Dat kan ik dus totaal niet, stilzitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:32 schreef Ayca het volgende:
Nope, zou wel opa en oma etc willen zien eigenlijk mja volgend jaar dan maar.
Haha, niet alleen.. maar voornamelijk wel ja.
Geen zin in vakantie?
Oh maar we zitten niet alleen stil, wordt veel 's avonds door de stad geslenterdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan ik dus totaal niet, stilzitten.. Have fun!
Geen zin in vakantie in Turkije, eigenlijk. Niet dat ik alles heb gezien (ik wil nog altijd reizen met de Doğu Express) en niet dat het geen verwachtingen kan waarmaken, maar het is toch wel wat je gewend bent. Een ander land lijkt me (dit keer) leuker. Maar ik zie wel, voor nu voldoet Nederland.
Waarom? Een keertje 30 uur kan toch niet zoveel kwaad? Zie je nog eens wat van het landschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Wat mot je met dogu express. Per trein reizen is echt klote en vies
.
1 keer gedaan, nooit meer...
Wat voor reis was het? Van waar naar waar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Wat mot je met dogu express. Per trein reizen is echt klote en vies
.
1 keer gedaan, nooit meer...
Turkije is uitermate geschikt om 's avonds door de stad slenteren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh maar we zitten niet alleen stil, wordt veel 's avonds door de stad geslenterd
Mkay, dat kanandere landen zijn ook mooi maar Turkije is anders
Zit niet zo angst te zaaien, ik ga eindelijk weer eens naar Turkije.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Turkije richting oorlog gaat. Leuk als je op vakantie gaat, de grenzen gaan dan dichtKan je mooi het leger in om mee te helpen
Het idee en gedachte is leuk.. Maar het is echt saai! Landschap zie je ook genoeg in een reis in de bus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom? Een keertje 30 uur kan toch niet zoveel kwaad? Zie je nog eens wat van het landschap.
Van Eskisehir naar Istanbul circa 5,5/6 uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor reis was het? Van waar naar waar?
Meh, geloof er niks van.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Turkije richting oorlog gaat. Leuk als je op vakantie gaat, de grenzen gaan dan dichtKan je mooi het leger in om mee te helpen
Dan gaat de grens gewoon dicht en gaat men opgeroepen worden voor dienstplicht, dat merk je echt wel. We hebben het over oorlog, geen anti-tereur eenheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze kunnen elkaar aan de Syrische grens afmaken maar in Izmir merk je daar niks van, gewoon bir raki op een terrasje aan de haven drinken en je bent in een andere wereld
Gewoon op het adres waar je ingeschreven staat. Als je geen adres hebt krijg je sowieso geen papieren volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Levolution het volgende:
Hoe kun je opgeroepen worden als je geen vaste woonplaats hebt in TR?
Dus als je een Turks paspoort hebt, sta je automatisch ergens ingeschreven in TR?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon op het adres waar je ingeschreven staat. Als je geen adres hebt krijg je sowieso geen papieren volgens mij
Zo werkt het volgens mij wel maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus als je een Turks paspoort hebt, sta je automatisch ergens ingeschreven in TR?
Welnee joh, dat kost ze teveel geld... Dan komt er geen Europese toerist meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan gaat de grens gewoon dicht en gaat men opgeroepen worden voor dienstplicht, dat merk je echt wel. We hebben het over oorlog, geen anti-tereur eenheid
Waar in Turkije?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zit niet zo angst te zaaien, ik ga eindelijk weer eens naar Turkije.
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.quote:
Nee! niet doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.
Dit alles met mijn oma en opa (uit NL) die er inmiddels al zitten. Beetje leeftijdskloof maar ik kan erg goed met ze opschieten dus voor mij geen probleem. Verder moet ik me wel kunnen vermaken met de buurjongens/neven enzo. Hoop ik.
Juli of augustus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is ga ik de eerste naar Izmir trouwens, als jullie op het nieuws een trillende Circassier naar het front zien sjokken op TRT dan hebben ze mij onder de wapens gedwongen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.
Dit alles met mijn oma en opa (uit NL) die er inmiddels al zitten. Beetje leeftijdskloof maar ik kan erg goed met ze opschieten dus voor mij geen probleem. Verder moet ik me wel kunnen vermaken met de buurjongens/neven enzo. Hoop ik.
Wat de fuck is deze shit man, ik word bang door jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee! niet doenNog even en je zit in Syrië
Met mijn opa is het altijd wel lachen, die man trollt iedereen in TR. Sta ik gewoon een beetje aan de zijlijn te kijken hoe die kahvemannetjes rood aanlopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Ach leeftijd zegt niet zoveel.. de broer van m'n babaanne en z'n vrouw (65 en 58) waren hier een maandje, hiervoor maar 1 of 2 keer gezien, en heb het echt leuk met ze gehadal zijn zij wel 'modern'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondLeuk dat het goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet zoveel aan het verleden denken, daar kan toch niets meer aan gedaan worden.
Het zal niet lang duren en mijn oma(ben nog steeds daar ingeschreven) zal een briefje krijgen van MSB(milli savunma bakanligi)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat de fuck is deze shit man, ik word bang door jullie.
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk dat het goed gaat.
Zou niet zoveel aan het verleden denken, daar kan toch niets meer aan gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Als je naar Bolu gaat moet je naar Ismailin yeri gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.heel veel sterkte en beterschap gewenst RSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx Trigger.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heel veel sterkte en beterschap gewenst RS
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Damn.. weet even niet wat ik moet zeggen, sterkte en geniet zolang het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoelang je nog ongeveer hebt?
Lekker. Mijn paps had lasagne gemaaktquote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb trouwens heerlijk gegeten bij paps. Kipen uit eigen tuin salade.
Ben niet bekend met dat specifieke restaurant, maar ik heb vaak op de Bolu Dagi met uitzicht op een afgrond gezeten onder het genot van een izgara köfte met biber enzo en na afloop tere yagi ve bal op somun ekmegi.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je naar Bolu gaat moet je naar Ismailin yeri gaan
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Sterkte. En wat Trigger zegt, niks is absoluut, houd de moed erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen fan van Ahmet Altan maar hij heeft heel mooi geschreven, Erdogan zou eens moeten stoppen met zijn belachelijkheid.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
ik niet.. ik ben Bordo Bereliquote:Op zondag 24 juni 2012 12:55 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Wie is we? Jij zit thuis als een biatch.
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Voel je je niet schuldig. Daar kun je niet veel aan veranderen. Geniet van de mensen die je dierbaar zijn. En! Wat Trigger en Levolution ook al zeiden, houd de moed erin. Sterkte Ratel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Hmpf. Dit had ik niet verwacht nadat je zei dat je weinig tijd had in de post daarvoor. Wel raar om te lezen, vooral omdat het zo plotseling komt. Je bent nog 'jong' en je leek me niet ziek(of nou ja, ik wist niet dat je ziek was). Lijkt me geen pretje voor jou (understatement) en deze tijd breng je denk ik vol onzekerheden door. Moet wel ontzettend moeilijk zijn voor je dochter. Akelig gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, oh, voel je zelf niet schuldig. Fuck that.
Sterkte ermee, sterkte aan je omgeving en mja, maak er het beste van (dat zal je denk ik zelf ook doorhebben). Ik hoop dat al die verlangens die je nu hebt waarmaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 15:19:19 ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
http://www.cnnturk.com/20(...)/666256.0/index.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Uçağımız uluslararası hava sahasında vuruldu"
Het lijkt er op dat ze zich aan het voorbereiden zijn.
Uitdaging geaccepteerd en verloren.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef xminator het volgende:
Kijk naar de bovenstaande websites en krijg geen honger....
Dat is waar. Ik wou het voor mezelf halen, maar wist niet wat ik met 5 Spidermannen (ik bedoel Power Mans) moest doen. Als er nou 5 verschillende actiefiguren in zaten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef xminator het volgende:
Voor maar ¤1,50 vijf cadeautjes om weg te geven aan koters
ik heb het over dat wij het leger in moeten..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.cnnturk.com/20(...)/666256.0/index.html
"Uçağımız uluslararası hava sahasında vuruldu"
Het lijkt er op dat ze zich aan het voorbereiden zijn.
Gewoon kicken, leeft het topic weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef De_Ilias het volgende:
Nogal dood die Marokkanen topic, ik ga de Turken joinen als dat oke is?
@Ratelslang
Vermeerd dua naar Allaah 3azza wa Djalla, sta op in de nacht voor de nachtgebeden en doe aan istigfaar (vergeving vragen), voorwaar een elk ieder gaat deze aarde verlaten en niemand weet wanneer. moge Alaah jou bijstaan in deze tijden, amien.
Je kent me amper, hoe kan je nou oordelen op iemand die je niet eens kent?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef Ayca het volgende:
Heeft niks met marokkanen te maken. Ik mag je gewoon niet.
Genoeg posts van je gelezen om tot die conclusie te komen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je kent me amper, hoe kan je nou oordelen op iemand die je niet eens kent?
Mei mach je wel tog?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef Ayca het volgende:
Heeft niks met marokkanen te maken. Ik mag je gewoon niet.
Ik ben te knap voor de camera, jeweetz.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo! Heb ik jou eindelijk ook is een keertje gezien.
Ja ja! Een filmpje met weinig views en geen comments plaatsen. Dat ben jij gewoon, je hoopt door te breken dankzij ons!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben te knap voor de camera, jeweetz.
Ik had liever dat je mij anoniem had gelaten.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ja! Een filmpje met weinig views en geen comments plaatsen. Dat ben jij gewoon, je hoopt door te breken dankzij ons!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |