Ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie van jullie gaat de volgende verkiezingen op de Onafhankelijke Burgerpartij stemmen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef AliceWonder het volgende:
Ik voel me zo belabberd. Mijn keel is helemaal dicht.Heb moeite met slikken.Mijn stem is bijna weg. En ik voel me misselijk. pfff
NVM dus?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ze moeten NS veranderen naar NV. Nederlandse Vertragingen Maatschappij.
Hoeft niet. NS staat ook voor ( volgens mij ) Nederlandse Spoorwegen Maatschappij. Maar afkorting is gwn NS.quote:
Je keel is dicht ? Is het ook warm ?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef AliceWonder het volgende:
Ik voel me zo belabberd. Mijn keel is helemaal dicht.Heb moeite met slikken.Mijn stem is bijna weg. En ik voel me misselijk. pfff
Pijn bij het slikken. Het is niet warm nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je keel is dicht ? Is het ook warm ?
Smeerlap.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pijn bij het slikken. Het is niet warm nee.
quote:
Serieus ingaan op Turks sprekendenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus ingaan op Turks sprekenden
Florin aldus Alice.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:03 schreef Triggershot het volgende:
MSNK, wat is ondertussen jouw Roemeense naam?
Thnx!quote:
Gelukkig. Als het ook warm zou zijn zou je een infectie gehad hebben ( bacterie ), enige manier zou dan een antibioticum zijn. Waarschijnlijk is het een spierkrampje ofzo. Niks om je zorgen over te maken. Op het moment dat het warmer dan normaal is wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pijn bij het slikken. Het is niet warm nee.
Ik trakteer op de meet op iets kleins. Kom je?quote:Op woensdag 25 april 2012 04:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met dit memorabel moment. Ik neem aan dat je trakteert vandaag?
Gast, alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gelukkig. Als het ook warm zou zijn zou je een infectie gehad hebben ( bacterie ), enige manier zou dan een antibioticum zijn. Waarschijnlijk is het een spierkrampje ofzo. Niks om je zorgen over te maken. Op het moment dat het warmer dan normaal is wel.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gelukkig. Als het ook warm zou zijn zou je een infectie gehad hebben ( bacterie ), enige manier zou dan een antibioticum zijn. Waarschijnlijk is het een spierkrampje ofzo. Niks om je zorgen over te maken. Op het moment dat het warmer dan normaal is wel.
Ten eerste is er een tweedeling tussen de kleuren. Rood en zwart worden als 'gekleurd' gezien. Indien de steen die geopend wordt op het begin rood of zwart is, is er een 'gekleurd' spel. Geel en blauw zijn de kleuren die bij een 'ongekleurd' spel horen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Che_ het volgende:
zarGon, hoe werkt de puntentelling eigenlijk bij okey
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef SpikedPsych het volgende:
Gunaydin ( nls accent uitspreken ) iedereen !
Je hebt 4 kleuren: zwart, rood, blauw, geel of groen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef Che_ het volgende:
zarGon, hoe werkt de puntentelling eigenlijk bij okey
Ja, je bent 12 minuten te laat.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt 4 kleuren: zwart, rood, blauw, geel of groen.
Deze vier kleuren worden onderverdeeld in 2 groepen: met kleur (renkli) en zonder kleur (renksiz).
Zwart en rood zijn renkli, blauw en geel/groen zijn renksiz.
Renkli is dubbel zoveel waard als renksiz, mits afgesproken is dat er een onderscheiding gemaakt wordt tussen de kleuren. Geen onderscheiding = alle kleuren gelijkwaardig.
De kleur van de steen in het midden bepaald of die speelronde renkli of renksiz is.
Mits renkli: 4 punten wanneer je eindigt, 8 punten wanneer je eindigt met okey.
Mits renksiz: 2 punten wanneer je eindigt, 4 punten wanneer je eindigt met okey.
En dan heb je ook nog gösterge en çifte gitmek, maar dat leg ik wel uit wanneer ik achter mijn laptop zit.
Goedemiddag!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Jammer dat Bilmi niet meer post. Ze had nog een appelche_ met je te schillen.
Mooi, ik neem dan wel wat rekeningen meequote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik trakteer op de meet op iets kleins. Kom je?
quote:
quote:
Die battle is al geweest. Waarom denk je dat ze niet meer post?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Jammer dat Bilmi niet meer post. Ze had nog een appelche_ met je te schillen.
Gefeliciteerdquote:
Niks. Wat denk ik te bereiken met op FOK! zitten ? Wat denk ik te bereiken met trollen ? Niks. Het is een antwoord wat je zelf moet vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken door zaken over mij te rapporteren aan mijn vriendin?
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.quote:
Picsquote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.
anisoptera is mijn nichtje.
Pas maar op jijquote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Alice leert de andere kant van mensen kennen
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Stil jijquote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef msnk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Werk, evenementen bureauquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal in het verleden hebt gepost
Sowwie!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:00 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij een door Burakius ontmaagd Pokemon. En nu?
Alice, luister niet naar hem. Is niets van waar! Allemaal trucage.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb der al voorbeelden gestuurd.
quote:
Ontkenning.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Alice, luister niet naar hem. Is niets van waar! Allemaal trucage.
[..]! Wow dat is echt gemeen TS
Ja, maar daarmee refereerde ik eigenlijk naar deze postquote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dat ze ik, daarna moest ik naar mijn eigen posts kijken volgens jou, wel opletten hé.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal in het verleden hebt gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |