In een seizoen/land waar er geen 'sike' is jaquote:Op woensdag 25 april 2012 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als nummer 1 een voorsprong heeft weten te behalen van 15 punten verdient nummer 1 om kampioen te worden.
De play-off is geen constructie om teams te treiteren toch?.
Wat verandert een play-off aan fraude?quote:Op woensdag 25 april 2012 02:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In een seizoen/land waar er geen 'sike' is ja
Een hogere drempel, ik zie FB bijv GS niet snel omkopen (of andersom). Kleinere clubs koop je om, maar de grotere niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat verandert een play-off aan fraude?. Het enige wat het doet is nummer 2 een tweede kans geven. Én geld genereren natuurlijk.
.
Is het niet oneerlijk tegenover een eerlijke winnaar? Of is het allemaal waard om zo mogelijke fraude tegen te gaan? Het haalt gewoon veel onderuit.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een hogere drempel, ik zie FB bijv GS niet snel omkopen (of andersom). Kleinere clubs koop je om, maar de grotere niet.
Ja maar je ligt niet de hele dag aan het strandquote:Op woensdag 25 april 2012 02:44 schreef zarGon het volgende:
Kies gewoon een random locatie aan de westkust als je zo graag naar een badplaats wil.
En dat doe je door een badplaats te bezoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik op vakantie ga wil ik ook wat over het land te weten komen
Is het niet oneerlijk voor de 17 clubs als de nummer 1 kampioen is door fraude?quote:Op woensdag 25 april 2012 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het niet oneerlijk tegenover een eerlijke winnaar? Of is het allemaal waard om zo mogelijke fraude tegen te gaan? Het haalt gewoon veel onderuit.
Royal Dragon in Antalya. Wel heel erg duur, maar zeer mooi hotel en prive strandquote:Op woensdag 25 april 2012 02:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar je ligt niet de hele dag aan het strand
Bodrum had een fort en er was veel gebeurd
als ik op vakantie ga wil ik ook wat over het land te weten komen
Ja, want de nummer 1 pleegt de fraude in zijn eentje.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het niet oneerlijk voor de 17 clubs als de nummer 1 kampioen is door fraude?
Ok, de overige 12 clubs dan? Je snapt best wat ik bedoel tochquote:Op woensdag 25 april 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want nummer 1 pleegt de fraude in zijn eentje.
Met jou valt niet meer te praten tis ook al laatquote:Op woensdag 25 april 2012 02:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat doe je door een badplaats te bezoeken..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 60.000ste post. Hm.quote:
Ditquote:Op woensdag 25 april 2012 04:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met dit memorabel moment. Ik neem aan dat je trakteert vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |