Festival gister van start enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat dit hard, G´s, kei- en keihard.

Idioot. En eeeh, ik ben 17 hij ...., je "beledigt" mij hier niet mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij een door Burakius ontmaagd Pokemon. En nu?

Je kan ook gewoon zeggen dat je allochtonistaans bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh noes. ik heb een meervoudsvorm aan een enkelvoud gekoppeld door een e extra te typen, stop de persen!

quote:

Mja, zelden is een waar gebeurtenis een belediging.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Idioot. En eeeh, ik ben 17 hij ...., je "beledigt" mij hier niet mee.

Mijn ouders zijn beiden van Hollands bodem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je allochtonistaans bent![]()
![]()
![]()
![]()

Er is geen boooodem zo vast, als den Hollandschen bodem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden van Hollands bodem.

Zeg dat er anders wat wordt gedreigd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Morgenmiddag ben ik weer in Rotterdam... Morgenavond kan ik dus wat goeie films kijken. Eens kijken of ik wat vrienden naar een arabisch filmfestival kan meeslepen.

KAN JE NAGAAN IK ZOU JE METEEN HET LAND UITZETTENquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden van Hollands bodem.

Wat is AcademyP?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik voel me bekeken.
Waarom groet je niet?.

Statenloos mag nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
KAN JE NAGAAN IK ZOU JE METEEN HET LAND UITZETTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nee, stop, je bent toch niet serieus?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zelden is een waar gebeurtenis een belediging.

Dat van pokemon was een grap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, stop, je bent toch niet serieus?

Sorry Bilmiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef zarGon het volgende:
Kan het wat minder tussen Trigger en Bilmi? Onnodig om elkaar te schelden. Houd het leuk.

Hij begon..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef zarGon het volgende:
Kan het wat minder tussen Trigger en Bilmi? Onnodig om elkaar te schelden. Houd het leuk.

Excuses niet aanvaard. Je blijft een idioot. Of moet ik nu ook sorry zeggen?quote:

En jij ontmaagd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Excuses niet aanvaard. Je blijft een idioot. Of moet ik nu ook sorry zeggen?

Jij lokte het uit door te zeggen dat zij slimmer is. Ik vraag om een afspraak om het te bewijzen, jij zegt over wo2 en haakt vervolgens af.quote:

Als iemand zegt dat een ander slimmer is, loktie een scheldpartij uit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij lokte het uit door te zeggen dat zij slimmer is. Ik vraag om een afspraak om het te bewijzen, jij zegt over wo2 en haakt vervolgens af.

Tussen je nichtje en mij? Nee, liever in het echt. Jullie gaan haar zeker helpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
Als het nodig is kan ik eventueel een MSN-battle regelen..

Dalijk hack je het systeem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
Als het nodig is kan ik eventueel een MSN-battle regelen..

Ja, je weet hoe ik ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat een ander slimmer is, loktie een scheldpartij uit?

Waarom denk je dat je haar aankan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tussen je nichtje en mij? Nee, liever in het echt. Jullie gaan haar zeker helpen.

Je smelt bij Triggerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik HEB GEEN ZELFBEHEERSING
vooral niet bij zulke idioten als jij

Serieus, we (Trigger en ik) moeten zo'n groepsgesprek met z'n vieren organiseren op MSN. Met je hoogmoed en misplaatste arrogantie.quote:

Delinin hakkindan deli gelirmisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik HEB GEEN ZELFBEHEERSING
vooral niet bij zulke idioten als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |