiefnemers, hij komt gewoon!
Nee.quote:
Schijnt ook dat Spiked in zijn ninja-outfit komt dus mochten ze lastig zijn hebben we nog een troef achter de hand...quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, Sercan Yildirimvind ik wel een goeie.
Komt hij?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Schijnt ook dat Spiked in zijn ninja-outfit komt dus mochten ze lastig zijn hebben we nog een troef achter de hand...
Heb je de laatste Mission Impossible (Ghost Protocol) gezien? Brute actie.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:19 schreef Turquaz52 het volgende:
heey kan iemand mij goede 1080p HD films advieseren om savonds te kijken enzoo..
tussen de +/- 10 a 16GB..
De Nederlandse competitie is van een te hoog niveau voor Turkse stervelingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel! Ik denk dat de Nederlandse competitie wel bij hem past.
Senin boyun kac? gezien je tekening 185cm oid?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem van dichtbij bewonderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Senin boyun kac? gezien je tekening 185cm oid?
..terwijl zG niet eens zo groot is, je tekening klopt niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem van dichtbij bewonderen. [ afbeelding ].
Ik zal es kijken.. Thanks alvastquote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je de laatste Mission Impossible (Ghost Protocol) gezien? Brute actie.
Alleen als Johnny van Beukering lijstduwer wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie van jullie gaat de volgende verkiezingen op de Onafhankelijke Burgerpartij stemmen?
Teruste Juliissquote:
"Never more dangerous than when running at defences from deep, Sercan’s principal asset isquote:
Ajax had zelfs MIDO teruggehaaldquote:Op woensdag 25 april 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
[..]
"Never more dangerous than when running at defences from deep, Sercan’s principal asset is
his extreme pace – which makes him ideal for counter-attacking strategy"
http://www.worldsoccer.com/features/talent-scout-sercan-yildirim
Samenvattend waar hij goed in is.
En blijkbaar heeft Ajax eerder gedacht aan Sercan Yildirim:
http://www.ajaxshowtime.c(...)ok-aan-yildirim.html.
ik zie het jaquote:
Midoquote:Op woensdag 25 april 2012 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax had zelfs MIDO teruggehaaldWanbeleid uit het verleden. Dat wil dus niets zeggen.
Yildirim was twee seizoenen goedquote:Op woensdag 25 april 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
[..]
"Never more dangerous than when running at defences from deep, Sercan’s principal asset is
his extreme pace – which makes him ideal for counter-attacking strategy"
http://www.worldsoccer.com/features/talent-scout-sercan-yildirim
Samenvattend waar hij goed in is.
En blijkbaar heeft Ajax eerder gedacht aan Sercan Yildirim:
http://www.ajaxshowtime.c(...)ok-aan-yildirim.html.
Meet msnk.png:quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
zarGon, hernoem je WA-smileys man. De meeste kunnen nu niet gebruikt worden met zulke bestandsnamen.
Ja, hij heeft het talent wel. Ik denk alleen dat Galatasaray (vooral de stad, Istanbul) hem niet goed heeft gedaan. Hij kan niet goed omgaan met de druk van de media. En daar hebben veel Turkse talenten last van. De Turkse media.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Yildirim was twee seizoenen goed
Toen was hij opeens verdwenen
Nu je Tuncay zegt; leeft hij nog?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Mido. Ik volgde wel eens wedstrijden van Middlesbrough om Tuncay te zien. En Mido was soms zijn wissel
(en andersom
).
'Loyaliteit' speelt vast wel een rol denk ik. Dat ze dus bij 'hun' cluppie willen blijven spelen. Want zo goed hoef je nou ook weer niet te zijn om bij Liverpool (Andy Carrollquote:Op woensdag 25 april 2012 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het ja
Tis wel mijn mening dat Turken meer over de grens moeten gaan voetballen, het nationale team van Turkije is momenteel echt prut
Zelfs Guus kon er niks mee
Waar denken jullie dat het aan ligt?
Winnen in Old Trafford en San Siro is niets manquote:Op woensdag 25 april 2012 01:37 schreef Karzai het volgende:
Ja Ajax stelt in Europa momenteel ook niks voor maar ik zie licht in de tunnel
Hey jaquote:Op woensdag 25 april 2012 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu je Tuncay zegt, leeft hij nog?
Emre dat was een goeie spelerquote:Op woensdag 25 april 2012 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb als klein jongetje ooit een knipoog (no homo) van Emre gekregen. Hoe cool was dat.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
Of misschien dat spelers als Alpay en Belozoglu het gewoon voor de rest hebben verneukt.
Even serieus.
Welke wedstrijdquote:Op woensdag 25 april 2012 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb als klein jongetje ooit een knipoog (no homo) van Emre gekregen. Hoe cool was dat.
Debiele move eerste klasse inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Nuri had trouwens in Dortmund moeten blijven. Of in ieder geval niet naar Real. Zonde van zijn talent.
Alpay?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb denk ik de verkeerde speler voor me, geen Emre, maar een andere verdediger.
Hij was laatst nog in de media omdat hij Zokora 'zwarte aap' noemde. Is nu geschorst, volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Emre dat was een goeie speler
Die heeft nog bij Inter gespeeld
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij was laatst nog in de media omdat hij Zokora 'zwarte aap' noemde.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
Of misschien dat spelers als Alpay en Belozoglu het gewoon voor de rest hebben verneukt.
Even serieus.
Geniaal hoe hij tegen Zwitserland het volkslied zong.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef msnk het volgende:
Alpay geeft geen knipogen, ogen geven hem een knip.
Tof dat je dat hebt meegemaakt. Ik kan me die tijden niet eens herinneren. Waarom was je naar die wedstrijdquote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Euro 2000, Italie - Turkey. Was toen een jaar of 12.
1 Rüştü Reçberquote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Euro 2000, Italie - Turkey. Was toen een jaar of 12.
Ik was vlaggendrager.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof dat je dat hebt meegemaakt. Ik kan me die tijden niet eens herinneren. Waarom was je naar die wedstrijd? (Naja, specifiek die wedstrijd)
Schoppen vooral.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:49 schreef Karzai het volgende:
Maar ik begrijp dat knipogen belangrijker zijn dan doelpunten in het Turkse voetbal?
Je hebt het nu over Italiaans voetbalquote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Schoppen vooral.
En al helemaal als het Zwitsers betreft.
Op het WK in Japan was het beste Turkse team ze hadden van Brazilie gewonnen als Rivaldo dat rot geintje niet uithaaldequote:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie naar Nederland - Turkije?
Ik weet niet of ik het aan durf te zien.
Was zo mooi. Kregen we allemaal gloednieuwe Adidas spulletjes: broekjes, shirtjes en schoenen. Met de bus naar Arnhem en onderweg natuurlijk gestopt bij de McDonald. Vervolgens die hele atmosfeer rondom de wedstrijd. Uiteindelijk aangewezen om de vlag van Italië te dragen en toen ik van het veld afliep kreeg ik nog even een knipoog van een Turkse verdediger.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om mee te maken. En dan als twaalfjarige.
De competitie niet nee...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Italiaans voetbal. Zo vals is de Turkse competitie gelukkig niet.
12 september?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:48 schreef msnk het volgende:
Koningin vraagt om ontbinding Tweede Kamer
Meeloopster! Waar was ze anderhalf jaar geleden.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie naar Nederland - Turkije?
Ik weet niet of ik het aan durf te zien.
quote:
Hallo, de vakanties naar Griekenland zijn al geboekt hèquote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
12 september?.
Waarom zo laat.. Tel daar de duur van de formatie bij en we zitten in 2013.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Dat was het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op het WK in Japan was het beste Turkse team ze hadden van Brazilie gewonnen als Rivaldo dat rot geintje niet uithaalde
Naja, op het EK van 2008 zaten we ook bijna in de finale. We hadden tegen Duitsland helaas een zwaar gehavend team in de halve finale.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op het WK in Japan was het beste Turkse team ze hadden van Brazilie gewonnen als Rivaldo dat rot geintje niet uithaalde
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/26(...)wk-2014-turkije.html
Deze dus? Hoeveel zou een ticket kosten?quote:Nederland - Turkije, vrijdag 7 september 2012
En een EK is toch eigenlijk hetzelfde als een WK - Brazilie.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, op het EK van 2008 zaten we ook bijna in de finale.
Oh meeenquote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was zo mooi. Kregen we allemaal gloednieuwe Adidas spulletjes: broekjes, shirtjes en schoenen. Met de bus naar Arnhem en onderweg natuurlijk gestopt bij de McDonald. Vervolgens die hele atmosfeer rondom de wedstrijd. Uiteindelijk aangewezen om de vlag van Italië te dragen en toen ik van het veld afliep kreeg ik nog even een knipoog van een Turkse verdediger.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef msnk het volgende:
******SPOILERS******Dat staat vast. Maar met hoeveel, is de vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was een goede generatiequote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, op het EK van 2008 zaten we ook bijna in de finale.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was zo mooi. Kregen we allemaal gloednieuwe Adidas spulletjes: broekjes, shirtjes en schoenen. Met de bus naar Arnhem en onderweg natuurlijk gestopt bij de McDonald. Vervolgens die hele atmosfeer rondom de wedstrijd. Uiteindelijk aangewezen om de vlag van Italië te dragen en toen ik van het veld afliep kreeg ik nog even een knipoog van een Turkse verdediger.
Hier worden ze voor ¤ 80,- aangeboden:quote:Op woensdag 25 april 2012 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Deze dus? Hoeveel zou een ticket kosten?.
Nee België dan... Die hebben genoeg kwaliteit om een finale te halen, maar het komt er echt totttaaaaalll niet uitquote:Op woensdag 25 april 2012 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat was een goede generatie
Wat ze nu aan het doen zijn lijkt nergens op
Ik had die wedstrijden tegen Duitsland gezien ze proberen het wel maar ze missen klasse en cohesie
Nu zijn er jongere spelers in het nationale elftal die rustiger zijn. Alpay-periode is wel voorbij...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef msnk het volgende:
[..]
De competitie niet nee...
Maar het nationale?
Nu nog het getoeter en Turken zijn weer helemaal 'hot'.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nu zijn er jongere spelers in het nationale elftal die rustiger zijn. Alpay-periode is wel voorbij...
I.t.t mocro's kiezen echte Turkse talenten wel voor het land waar ze geboren en getogen zijn. Dus mja, valt ook wel mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duitsland loopt echt enorm veel Turks talent rond. Ik ben wel hoopvol voor de toekomst.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duitsland loopt echt enorm veel Turks talent rond. Ik ben wel hoopvol voor de toekomst, wat dat betreft.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
I.t.t mocro's kiezen echte Turkse talenten wel voor het land waar ze geboren en getogen zijn. Dus mja, valt ook wel mee.
Oğuzhan Özyakup, ook een talent, helaas nietquote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
I.t.t mocro's kiezen echte Turkse talenten wel voor het land waar ze geboren en getogen zijn. Dus mja, valt ook wel mee.
Persoonlijk vind ik het juist een goede ontwikkeling. Maar ik word toch nooit begrepen dus mjaquote:Op woensdag 25 april 2012 02:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Oğuzhan Özyakup, ook een talent, helaas niet. Had voor het Nederlandse nationale elftal gekozen, kan niet meer kiezen voor Turkije.
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Tunay Torun is bijvoorbeeld een voetballer die mij wel hoopvol stemt.
Oeh.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier worden ze voor ¤ 80,- aangeboden:
http://www.onlineticketsh(...)bYzq8CFYSIDgodZi7ADw
Staat dat hij geboren is in Hamburg en uit de jeugd van HSV komt. Dus klaarblijkelijk was hij niet zó goed om daar te blijven spelen. Want je kunt nou niet bepaald zeggen dat HSV een goed team heeft momenteelquote:
Yavuz, ik heb nog nooit een wedstrijd echt meegemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh.
Thanks!.
Edit: 79 euro + 15 euro verzendkosten..
IK HAAT HSVquote:Op woensdag 25 april 2012 02:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Staat dat hij geboren is in Hamburg en uit de jeugd van HSV komt. Dus klaarblijkelijk was hij niet zó goed om daar te blijven spelen. Want je kunt nou niet bepaald zeggen dat HSV een goed team heeft momenteel
HSV boeit mij geen flikker sinds Rafa daar weggingquote:Op woensdag 25 april 2012 02:07 schreef Julis het volgende:
[..]
IK HAAT HSV. Mede door die wedstrijd tegen GS.
En Martin Jolquote:Op woensdag 25 april 2012 02:07 schreef msnk het volgende:
[..]
HSV boeit mij geen flikker sinds Rafa daar wegging
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Yavuz, ik heb nog nooit een wedstrijd echt meegemaakt. HINT HINT.
Ik snap niet waarom ze de punten halveren én dubbele wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vrees trouwens dat Gala met 1 punt verschil het kampioenschap gaat missen. Ibne Fener!
ja daar wel, maar Turkije is net zo groot waarom kunnen ze daar geen talent kweken?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duitsland loopt echt enorm veel Turks talent rond. Ik ben wel hoopvol voor de toekomst, wat dat betreft.
Martin Jol is een ADO-hommo die Ajax geld heeft afgetroggeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:10 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik dacht, Nederlandse coah, weet je.
Achja, ik snap die hele Süper Final niet. En komend seizoen gaan ze het nog eens dunnetjes overdoen.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze de punten halveren én dubbele wedstrijden spelen..
Hmmm, dan moet ik wel mijn vader overhalen.quote:
Turkije is groter dan Duitsland qua landoppervlakte. Veel groter, zelfs.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar wel, maar Turkije is net zo groot waarom kunnen ze daar geen talent kweken?
Wtf is dat?
Dit ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achja, ik snap die hele Süper Final niet. En komend seizoen gaan ze het nog eens dunnetjes overdoen.
Niet dezelfde middelen en het benutten van talent als in Duitsland, denk ik. Weet het ook niet anders.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar wel, maar Turkije is net zo groot waarom kunnen ze daar geen talent kweken?
Wtf is dat?
Maak er dan 21 teams van in totaal in plaats van 18, zo kom je ook aan de 40 wedstrijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achja, ik snap die hele Süper Final niet. En komend seizoen gaan ze het nog eens dunnetjes overdoen.
Ik weet wel wat het probleem is in Turkije, die clubs daar hebben zoveel machtquote:Op woensdag 25 april 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vrees trouwens dat Gala met 1 punt verschil het kampioenschap gaat missen. Ibne Fener!
Ja, talent wordt gewoon niet benut in Turkije. De teams kopen talent en zetten het op de bank als verwarmer.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet dezelfde middelen en het benutten van talent als in Duitsland, denk ik. Weet het ook niet anders.
Dat was echt een drama ja, kocht even 5 bejaardenquote:Op woensdag 25 april 2012 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Martin Jol is een ADO-hommo die Ajax geld heeft afgetroggeld.
Need I say more?
Bespreek het morgen eens.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:11 schreef Julis het volgende:
Hmmm, dan moet ik wel mijn vader overhalen.
Ik zie Fener eerlijk gezegd niet snel punten verliezen tegenover Besiktas en Trabzon, maar we blijven hopen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak er dan 21 teams van in totaal in plaats van 18, zo kom je ook aan de 40 wedstrijden.
Maar komt wel goed, het lukt Galatasaray wel.
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, talent wordt gewoon niet benut in Turkije. De teams kopen talent en zetten het op de bank als verwarmer.
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:16 schreef AryaMehr het volgende:
Gebrek aan een goed (voetbal) infrastructuur, slechtere coaching en een koop-cultuur wat in het nadeel is voor talenten.
Stel nummer 1 heeft 80 punten en nummer 2 heeft 65 punten. Als de punten niet worden gehalveerd en ze spelen niet dubbel, kan nummer 2 nooit nummer 1 inhalen.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze de punten halveren én dubbele wedstrijden spelen..
Ja ze geven talent minder kansquote:
Dat heeft dus met een goed voetbal- infrastructuur te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:22 schreef xaban06 het volgende:
Nee, in Turkije zijn er gewoon bijna geen amateur clubs zoals in Nederland bijvoorbeeld. Hier heeft ieder dorp al 3 clubs ofzo. In Turkije niet, dus er worden geen voetballers van jong afaan 'opgeleid'.
Ja, maar ik las over directeuren, kans geven, etc. Vandaar begon ik met 'nee'.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat heeft dus met een goed voetbal- infrastructuur te maken.
Als nummer 1 een voorsprong heeft weten te behalen van 15 punten verdient nummer 1 om kampioen te worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Stel nummer 1 heeft 80 punten en nummer 2 heeft 65 punten. Als de punten niet worden gehalveerd en ze spelen niet dubbel, kan nummer 2 nooit nummer 1 inhalen.
Terwijl nu:
Heeft nummer 1 40 punten, nummer 2 heeft 33 punten, waardoor ze ineens wel dicht bijelkaar zijn kwa punten.
In een seizoen/land waar er geen 'sike' is jaquote:Op woensdag 25 april 2012 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als nummer 1 een voorsprong heeft weten te behalen van 15 punten verdient nummer 1 om kampioen te worden.
De play-off is geen constructie om teams te treiteren toch?.
Wat verandert een play-off aan fraude?quote:Op woensdag 25 april 2012 02:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In een seizoen/land waar er geen 'sike' is ja
Een hogere drempel, ik zie FB bijv GS niet snel omkopen (of andersom). Kleinere clubs koop je om, maar de grotere niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat verandert een play-off aan fraude?. Het enige wat het doet is nummer 2 een tweede kans geven. Én geld genereren natuurlijk.
.
Is het niet oneerlijk tegenover een eerlijke winnaar? Of is het allemaal waard om zo mogelijke fraude tegen te gaan? Het haalt gewoon veel onderuit.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een hogere drempel, ik zie FB bijv GS niet snel omkopen (of andersom). Kleinere clubs koop je om, maar de grotere niet.
Ja maar je ligt niet de hele dag aan het strandquote:Op woensdag 25 april 2012 02:44 schreef zarGon het volgende:
Kies gewoon een random locatie aan de westkust als je zo graag naar een badplaats wil.
En dat doe je door een badplaats te bezoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik op vakantie ga wil ik ook wat over het land te weten komen
Is het niet oneerlijk voor de 17 clubs als de nummer 1 kampioen is door fraude?quote:Op woensdag 25 april 2012 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het niet oneerlijk tegenover een eerlijke winnaar? Of is het allemaal waard om zo mogelijke fraude tegen te gaan? Het haalt gewoon veel onderuit.
Royal Dragon in Antalya. Wel heel erg duur, maar zeer mooi hotel en prive strandquote:Op woensdag 25 april 2012 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar je ligt niet de hele dag aan het strand
Bodrum had een fort en er was veel gebeurd
als ik op vakantie ga wil ik ook wat over het land te weten komen
Ja, want de nummer 1 pleegt de fraude in zijn eentje.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het niet oneerlijk voor de 17 clubs als de nummer 1 kampioen is door fraude?
Ok, de overige 12 clubs dan? Je snapt best wat ik bedoel tochquote:Op woensdag 25 april 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want nummer 1 pleegt de fraude in zijn eentje.
Met jou valt niet meer te praten tis ook al laatquote:Op woensdag 25 april 2012 02:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat doe je door een badplaats te bezoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 60.000ste post. Hm.quote:
Ditquote:Op woensdag 25 april 2012 04:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met dit memorabel moment. Ik neem aan dat je trakteert vandaag?
Ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie van jullie gaat de volgende verkiezingen op de Onafhankelijke Burgerpartij stemmen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef AliceWonder het volgende:
Ik voel me zo belabberd. Mijn keel is helemaal dicht.Heb moeite met slikken.Mijn stem is bijna weg. En ik voel me misselijk. pfff
NVM dus?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ze moeten NS veranderen naar NV. Nederlandse Vertragingen Maatschappij.
Hoeft niet. NS staat ook voor ( volgens mij ) Nederlandse Spoorwegen Maatschappij. Maar afkorting is gwn NS.quote:
Je keel is dicht ? Is het ook warm ?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef AliceWonder het volgende:
Ik voel me zo belabberd. Mijn keel is helemaal dicht.Heb moeite met slikken.Mijn stem is bijna weg. En ik voel me misselijk. pfff
Pijn bij het slikken. Het is niet warm nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je keel is dicht ? Is het ook warm ?
Smeerlap.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pijn bij het slikken. Het is niet warm nee.
quote:
Serieus ingaan op Turks sprekendenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Turks sprekenden
Florin aldus Alice.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:03 schreef Triggershot het volgende:
MSNK, wat is ondertussen jouw Roemeense naam?
Thnx!quote:
Gelukkig. Als het ook warm zou zijn zou je een infectie gehad hebben ( bacterie ), enige manier zou dan een antibioticum zijn. Waarschijnlijk is het een spierkrampje ofzo. Niks om je zorgen over te maken. Op het moment dat het warmer dan normaal is wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pijn bij het slikken. Het is niet warm nee.
Ik trakteer op de meet op iets kleins. Kom je?quote:Op woensdag 25 april 2012 04:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met dit memorabel moment. Ik neem aan dat je trakteert vandaag?
Gast, alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gelukkig. Als het ook warm zou zijn zou je een infectie gehad hebben ( bacterie ), enige manier zou dan een antibioticum zijn. Waarschijnlijk is het een spierkrampje ofzo. Niks om je zorgen over te maken. Op het moment dat het warmer dan normaal is wel.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gelukkig. Als het ook warm zou zijn zou je een infectie gehad hebben ( bacterie ), enige manier zou dan een antibioticum zijn. Waarschijnlijk is het een spierkrampje ofzo. Niks om je zorgen over te maken. Op het moment dat het warmer dan normaal is wel.
Ten eerste is er een tweedeling tussen de kleuren. Rood en zwart worden als 'gekleurd' gezien. Indien de steen die geopend wordt op het begin rood of zwart is, is er een 'gekleurd' spel. Geel en blauw zijn de kleuren die bij een 'ongekleurd' spel horen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Che_ het volgende:
zarGon, hoe werkt de puntentelling eigenlijk bij okey
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef SpikedPsych het volgende:
Gunaydin ( nls accent uitspreken ) iedereen !
Je hebt 4 kleuren: zwart, rood, blauw, geel of groen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Che_ het volgende:
zarGon, hoe werkt de puntentelling eigenlijk bij okey
Ja, je bent 12 minuten te laat.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt 4 kleuren: zwart, rood, blauw, geel of groen.
Deze vier kleuren worden onderverdeeld in 2 groepen: met kleur (renkli) en zonder kleur (renksiz).
Zwart en rood zijn renkli, blauw en geel/groen zijn renksiz.
Renkli is dubbel zoveel waard als renksiz, mits afgesproken is dat er een onderscheiding gemaakt wordt tussen de kleuren. Geen onderscheiding = alle kleuren gelijkwaardig.
De kleur van de steen in het midden bepaald of die speelronde renkli of renksiz is.
Mits renkli: 4 punten wanneer je eindigt, 8 punten wanneer je eindigt met okey.
Mits renksiz: 2 punten wanneer je eindigt, 4 punten wanneer je eindigt met okey.
En dan heb je ook nog gösterge en çifte gitmek, maar dat leg ik wel uit wanneer ik achter mijn laptop zit.
Goedemiddag!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Jammer dat Bilmi niet meer post. Ze had nog een appelche_ met je te schillen.
Mooi, ik neem dan wel wat rekeningen meequote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik trakteer op de meet op iets kleins. Kom je?
quote:
quote:
Die battle is al geweest. Waarom denk je dat ze niet meer post?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Jammer dat Bilmi niet meer post. Ze had nog een appelche_ met je te schillen.
Gefeliciteerdquote:
Niks. Wat denk ik te bereiken met op FOK! zitten ? Wat denk ik te bereiken met trollen ? Niks. Het is een antwoord wat je zelf moet vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken door zaken over mij te rapporteren aan mijn vriendin?
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.quote:
Picsquote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.
anisoptera is mijn nichtje.
Pas maar op jijquote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Alice leert de andere kant van mensen kennen
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Stil jijquote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef msnk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Werk, evenementen bureauquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal in het verleden hebt gepost
Sowwie!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:00 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij een door Burakius ontmaagd Pokemon. En nu?
Alice, luister niet naar hem. Is niets van waar! Allemaal trucage.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb der al voorbeelden gestuurd.
quote:
Ontkenning.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Alice, luister niet naar hem. Is niets van waar! Allemaal trucage.
[..]! Wow dat is echt gemeen TS
Ja, maar daarmee refereerde ik eigenlijk naar deze postquote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dat ze ik, daarna moest ik naar mijn eigen posts kijken volgens jou, wel opletten hé.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal in het verleden hebt gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |