SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayça kaçquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
Ik wist niet eens dat Yorin had bestaan. Normaal gesproken mist mijn lekkerewijvenradar niets, vreemd.
Ilse Chat, Turkenkanaal, az mi kalp kirdim orda enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
Op sites als TMFchat moet je je eens voordoen als meisje. Hahaha. De reacties van hitsige romantici stromen binnen.
Nee maar als je op je hand gaat zitten tot het gaat slapen, en dan je dagelijkse ding doet voelt het wel fijn.quote:
Weinig kans.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee maar als je op je hand gaat zitten tot het gaat slapen, en dan je dagelijkse ding doet voelt het wel fijn.
Fixed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ilse Chat, Turkenkanaal, FOK! az mi kalp kirdim orda enzo
Oh please, ik hossel jou terwijl ik Ayca dump.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef Bilge het volgende:
Ik heb effe voor de zekerheid de batterijen van mijn radar gecontroleerd, maar daar lag het niet aan. Jullie zijn gewoon lelijk. Kaderinize küsün.
Karma!quote:
Slechte ruil, Quasimodo zou medelijden hebben met mijn uiterlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh please, ik hossel jou terwijl ik Ayca dump.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
Op sites als TMFchat moet je je eens voordoen als meisje. Hahaha. De reacties van hitsige romantici stromen binnen.
Dan heb je Ayca nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Karma!
[..]
Slechte ruil, Quasimodo zou medelijden hebben met mijn uiterlijk.
Altijd, buyurquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef Bilge het volgende:
Triggershot, mag ik jou 1 welgemeende compliment en 1 welgemeende kritiekpunt geven?
Hoor wie het zegt..quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je Ayca nog niet gezien.
Wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben is Janice! Ik had had een hartstikke aardige man, maar toen hij er achter kwam dat ik een beetje zwanger was sloeg hij mij nogal hard op d'r oog, en sindsdien loens ik een beetje. Dit probeer ik te verbergen met aandachtsafleidende truien. Mijn zoontje heet 12-04-1996, omdat ik per ongeluk de vakjes 'geboortedatum' en 'naam' op zijn geboorteformulier door elkaar haalde.. Hij is de coolste kid in zijn klas, maar schaamt zich nogal voor zijn moeder, aangezien de andere kinderen altijd grappen maken over mijn truien. Ook heb ik een enome voorliefde voor radijsjes.
Oh boyquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan het bijbehorende plaatje niet vinden, momentje.
Zoals je het zelf al zegt, tien jaar geleden, was toen 14-15, wel lachen soms.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
Hoe kijk je terug op die topics? Bijna 10 jaar geleden
Op de fysieke gelijkenissen na snap ik um niet echtquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:06 schreef Bilge het volgende:
Het plaatje is minder grappig dan ik dacht. Maar goed, içimde kalmasin. [ afbeelding ]
De raketafvuurinstallatie moet je even vervangen voor meisjes, de Chinees voor Danny.
Internetdostu aciyi söyler.
Wederom buyurquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:14 schreef Bilge het volgende:
Hmmm, misschien slaat het ook nergens op. Maar goed, dat was mijn compliment. Dan nu mijn welgemeende kritiekpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |