WTFquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
MBO![]()
![]()
![]()
Kan je met MBO propedeuse en HBO propedeuse in 2 jaar naar universiteit?
Je had moeten zeggen: "Goodmeuning"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Even een coolstory: mijn mobiel geeft 3/4 beeld, ik zie niet wie belt, maar hoor het wel.
Vandaag neem ik op en zeg: ALLOOOOOO, blijkt het m'n werk te zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
Propedeuse zal wel te moeilijk woord zijn, zal wel staan voor 'Prima' ofzo
Dat heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vlaggetje op tafel als je de beste van de week bent
Ik voel me bekeken.quote:
heb je webcam?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik voel me bekeken.
Waarom groet je niet?.
Ik heb je sindsdien niet gezien man, die ene x waar we het over hadden.quote:
Hebben we elkaar eens gesproken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je sindsdien niet gezien man, die ene x waar we het over hadden.
Heb ik je sindsdien wel gesproken?
Hijs mijn buurman.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Manita van Burakius he. Beetje respect graag.
Ik heb een deal gesloten met Marlboro. Krijg nieuwe longen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je krijgt longkanker en het is je eigen schuld hihi
Nee je bent uitgenodigd op m'n verjaardagsfeestje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niye, hayirli bir is icin mi geliyorum over de vloer?
Ik zit in de taart. En jij bent de kers op mijn taart.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee je bent uitgenodigd op m'n verjaardagsfeestje.
Kreeg je als mod ook een sociaal leven van FOK! aangeboden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een deal gesloten met Marlboro. Krijg nieuwe longen.
Er is geen taart op mijn verjaardag, sorry.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit in de taart. En jij bent de kers op mijn taart.
ook chickies.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kreeg je als mod ook een sociaal leven van FOK! aangeboden?
Je liet mij even schrikken.quote:
zG.. wij hadden elkaar ontmoet en geloof me, hiervoor hoef je niet al te diep te gravenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je liet mij even schrikken..
Ik zat al te graven in mijn herinneringen van mijn ontmoetingen.
Je herinnert me echt niet hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je liet mij even schrikken..
Ik zat al te graven in mijn herinneringen van mijn ontmoetingen.
Met goud erin? Dan is het goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geef je een durum en cola Turka.
Ik ben heel mooi! Vraag zG maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Eerst pic, kijken wat we er voor terug krijgen.
Je zit me echt uit te dagen, eh? Ik had al een gepaste reactie, maar die houd ik voor mezelf. Voordat je weer van verandert persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zG.. wij hadden elkaar ontmoet en geloof me, hiervoor hoef je niet al te diep te graven
Dat jij je nou zo snel uitgedaagd voelt..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit me echt uit te dagen, eh? Ik had al een gepaste reactie, maar die houd ik voor mezelf. Voordat je weer van verandert persoonlijkheid.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zG.. wij hadden elkaar ontmoet en geloof me, hiervoor hoef je niet al te diep te graven
Ja en ben er trots op, bekijk dat ding tussen de benen van je vrouwelijke familieleden eens... jullie schijnen nummer 1 te zijn in het ontharen daarvanquote:
Wat weet jij daarover?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. mag je alweer HHS inlopen of niet?
Come again?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en ben er trots op, bekijk dat ding tussen de benen van je vrouwelijke familieleden eens... jullie schijnen nummer 1 te zijn in het ontharen daarvan
Ja maar wel in het echt. Zodat jullie haar niet kunnen steunen via msn ofzo .quote:
Ze hadden geen Arabische tolken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volg je lessen op de Haagse, of wat?.
Oh noes. ik heb een meervoudsvorm aan een enkelvoud gekoppeld door een e extra te typen, stop de persen!quote:
Ze is er niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar wel in het echt. Zodat jullie haar niet kunnen steunen via msn ofzo .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |