Als iemand zegt dat een ander slimmer is, loktie een scheldpartij uit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij lokte het uit door te zeggen dat zij slimmer is. Ik vraag om een afspraak om het te bewijzen, jij zegt over wo2 en haakt vervolgens af.
Tussen je nichtje en mij? Nee, liever in het echt. Jullie gaan haar zeker helpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
Als het nodig is kan ik eventueel een MSN-battle regelen..
Dalijk hack je het systeem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
Als het nodig is kan ik eventueel een MSN-battle regelen..
Ja, je weet hoe ik ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat een ander slimmer is, loktie een scheldpartij uit?
Waarom denk je dat je haar aankan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tussen je nichtje en mij? Nee, liever in het echt. Jullie gaan haar zeker helpen.
Je smelt bij Triggerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik HEB GEEN ZELFBEHEERSING
vooral niet bij zulke idioten als jij
Serieus, we (Trigger en ik) moeten zo'n groepsgesprek met z'n vieren organiseren op MSN. Met je hoogmoed en misplaatste arrogantie.quote:
Delinin hakkindan deli gelirmisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik HEB GEEN ZELFBEHEERSING
vooral niet bij zulke idioten als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |