Pfrt.quote:Interesse? Meer info? Foto's verkrijgbaar via PM.
Als je daadwerkelijk interesse in hebt, stuur je een PM. Ik wil niet dat mensen misbruik maken van mijn foto's etc. Zelfs op straat (Amsterdam) heb je van die Turkse meisjes gaan ze bij mijn auto staan en dan poseren voor een foto. Als ik eraan kom rennen ze weg jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt..
Plaats nou zoveel mogelijk in de OP joh.
In mijn auto heb ik een A4 opgehangen als TE koop te staan met gegevens etc.. Er hebben al een aantal mensen gebeld, alleen nu nog kijken of ze serieus zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Nee, ik heb geen interesse. Ik geef alleen aan dat je zo veel meer succes hebt.
Over 25 minuten. Hebben ze ook gehad trouwens. Portugal 6, spanje 4 dagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat vandaag ja? Ik dacht dat ze paar dagen rust zouden hebben.
Je auto parkeren waar veel hippe mensen komen, hockeyclub, kinki kappers etcquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
In mijn auto heb ik een A4 opgehangen als TE koop te staan met gegevens etc.. Er hebben al een aantal mensen gebeld, alleen nu nog kijken of ze serieus zijn.
Die scheids is echt fucking slecht. Turkse scheidsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse scheid nu bij POR-SPA, de beste scheids op dit toernooi tot noch toe.
Net was dat wel een fail jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die scheids is echt fucking slecht. Turkse scheidsallemaal omgekocht of zelf toto gezet
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je auto parkeren waar veel hippe mensen komen, hockeyclub, kinki kappers etc
Ja, we zijn wel voor imam getrouwd en op papier etc. We wonen ook al samen i.v.m. privé redenen. Bruiloft is ook binnenkort.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Op werkspot een advertentie geplaatst, ontvang ik net een bericht:
[ afbeelding ]
Turk of Turk?
Pool.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Op werkspot een advertentie geplaatst, ontvang ik net een bericht:
[ afbeelding ]
Turk of Turk?
Wat is 'niet Nederlands kunnen' dan wel niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Polen kunnen niet eens Nederlands. Tenminste meeste polen.
praten....quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is 'niet Nederlands kunnen' dan wel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |