SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet de ouderdom...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]My god
Die is duidelijk bang om oud te worden
Tevens travoquote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]My god
Die is duidelijk bang om oud te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Omdat hij zoiets had gezegd volgens mij?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
Waarom staat er bij Weissman "komt ie nog wel dan?"?
Heb jij de gele en rode kaarten al?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Liveverbinding jonge. Ik en Triggershot analyseren de boel.
Wise.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah ik klikte iets te snel weg omdat te zien
Aslı Tandoğan, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat Aslı of Beren? Ik haal ze altijd door elkaar.
Ik heb een digitale Uzi liggen hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij de gele en rode kaarten al?
Hij was één van de initiatiefnemers, hij komt gewoon!quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat hij zoiets had gezegd volgens mij?
Tof!quote:Op woensdag 25 april 2012 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb een digitale Uzi liggen hier.
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij was één van de initiatiefnemers, hij komt gewoon!
Nee.quote:
Schijnt ook dat Spiked in zijn ninja-outfit komt dus mochten ze lastig zijn hebben we nog een troef achter de hand...quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, Sercan Yildirimvind ik wel een goeie.
Komt hij?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Schijnt ook dat Spiked in zijn ninja-outfit komt dus mochten ze lastig zijn hebben we nog een troef achter de hand...
Heb je de laatste Mission Impossible (Ghost Protocol) gezien? Brute actie.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:19 schreef Turquaz52 het volgende:
heey kan iemand mij goede 1080p HD films advieseren om savonds te kijken enzoo..
tussen de +/- 10 a 16GB..
De Nederlandse competitie is van een te hoog niveau voor Turkse stervelingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel! Ik denk dat de Nederlandse competitie wel bij hem past.
Senin boyun kac? gezien je tekening 185cm oid?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem van dichtbij bewonderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Senin boyun kac? gezien je tekening 185cm oid?
..terwijl zG niet eens zo groot is, je tekening klopt niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem van dichtbij bewonderen. [ afbeelding ].
Ik zal es kijken.. Thanks alvastquote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je de laatste Mission Impossible (Ghost Protocol) gezien? Brute actie.
Alleen als Johnny van Beukering lijstduwer wordt.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie van jullie gaat de volgende verkiezingen op de Onafhankelijke Burgerpartij stemmen?
Teruste Juliissquote:
"Never more dangerous than when running at defences from deep, Sercan’s principal asset isquote:
Ajax had zelfs MIDO teruggehaaldquote:Op woensdag 25 april 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
[..]
"Never more dangerous than when running at defences from deep, Sercan’s principal asset is
his extreme pace – which makes him ideal for counter-attacking strategy"
http://www.worldsoccer.com/features/talent-scout-sercan-yildirim
Samenvattend waar hij goed in is.
En blijkbaar heeft Ajax eerder gedacht aan Sercan Yildirim:
http://www.ajaxshowtime.c(...)ok-aan-yildirim.html.
ik zie het jaquote:
Midoquote:Op woensdag 25 april 2012 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax had zelfs MIDO teruggehaaldWanbeleid uit het verleden. Dat wil dus niets zeggen.
Yildirim was twee seizoenen goedquote:Op woensdag 25 april 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
[..]
"Never more dangerous than when running at defences from deep, Sercan’s principal asset is
his extreme pace – which makes him ideal for counter-attacking strategy"
http://www.worldsoccer.com/features/talent-scout-sercan-yildirim
Samenvattend waar hij goed in is.
En blijkbaar heeft Ajax eerder gedacht aan Sercan Yildirim:
http://www.ajaxshowtime.c(...)ok-aan-yildirim.html.
Meet msnk.png:quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
zarGon, hernoem je WA-smileys man. De meeste kunnen nu niet gebruikt worden met zulke bestandsnamen.
Ja, hij heeft het talent wel. Ik denk alleen dat Galatasaray (vooral de stad, Istanbul) hem niet goed heeft gedaan. Hij kan niet goed omgaan met de druk van de media. En daar hebben veel Turkse talenten last van. De Turkse media.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Yildirim was twee seizoenen goed
Toen was hij opeens verdwenen
Nu je Tuncay zegt; leeft hij nog?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Mido. Ik volgde wel eens wedstrijden van Middlesbrough om Tuncay te zien. En Mido was soms zijn wissel
(en andersom
).
'Loyaliteit' speelt vast wel een rol denk ik. Dat ze dus bij 'hun' cluppie willen blijven spelen. Want zo goed hoef je nou ook weer niet te zijn om bij Liverpool (Andy Carrollquote:Op woensdag 25 april 2012 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het ja
Tis wel mijn mening dat Turken meer over de grens moeten gaan voetballen, het nationale team van Turkije is momenteel echt prut
Zelfs Guus kon er niks mee
Waar denken jullie dat het aan ligt?
Winnen in Old Trafford en San Siro is niets manquote:Op woensdag 25 april 2012 01:37 schreef Karzai het volgende:
Ja Ajax stelt in Europa momenteel ook niks voor maar ik zie licht in de tunnel
Hey jaquote:Op woensdag 25 april 2012 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu je Tuncay zegt, leeft hij nog?
Emre dat was een goeie spelerquote:Op woensdag 25 april 2012 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb als klein jongetje ooit een knipoog (no homo) van Emre gekregen. Hoe cool was dat.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
Of misschien dat spelers als Alpay en Belozoglu het gewoon voor de rest hebben verneukt.
Even serieus.
Welke wedstrijdquote:Op woensdag 25 april 2012 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb als klein jongetje ooit een knipoog (no homo) van Emre gekregen. Hoe cool was dat.
Debiele move eerste klasse inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Nuri had trouwens in Dortmund moeten blijven. Of in ieder geval niet naar Real. Zonde van zijn talent.
Alpay?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb denk ik de verkeerde speler voor me, geen Emre, maar een andere verdediger.
Hij was laatst nog in de media omdat hij Zokora 'zwarte aap' noemde. Is nu geschorst, volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Emre dat was een goeie speler
Die heeft nog bij Inter gespeeld
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij was laatst nog in de media omdat hij Zokora 'zwarte aap' noemde.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
Of misschien dat spelers als Alpay en Belozoglu het gewoon voor de rest hebben verneukt.
Even serieus.
Geniaal hoe hij tegen Zwitserland het volkslied zong.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef msnk het volgende:
Alpay geeft geen knipogen, ogen geven hem een knip.
Tof dat je dat hebt meegemaakt. Ik kan me die tijden niet eens herinneren. Waarom was je naar die wedstrijdquote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Euro 2000, Italie - Turkey. Was toen een jaar of 12.
1 Rüştü Reçberquote:Op woensdag 25 april 2012 01:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Euro 2000, Italie - Turkey. Was toen een jaar of 12.
Ik was vlaggendrager.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof dat je dat hebt meegemaakt. Ik kan me die tijden niet eens herinneren. Waarom was je naar die wedstrijd? (Naja, specifiek die wedstrijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |