Hey jaquote:Op woensdag 25 april 2012 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu je Tuncay zegt, leeft hij nog?
Emre dat was een goeie spelerquote:Op woensdag 25 april 2012 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb als klein jongetje ooit een knipoog (no homo) van Emre gekregen. Hoe cool was dat.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
Of misschien dat spelers als Alpay en Belozoglu het gewoon voor de rest hebben verneukt.
Even serieus.
Welke wedstrijdquote:Op woensdag 25 april 2012 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb als klein jongetje ooit een knipoog (no homo) van Emre gekregen. Hoe cool was dat.
Debiele move eerste klasse inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Nuri had trouwens in Dortmund moeten blijven. Of in ieder geval niet naar Real. Zonde van zijn talent.
Alpay?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb denk ik de verkeerde speler voor me, geen Emre, maar een andere verdediger.
Hij was laatst nog in de media omdat hij Zokora 'zwarte aap' noemde. Is nu geschorst, volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Emre dat was een goeie speler
Die heeft nog bij Inter gespeeld
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij was laatst nog in de media omdat hij Zokora 'zwarte aap' noemde.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
Of misschien dat spelers als Alpay en Belozoglu het gewoon voor de rest hebben verneukt.
Even serieus.
Geniaal hoe hij tegen Zwitserland het volkslied zong.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef msnk het volgende:
Alpay geeft geen knipogen, ogen geven hem een knip.
Tof dat je dat hebt meegemaakt. Ik kan me die tijden niet eens herinneren. Waarom was je naar die wedstrijdquote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Euro 2000, Italie - Turkey. Was toen een jaar of 12.
1 Rüştü Reçberquote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Euro 2000, Italie - Turkey. Was toen een jaar of 12.
Ik was vlaggendrager.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof dat je dat hebt meegemaakt. Ik kan me die tijden niet eens herinneren. Waarom was je naar die wedstrijd? (Naja, specifiek die wedstrijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |