I.t.t mocro's kiezen echte Turkse talenten wel voor het land waar ze geboren en getogen zijn. Dus mja, valt ook wel mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duitsland loopt echt enorm veel Turks talent rond. Ik ben wel hoopvol voor de toekomst.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duitsland loopt echt enorm veel Turks talent rond. Ik ben wel hoopvol voor de toekomst, wat dat betreft.
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
I.t.t mocro's kiezen echte Turkse talenten wel voor het land waar ze geboren en getogen zijn. Dus mja, valt ook wel mee.
Oğuzhan Özyakup, ook een talent, helaas nietquote:Op woensdag 25 april 2012 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
I.t.t mocro's kiezen echte Turkse talenten wel voor het land waar ze geboren en getogen zijn. Dus mja, valt ook wel mee.
Persoonlijk vind ik het juist een goede ontwikkeling. Maar ik word toch nooit begrepen dus mjaquote:Op woensdag 25 april 2012 02:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Oğuzhan Özyakup, ook een talent, helaas niet. Had voor het Nederlandse nationale elftal gekozen, kan niet meer kiezen voor Turkije.
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Tunay Torun is bijvoorbeeld een voetballer die mij wel hoopvol stemt.
Oeh.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier worden ze voor ¤ 80,- aangeboden:
http://www.onlineticketsh(...)bYzq8CFYSIDgodZi7ADw
Staat dat hij geboren is in Hamburg en uit de jeugd van HSV komt. Dus klaarblijkelijk was hij niet zó goed om daar te blijven spelen. Want je kunt nou niet bepaald zeggen dat HSV een goed team heeft momenteelquote:
Yavuz, ik heb nog nooit een wedstrijd echt meegemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh.
Thanks!.
Edit: 79 euro + 15 euro verzendkosten..
IK HAAT HSVquote:Op woensdag 25 april 2012 02:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Staat dat hij geboren is in Hamburg en uit de jeugd van HSV komt. Dus klaarblijkelijk was hij niet zó goed om daar te blijven spelen. Want je kunt nou niet bepaald zeggen dat HSV een goed team heeft momenteel
HSV boeit mij geen flikker sinds Rafa daar weggingquote:Op woensdag 25 april 2012 02:07 schreef Julis het volgende:
[..]
IK HAAT HSV. Mede door die wedstrijd tegen GS.
En Martin Jolquote:Op woensdag 25 april 2012 02:07 schreef msnk het volgende:
[..]
HSV boeit mij geen flikker sinds Rafa daar wegging
quote:Op woensdag 25 april 2012 02:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Yavuz, ik heb nog nooit een wedstrijd echt meegemaakt. HINT HINT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |