Schoppen vooral.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:49 schreef Karzai het volgende:
Maar ik begrijp dat knipogen belangrijker zijn dan doelpunten in het Turkse voetbal?
Je hebt het nu over Italiaans voetbalquote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Schoppen vooral.
En al helemaal als het Zwitsers betreft.
Op het WK in Japan was het beste Turkse team ze hadden van Brazilie gewonnen als Rivaldo dat rot geintje niet uithaaldequote:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie naar Nederland - Turkije?
Ik weet niet of ik het aan durf te zien.
Was zo mooi. Kregen we allemaal gloednieuwe Adidas spulletjes: broekjes, shirtjes en schoenen. Met de bus naar Arnhem en onderweg natuurlijk gestopt bij de McDonald. Vervolgens die hele atmosfeer rondom de wedstrijd. Uiteindelijk aangewezen om de vlag van Italië te dragen en toen ik van het veld afliep kreeg ik nog even een knipoog van een Turkse verdediger.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om mee te maken. En dan als twaalfjarige.
De competitie niet nee...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Italiaans voetbal. Zo vals is de Turkse competitie gelukkig niet.
12 september?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:48 schreef msnk het volgende:
Koningin vraagt om ontbinding Tweede Kamer
Meeloopster! Waar was ze anderhalf jaar geleden.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie naar Nederland - Turkije?
Ik weet niet of ik het aan durf te zien.
quote:
Hallo, de vakanties naar Griekenland zijn al geboekt hèquote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
12 september?.
Waarom zo laat.. Tel daar de duur van de formatie bij en we zitten in 2013.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Dat was het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op het WK in Japan was het beste Turkse team ze hadden van Brazilie gewonnen als Rivaldo dat rot geintje niet uithaalde
Naja, op het EK van 2008 zaten we ook bijna in de finale. We hadden tegen Duitsland helaas een zwaar gehavend team in de halve finale.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op het WK in Japan was het beste Turkse team ze hadden van Brazilie gewonnen als Rivaldo dat rot geintje niet uithaalde
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/26(...)wk-2014-turkije.html
Deze dus? Hoeveel zou een ticket kosten?quote:Nederland - Turkije, vrijdag 7 september 2012
En een EK is toch eigenlijk hetzelfde als een WK - Brazilie.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, op het EK van 2008 zaten we ook bijna in de finale.
Oh meeenquote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was zo mooi. Kregen we allemaal gloednieuwe Adidas spulletjes: broekjes, shirtjes en schoenen. Met de bus naar Arnhem en onderweg natuurlijk gestopt bij de McDonald. Vervolgens die hele atmosfeer rondom de wedstrijd. Uiteindelijk aangewezen om de vlag van Italië te dragen en toen ik van het veld afliep kreeg ik nog even een knipoog van een Turkse verdediger.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef msnk het volgende:
******SPOILERS******Dat staat vast. Maar met hoeveel, is de vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was een goede generatiequote:Op woensdag 25 april 2012 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, op het EK van 2008 zaten we ook bijna in de finale.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was zo mooi. Kregen we allemaal gloednieuwe Adidas spulletjes: broekjes, shirtjes en schoenen. Met de bus naar Arnhem en onderweg natuurlijk gestopt bij de McDonald. Vervolgens die hele atmosfeer rondom de wedstrijd. Uiteindelijk aangewezen om de vlag van Italië te dragen en toen ik van het veld afliep kreeg ik nog even een knipoog van een Turkse verdediger.
Hier worden ze voor ¤ 80,- aangeboden:quote:Op woensdag 25 april 2012 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Deze dus? Hoeveel zou een ticket kosten?.
Nee België dan... Die hebben genoeg kwaliteit om een finale te halen, maar het komt er echt totttaaaaalll niet uitquote:Op woensdag 25 april 2012 01:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat was een goede generatie
Wat ze nu aan het doen zijn lijkt nergens op
Ik had die wedstrijden tegen Duitsland gezien ze proberen het wel maar ze missen klasse en cohesie
Nu zijn er jongere spelers in het nationale elftal die rustiger zijn. Alpay-periode is wel voorbij...quote:Op woensdag 25 april 2012 01:52 schreef msnk het volgende:
[..]
De competitie niet nee...
Maar het nationale?
Nu nog het getoeter en Turken zijn weer helemaal 'hot'.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nu zijn er jongere spelers in het nationale elftal die rustiger zijn. Alpay-periode is wel voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |