Waar in Turkije?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zit niet zo angst te zaaien, ik ga eindelijk weer eens naar Turkije.
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.quote:
Nee! niet doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.
Dit alles met mijn oma en opa (uit NL) die er inmiddels al zitten. Beetje leeftijdskloof maar ik kan erg goed met ze opschieten dus voor mij geen probleem. Verder moet ik me wel kunnen vermaken met de buurjongens/neven enzo. Hoop ik.
Juli of augustus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Als het goed is ga ik de eerste naar Izmir trouwens, als jullie op het nieuws een trillende Circassier naar het front zien sjokken op TRT dan hebben ze mij onder de wapens gedwongen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik land in Istanbul, dan naar Izmit. Daar verblijf ik een tijdje en van daaruit een soort van roadtrip langs de westkust naar Mersin met tussenstoppen, waarschijnlijk in Didim. Dit allemaal met 'familiebezoek' als beweegreden. En ik MOET per se ook naar Bolu, even weer naar de köy, ook al is daar niemand meer. Even over die lege tarlalar lopen en het ijskoude water drinken. Ohja en overal waar ik de kans heb, ga ik mieren zoeken.
Dit alles met mijn oma en opa (uit NL) die er inmiddels al zitten. Beetje leeftijdskloof maar ik kan erg goed met ze opschieten dus voor mij geen probleem. Verder moet ik me wel kunnen vermaken met de buurjongens/neven enzo. Hoop ik.
Wat de fuck is deze shit man, ik word bang door jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee! niet doenNog even en je zit in Syrië
Met mijn opa is het altijd wel lachen, die man trollt iedereen in TR. Sta ik gewoon een beetje aan de zijlijn te kijken hoe die kahvemannetjes rood aanlopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Ach leeftijd zegt niet zoveel.. de broer van m'n babaanne en z'n vrouw (65 en 58) waren hier een maandje, hiervoor maar 1 of 2 keer gezien, en heb het echt leuk met ze gehadal zijn zij wel 'modern'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondLeuk dat het goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet zoveel aan het verleden denken, daar kan toch niets meer aan gedaan worden.
Het zal niet lang duren en mijn oma(ben nog steeds daar ingeschreven) zal een briefje krijgen van MSB(milli savunma bakanligi)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat de fuck is deze shit man, ik word bang door jullie.
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk dat het goed gaat.
Zou niet zoveel aan het verleden denken, daar kan toch niets meer aan gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Als je naar Bolu gaat moet je naar Ismailin yeri gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.heel veel sterkte en beterschap gewenst RSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx Trigger.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heel veel sterkte en beterschap gewenst RS
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het verleden is vergeten maar de toekomt heeft te weinig tijd.Damn.. weet even niet wat ik moet zeggen, sterkte en geniet zolang het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoelang je nog ongeveer hebt?
Lekker. Mijn paps had lasagne gemaaktquote:Op zondag 24 juni 2012 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb trouwens heerlijk gegeten bij paps. Kipen uit eigen tuin salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |