Aan weerszijden van onze straat ligt een kruispunt. I'm trapped.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef EL_Presidente het volgende:
die reacties ook..![]()
http://www.hurriyet.com.tr/planet/20810407.asp
LOL, ik moest gelijk aan Total Recall denken, dus ik Google even een plaatje om hier te posten, zie ik dat men die associatie al gemaakt heeft:quote:
Zeker weten? Waarom noemen ze dan de RF-4E? Die laatste is een onbewapend verkenningstoestel namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker weten? Waarom noemen ze dan de RF-4E? Die laatste is een onbewapend verkenningstoestel namelijk.
In de 'Phantom' genaamde vliegetuigen bevinden zich 1 piloot en 1 bewapeningspersoneel, twee personeel zijn dan actief.quote:’Phantom’ olarak adlandırılan bu uçaklarda 1 pilot ve 1 silah sistem subayı olmak üzere 2 personel görev yapıyor.
Ah ok, daar worden we ook niet veel wijzer vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
In de 'Phantom' genaamde vliegetuigen bevinden zich 1 piloot en 1 bewapeningspersoneel, twee personeel zijn dan actief.
De phantom is toch de RF- 4E ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, daar worden we ook niet veel wijzer van
Zijn er geen Turkse bronnen met meer details?
Nee, dat is een specifieke verkenningsversie van de Phantom.quote:
Andere Turkse bronnen spreken ook van een F-4Equote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een specifieke verkenningsversie van de Phantom.
De Phantom wordt in het algemeen gewoon F-4 genoemd.
Dan zal dat het zijn, thanks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere Turkse bronnen spreken ook van een F-4E
Shiiiiiiit, wie hij allemaal bij elkaar heeft geroepen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn, thanks.
By the way: Erdogan weet niets over Syrische excuses, vanavond topoverleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |