SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayça kaçquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
Ik wist niet eens dat Yorin had bestaan. Normaal gesproken mist mijn lekkerewijvenradar niets, vreemd.
Ilse Chat, Turkenkanaal, az mi kalp kirdim orda enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
Op sites als TMFchat moet je je eens voordoen als meisje. Hahaha. De reacties van hitsige romantici stromen binnen.
Nee maar als je op je hand gaat zitten tot het gaat slapen, en dan je dagelijkse ding doet voelt het wel fijn.quote:
Weinig kans.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee maar als je op je hand gaat zitten tot het gaat slapen, en dan je dagelijkse ding doet voelt het wel fijn.
Fixed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ilse Chat, Turkenkanaal, FOK! az mi kalp kirdim orda enzo
Oh please, ik hossel jou terwijl ik Ayca dump.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef Bilge het volgende:
Ik heb effe voor de zekerheid de batterijen van mijn radar gecontroleerd, maar daar lag het niet aan. Jullie zijn gewoon lelijk. Kaderinize küsün.
Karma!quote:
Slechte ruil, Quasimodo zou medelijden hebben met mijn uiterlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh please, ik hossel jou terwijl ik Ayca dump.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
Op sites als TMFchat moet je je eens voordoen als meisje. Hahaha. De reacties van hitsige romantici stromen binnen.
Dan heb je Ayca nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Karma!
[..]
Slechte ruil, Quasimodo zou medelijden hebben met mijn uiterlijk.
Altijd, buyurquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef Bilge het volgende:
Triggershot, mag ik jou 1 welgemeende compliment en 1 welgemeende kritiekpunt geven?
Hoor wie het zegt..quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je Ayca nog niet gezien.
Wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben is Janice! Ik had had een hartstikke aardige man, maar toen hij er achter kwam dat ik een beetje zwanger was sloeg hij mij nogal hard op d'r oog, en sindsdien loens ik een beetje. Dit probeer ik te verbergen met aandachtsafleidende truien. Mijn zoontje heet 12-04-1996, omdat ik per ongeluk de vakjes 'geboortedatum' en 'naam' op zijn geboorteformulier door elkaar haalde.. Hij is de coolste kid in zijn klas, maar schaamt zich nogal voor zijn moeder, aangezien de andere kinderen altijd grappen maken over mijn truien. Ook heb ik een enome voorliefde voor radijsjes.
Oh boyquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan het bijbehorende plaatje niet vinden, momentje.
Zoals je het zelf al zegt, tien jaar geleden, was toen 14-15, wel lachen soms.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
Hoe kijk je terug op die topics? Bijna 10 jaar geleden
Op de fysieke gelijkenissen na snap ik um niet echtquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:06 schreef Bilge het volgende:
Het plaatje is minder grappig dan ik dacht. Maar goed, içimde kalmasin. [ afbeelding ]
De raketafvuurinstallatie moet je even vervangen voor meisjes, de Chinees voor Danny.
Internetdostu aciyi söyler.
Wederom buyurquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:14 schreef Bilge het volgende:
Hmmm, misschien slaat het ook nergens op. Maar goed, dat was mijn compliment. Dan nu mijn welgemeende kritiekpunt.
Dat is een levenloos verslavingquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:17 schreef Bilge het volgende:
Nee grapje, dat was de kritiek. Mijn compliment zou zijn dat je ongelooflijk adrem bent. Niemand kan zo snel posten als jij. Ik ben er zelfs jaloers op.
Hmm, ik maak vaak ruzie met mezelf, zou het daardoor komen? Mezelf niet laten uitspreken, onderbreken en mijzelf mijn eigen wil opleggen omdat ik het toch beter weet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:23 schreef Bilge het volgende:
In de afgelopen vijf minuten dat ik geen passende reactie heb kunnen verzinnen zou jij al tien keer hebben gereageerd. Hoe zou jij in casu op jezelf reageren?
Men zegt dat Ataturks succes juist daar lag, wat vind jij? ---> Verschillende personages om de juiste momenten tot uiting the brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:34 schreef Bilge het volgende:
Ik las ooit een korte biografie van een Portugese schrijver (ik ben ff de naam kwijt), die in zijn eentje een tijdschrift volschreef met allerlei verzonnen personages. Die personages gingen dan ook in discussie met elkaar, of gaven elkaar gelijk. Misschien kan jij ook zoiets beginnen?
Principes en standvastigheid zorgen er altijd voor dat de goeden verliezen. Om te winnen moet je zo glibberig zijn als een aal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Men zegt dat Ataturks succes juist daar lag, wat vind jij? ---> Verschillende personages om de juiste momenten tot uiting the brengen.
Goede verliezen? Waar schaar jij Ataturk onder dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Principes en standvastigheid zorgen er altijd voor dat de goeden verliezen. Om te winnen moet je zo glibberig zijn als een aal.
Ik bewonder Atatürk als oorlogsheld én hervormer, maar ik zou hem geen heilig boontje durven te noemen. Hij is niet mulayim/ saf/ temiz.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goede verliezen? Waar schaar jij Ataturk onder dan?
Agreed, maar dat was zelfs Suleyman, Fatih of Salahuddin niet natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik bewonder Atatürk als oorlogsheld én hervormer, maar ik zou hem geen heilig boontje durven te noemen. Hij is niet mulayim/ saf/ temiz.
Seks? Tovbequote:Op donderdag 21 juni 2012 02:48 schreef Bilge het volgende:
Jij bezit de gave (al dan niet positief) om elke discussie om te buigen naar óf seks, óf Islam/ Ottomaans rijk/ seculiere republiek. Valt me op.
Wallahquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
'turken' schrijf je met hoofdletters, voorafgegaan door 'weledele'.
Ach ja. Ik zwets maar wat. Gisternacht heb ik maar een paar uur geslapen. Arcadia heeft mij vandaag een stuk of vijf keer op taalfouten gewezen/ uitgeluld. Het wordt tijd dat ik mijn bedje op zoek.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Seks? Tovbe![]()
Nee, ik heb het meer over Ataturk, vergelijken met andere Turkse nationale helden, dus enige vergelijkingsmateriaal
En Ataturk gewoon omdat hij zoveel verschillende personages had op andere momenten
Wauw, een Turkenkenner. I am impressed.quote:
Slapen, wat fijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zwets maar wat. Gisternacht heb ik maar een paar uur geslapen. Arcadia heeft mij vandaag een stuk of vijf keer op taalfouten gewezen/ uitgeluld. Het wordt tijd dat mijn bedje op zoek.
Ik zit er wel mee dat zarGon niet heeft gereageerd op mijn vraag of ik hem tot mijn internetvrienden mag rekenen.
Zie wat X zeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:41 schreef Bilge het volgende:
In een andere stad kan je toch ook studeren?![]()
Als je de kennis hebt, kun je het ene Anatolische dorpje na het andere afstruinen, om mensen voor geld (of eten) tips te geven voor meer en lekkerdere gewassen. Zo kun je heel Turkije doorreizen en bijdragen aan de productiviteit van Turkije.
Hmm, al is het wat te hoog gegrepen voor mij, ik ga effe kijken, misschien kan ik switchen van logistiek naar landbouwquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
De uni van Wageningen behoort tot de top van wereld, als je echt die intresse hebt.
Goud geld zit er in de landbouw, echt een verstandige beslissing mocht je die richting kiezen.
Aan weerszijden van onze straat ligt een kruispunt. I'm trapped.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef EL_Presidente het volgende:
die reacties ook..![]()
http://www.hurriyet.com.tr/planet/20810407.asp
LOL, ik moest gelijk aan Total Recall denken, dus ik Google even een plaatje om hier te posten, zie ik dat men die associatie al gemaakt heeft:quote:
Zeker weten? Waarom noemen ze dan de RF-4E? Die laatste is een onbewapend verkenningstoestel namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker weten? Waarom noemen ze dan de RF-4E? Die laatste is een onbewapend verkenningstoestel namelijk.
In de 'Phantom' genaamde vliegetuigen bevinden zich 1 piloot en 1 bewapeningspersoneel, twee personeel zijn dan actief.quote:’Phantom’ olarak adlandırılan bu uçaklarda 1 pilot ve 1 silah sistem subayı olmak üzere 2 personel görev yapıyor.
Ah ok, daar worden we ook niet veel wijzer vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
In de 'Phantom' genaamde vliegetuigen bevinden zich 1 piloot en 1 bewapeningspersoneel, twee personeel zijn dan actief.
De phantom is toch de RF- 4E ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, daar worden we ook niet veel wijzer van
Zijn er geen Turkse bronnen met meer details?
Nee, dat is een specifieke verkenningsversie van de Phantom.quote:
Andere Turkse bronnen spreken ook van een F-4Equote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een specifieke verkenningsversie van de Phantom.
De Phantom wordt in het algemeen gewoon F-4 genoemd.
Dan zal dat het zijn, thanks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere Turkse bronnen spreken ook van een F-4E
Shiiiiiiit, wie hij allemaal bij elkaar heeft geroepen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn, thanks.
By the way: Erdogan weet niets over Syrische excuses, vanavond topoverleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |