SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet de ouderdom...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]My god
Die is duidelijk bang om oud te worden
Tevens travoquote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]My god
Die is duidelijk bang om oud te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Omdat hij zoiets had gezegd volgens mij?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
Waarom staat er bij Weissman "komt ie nog wel dan?"?
Heb jij de gele en rode kaarten al?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Liveverbinding jonge. Ik en Triggershot analyseren de boel.
Wise.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah ik klikte iets te snel weg omdat te zien
Aslı Tandoğan, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat Aslı of Beren? Ik haal ze altijd door elkaar.
Ik heb een digitale Uzi liggen hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij de gele en rode kaarten al?
Hij was één van de initiatiefnemers, hij komt gewoon!quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat hij zoiets had gezegd volgens mij?
Tof!quote:Op woensdag 25 april 2012 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb een digitale Uzi liggen hier.
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij was één van de initiatiefnemers, hij komt gewoon!
Nee.quote:
Schijnt ook dat Spiked in zijn ninja-outfit komt dus mochten ze lastig zijn hebben we nog een troef achter de hand...quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, Sercan Yildirimvind ik wel een goeie.
Komt hij?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Schijnt ook dat Spiked in zijn ninja-outfit komt dus mochten ze lastig zijn hebben we nog een troef achter de hand...
Heb je de laatste Mission Impossible (Ghost Protocol) gezien? Brute actie.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:19 schreef Turquaz52 het volgende:
heey kan iemand mij goede 1080p HD films advieseren om savonds te kijken enzoo..
tussen de +/- 10 a 16GB..
De Nederlandse competitie is van een te hoog niveau voor Turkse stervelingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel! Ik denk dat de Nederlandse competitie wel bij hem past.
Senin boyun kac? gezien je tekening 185cm oid?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem van dichtbij bewonderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Senin boyun kac? gezien je tekening 185cm oid?
..terwijl zG niet eens zo groot is, je tekening klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |