Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verbaast me echt dat Jessie mag en wil blijven
De vijandigheid tussen the Voice en BGT (vooral Simon Cowell natuurlijk) is wel grappig om te lezen altijd.quote:The Voice tour dates cancelled amid poor ticket sales (we can see Simon Cowell’s smug expression now)
Ticket website confirms that anyone who bought tickets to tour dates around the UK will get refunds
Well, this is awkward. After everyone had a good laugh about the fact that Simon Cowell had to move Britain’s Got Talent to avoid clashing with The Voice , the BBC talent show has cancelled its tour amid poor ticket sales.
The eight finalists of The Voice (Leanne Mitchell, Bo Bruce, Vince Kidd, Becky Hill, Max Milner, Jaz Ellington, Tyler James and Ruth Brown, fact fans) were due to perform around the UK later this year, but many dates have been axed.
Ticket website GetToTheFront stated this morning: “The Voice UK dates in London, Manchester, Newcastle, Birmingham and Aberdeen have been cancelled, tickets to be refunded.”
Simon will be chuckling to himself in a diamond helicopter somewhere, with The X Factor live tour always being a huge success around the country. This year’s BGT didn’t include a tour – with last year’s attempt also resulting in failure – so he’ll be pleased to have dodged that bullet this time around.
Simon originally moved Britain’s Got Talent to avoid clashing with The Voice – which pulled in much higher ratings of 11million at the start of the series.
However, as the live shows kicked off across both series, BGT soon overtook TV (yeah, that acronym won’t kick off), which dropped to less than five million viewers.
The cancelled tour dates follow the news that Leanne's winner's single Run To You (a Whitney cover) only went to number 45 in the charts . Ouch.
Let this be a lesson to us all – Simon always gets the last laugh. Bron
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:39 schreef Pheno het volgende:
De gemaakte vijandigheid bedoel je. tabloids
Niet voor het geld, maar ik kan me zo voorstellen dat je het "leuk" vindt als een concurrerend programma het niet zo goed doet. En de manier waarop ze het schrijven is gewoon grappig:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat hij met zo'n bankrekening er niet echt meer mee kan zitten. Blijkbaar had hij hetzelfde 'probleem' van tegenvallende kaartverkoop, dus heeft hij ervan afgezien. Slimme gast.
quote:(we can see Simon Cowell’s smug expression now)
quote:That's not in The Script! Danny O'Donoghue and The Voice's Bo Bruce fuel romance rumours with a night out at the Groucho
It's nearly a month since The Voice finished, but Danny O'Donoghue is still in touch with his final act Bo Bruce.
Although they vehemently denied they were secretly dating, it appears The Script frontman is continuing his friendship with the aspiring star.
After attending the Britain Creates Gala at the Old Selfridges Hotel, the 27-year-old singer met up with her mentor, 31, at the Groucho Club.
Bron
Leuk allemaal, maar ik hoop dat het volgende bericht over Bo over haar muzikale carrière gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Karina het volgende:
En zie hier, toch een romance tussen Danny en Bo?
[..]
[ afbeelding ]
Even samen roken.
Ik vrees dat dat nog weleens heel lang kan gaan duren. Als je ziet hoe weinig interesse er is voor The Voice kandidaten. En de winnares zelfs niet eens een redelijke notering in de hitlijsten kan scoren. Dan vrees ik het ergste voor de talenten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Leuk allemaal, maar ik hoop dat het volgende bericht over Bo over haar muzikale carrière gaat.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Bo, is dat nou een aantrekkelijke vrouw?
Alhoewel... als je goed leest is het vertrek van Tom gelukkig nog niet helemaal zeker.quote:The Voice to be given complete overhaul...as Jessie J and Sir Tom Jones quit the judging panel after just one series
It suffered a dip in ratings towards the end of its debut series.
But it would appear The Voice has now been beset by another major problem.
Despite only having sat on the show's judging panel for just one series, both Jessie J and Sir Tom Jones are reported to have bowed out of their roles.
The Domino singer is believed to have quit due to the fact that her forthcoming UK tour clashes with filming dates for the second season of the BBC One talent series.
But insiders have claimed the 24-year-old star angered show bosses with her diva-like behaviour, huge entouage and refusal to do publicity.
Jessie also attracted widespread criticism when she told chat show host Graham Norton that she didn't even bother watching the show.
A source told the Daily Mirror: 'Jessie J is only young. I hope in a few years she looks back on the way she behaved during the show and cringes.'
Meanwhile, despite winning the first series of The Voice with his contestant Leanne Mitchell, Sir Tom's manager son Mark has reportedly advised him against taking part in a second season.
Speaking with comedian Rob Brydon on his new BBC2 chat show, the Sex Bomb hitmaker admitted there are a few details which need to be 'ironed out' before he commits to sitting on the judging panel again.
He said: 'I think I will do another series. We are talking about it now. But there are a couple of things that need to be ironed out.
'One of the things I said I need to know is who the other coaches are, because I don’t want to be sitting there with somebody that I don’t admire or particularly like... there are a few of them!
'Hopefully, we will have the same four coaches.'
Re-vamp: BBC bosses are said to be considering extending the blind audition stage of the competition in a bid to claw back ratings.
BBC bosses are now said to be desperate to make changess to the £22million show in the hope of rescuing the format after ratings nosedived from 12.1million to a low of 5.1million in week 10.
Producers are reportedly open to talks with potential replacements to join will.i.am and Danny O'Donoghue on the panel, and are considering running the blind auditions stage of the competition for longer and extending the popular battle rounds segment.
MailOnline has contacted representatives for both Tom and Jessie for comment.
Bron
Soms vraag ik me ook af als er staat dat iemand al getekend heeft hoeveel er van waar is... Ben heel benieuwd hoe het nu zit.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Jessie was (tot mijn grote verbazing destijds) toch al renewed? Ik snap er weinig meer van...
Welcomes the Sunquote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Ach ja, het is net de Telegraaf, wat je zegt Cee, reported to en believed to have... beetje sensatie zijn ze in Engeland niet vies van.
Doelde meer op het weerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is uit de Daily Mirror maar die is volgens mij net zo erg.
Dat begreep ik, maar de woordspeling pikte ik op een andere manier opquote:
Toch wel grote kans dat Cheryl Cole dit gaat doen, alleen al om Simon Cowell een hak te zetten. Succes gegarandeerd lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wishfull thinking.
Oh, het zijn slechts odds van bookies. Altijd leuk, maar die zetten voorzichtig in.
Cheryl Colequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef ZaZoe het volgende:
Cheryl Cole, Adele And Robbie Williams Favourites To Join The Voice UK 2013
http://www.capitalfm.com/(...)ice-new-judge-adele/
Ja hij heeft wel een beetje gelijk, echt opwindend is het niet natuurlijk.quote:DANNY O’Donoghue has criticised Leanne Mitchell for being boring.
The winner of BBC1 show The Voice, where Danny was a judge, failed to break into the Top 40 with her debut single and the show’s tour was cancelled due to poor ticket sales.
The Script singer Danny said: "She won the show, you know, in the final she was technically the best singer. Was she technically the best artist? No. But that's just my opinion."
The Irish star continued: "She was definitely the best singer on the night, but it was unfortunate that other people didn't get a look in, ones that would have suited pop music better.
"She's got an amazing voice, but I couldn't see her exciting 80,000 people for an hour and a half. There were people like that on the show, but they got voted off, and it's quite hard."
The Voice returns in 2013.
Bron
Hij was vorige week alarmschijf op 538quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las pas gister over het plaatje van The Script en Will.I.Am. Moest meteen aan dit topic denken
Het lijkt ergens op, maar misschien lijkt alles tegenwoordig wel op elkaar ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij was vorige week alarmschijf op 538. Vind er nou niet heel veel bijzonders aan ofzo
Dat laatste. Er is een bepaalde groep akoorden die goed in het gehoor liggen en waarmee gemakkelijk een hit mee valt te scoren, mits het door een redelijke/bekende artiest wordt gezongen. Eigenlijk luister je tegenwoordig vaak naar precies hetzelfde nummer, maar dan met een ander sausjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt ergens op, maar misschien lijkt alles tegenwoordig wel op elkaar ...
Er zijn maar een aantal genres, alles is wel in groepjes te zettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt ergens op, maar misschien lijkt alles tegenwoordig wel op elkaar ...
Ik moet wel bekennen dat ik niet zoveel (of eigenlijk zelden) naar 3FM of zo luister, maar als ik iets hoor, dan is het allemaal zo een beetje als dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn maar een aantal genres, alles is wel in groepjes te zetten![]()
Ik heb hem nog niet in zijn geheel geluisterd, maar vind het best een aardig plaatje (voor Top 40 meuk).
Meer blind auditions is leukquote:The Voice to get more blind auditions in revamp - but all four coaches return
The Voice UK judges Jessie J, Danny O’Donoghue, Will.i.am and Tom Jones will all return for the next season of the hit talent show - which will otherwise be revamped with more blind auditions to prevent another mid-series ratings slump.
BBC bigwigs have confirmed that all four judges will be coming back to The Voice, despite several rumours that one or more would be cut after ratings suffered towards the end of its first run.
More blind auditions will feature - as this was deemed the most popular section - but the live shows will be cut short in a bid to stop The Voice being too ‘predictable’.
Boss Danny Cohen said: ‘We haven’t signed any contracts yet but we want them all back.
'We were really happy with them.’
While the last season of The Voice proved a hit with viewers during its audition stage, ratings plummeted from 12million to less than half that once the live shows started.
Beeb entertainment chief Mark Linsey admitted: ‘It’s not rocket science to say the spinning chairs were the best bit.’
Jessie J tweeted her excitement at returning for the show’s second series, hitting out at reports that producers were considering a reshuffle of the judging panel.
The Price Tag singer told her followers: ‘I WILL be a coach on the 2nd series of The Voice UK! I'm B B B BACK! As I have always said.
'Unless you hear it from me- Don't always believe what you read! Can't wait! #thevoiceuk #weback *fist to the sky*’
Bron
en verderopquote:The Voice UK judges Jessie J, Danny O’Donoghue, Will.i.am and Tom Jones will all return for the next season of the hit talent show
Ik vind dat nog niet heel bevestigend klinken. [/cynisch]quote:Boss Danny Cohen said: ‘We haven’t signed any contracts yet but we want them all back.
'We were really happy with them.’
Liever niet zeg... hoor je haar liedjes steeds en zit ze OOK nog eens in de jury.quote:The Voice UK’s Tyler James has revealed he wants Adele to be on the show’s panel next year.
Speaking about the upcoming second series of the show recently, Tyler said that Will.i.am was “definitely” going to be returning.
He said: “As far as I know, he definitely is.”
But while Will may be back, there’s been much speculation over who he could be sitting alongside this year.
Asked who he’d like to see on the panel if some coaches did leave, Tyler suggesting: “Adele, because that girl can sing!
“If Tom Jones isn’t doing it, then get Annie Lennox – she’s the nuts. To me, she can fill that position – she’s a legend.”
Bron
Het was ook de meest kleurloze die won, net als Iris ja. Erg jammer...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:03 schreef JRRY het volgende:
The Voice UK heeft niet echt een nieuwe popsensatie opgeleverd
Beetje Iris Kroes-gevalletje die Leanne Mitchell...
Als Holly maar blijft vind ik alles best.quote:Op maandag 10 september 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Volgend seizoen wellicht een nieuwe presentator:
The Voice UK: Reggie Yates unsure of return in 2013
The Voice UK host Reggie Yates has revealed he’s unsure of a return next year.
The Radio 1 DJ described presenting the BBC One show earlier this year as an “incredible experience”, but was coy about whether or not he wanted to return for a second series.
Auditions for the new series, which will air on BBC One in the new year, have already started.
Reggie said: “The Voice as an incredible experience.
“I watched the show in the US and absolutely loved it, so when I was asked to be in the British version I was over the moon.
“We’ll see what happens [next year].”
Bron
[ afbeelding ]
In de VS is het op een commerciele zender. Verdienen ze er netto geld aan, dan was het blijkbaar niet te duur. De BBC wordt door de staat gefinancierd. Dus iedereen die zijn kijk- en luistergeld betaalt, betaalt er aan mee. Als het programma dan ook nog eens weinig vernieuwend is en geen extreme publieken trekt, kan ik me voorstellen dat dat scheve gezichten oplevert. Zeker als anderen (die wellicht meer vernieuwen en meer kijkers trekken) moeten inleveren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef JRRY het volgende:
Ik dacht dat 100.000 juist heel weinig was?
In USA worden ze toch zelfs tientallen miljoenen aangeboden?
Als ik kijk naar status en populariteit, zou ik eigenlijk voor alle juryleden ook wel ongeveer hetzelfde verwachten, Jessie J en will.i.am zijn beide heel populair nu, wereldwijd, populairder dan Britney S. zelfs, Tom Jones is toch echt wel een legende en Danny, die misschien iets minder maar toch...quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Door dit artikel vraag ik me wel af wat de Nederlandse juryleden betaald krijgen. Wat mij vooral opvalt aan bovenstaande bedragen is de grote verschillen tussen wat het ene jurylid krijgt en wat de ander krijgt. Ik had gedacht dat ze allemaal hetzelfde krijgen eigenlijk.
Nu is het programma minder leerzaam en gaan we niet meer bij Engels op school dit terugkijken + vragen makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Goed nieuws, volgend seizoen minder zielige verhaaltjes:
Jessie J says The Voice UK 2013 will feature less sob stories
The Voice UK coach Jessie J has said that the second series of the show will see many changes, including fewer sob stories.
Speaking on Alan Carr’s Chatty Man tonight, Jessie admits she may get in trouble for hitting out at the amount of back stories featured on this year’s earlier series.
She said: “I am not a major fan of the whole back story and ‘Let’s all feel sorry for everyone.’
“It is a bit like: ‘Been there, done that, seen that.’ Isn’t it about the voice? I might get in trouble for this…”
But despite it being about The Voice, Jessie admitted her recent image change come about after seeing how she looked on the telly every weekend.
“I learned a lot about myself. Watching myself back, I am a bit irritating sometimes,” Jessie admitted. “The fringe decided to retire, too. I looked at a picture of myself and was like: ‘You look a bit scary.’ I was a becoming a bit of a cartoon.
“But I might go as myself for Halloween, like Jessie J’s past.”
And confirming her return to the panel, Jessie revealed how she forced show bosses to move the dates of next year’s auditions in order to allow her to come back.
“My tour dates and the dates of The Voice clashed, so I said: ‘I need to prioritise my tour and my fans.’” she explained. “I was really gutted so I called the head of the BBC and said ‘Can we talk about this? I don’t feel right.’
“I didn’t want to miss out, so I sat with them and we looked at the dates and we jigged things around and I was then able to do it.”
Bron
Kijk The Voice US, daar zijn nog zat zielige verhaaltjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nu is het programma minder leerzaam en gaan we niet meer bij Engels op school dit terugkijken + vragen maken
O, dit wist ik wel. Is bij wereldsterren afzonderlijk zien te contracteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Ik had gedacht dat ze allemaal hetzelfde krijgen eigenlijk.
Waarom is er trouwens geen topic van de voice US? Volgt niemand het? Er zitten wel meerdere goeie tussen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk The Voice US, daar zijn nog zat zielige verhaaltjes
Is er wel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waarom is er trouwens geen topic van de voice US? Volgt niemand het? Er zitten wel meerdere goeie tussen!
Heb je ook een punt. Zou best kunnen. Aangezien die ook op zaterdag isquote:Op maandag 11 februari 2013 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Lopen we dan niet klem met een andere talentenjacht (die op SBS)?
Oeh ik heb er zin aan![]()
![]()
Wel erg jammer, ik zou ze graag allebei zien.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook een punt. Zou best kunnen. Aangezien die ook op zaterdag is
Van Facebookquote:*clicks glass* Morning everyone, we have an announcement. This year, there will be some new twists. In the Battles, our coaches can STEAL a rival coach's artist from the ones that get out-battled. And after the Battles, we have a new round called THE KNOCKOUTS, where artists each pick their own "killer song" to perform. Coaches then take their favourite three to the finals. Exciting times.
Any questions?
Voice UK was wel altijd vroeg in de avond dacht ik?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook een punt. Zou best kunnen. Aangezien die ook op zaterdag is
Uiteindelijk vanaf 19:00, als ik het goed herinner. Als hun er ook 2 uur van maken dan missen we het begin op SBS.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Voice UK was wel altijd vroeg in de avond dacht ik?
Weet het al niet meer
Laten we hopen dat het anderhalf uur wordt, zij hebben natuurlijk geen reclames tussendoor dat scheelt.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vanaf 19:00, als ik het goed herinner. Als hun er ook 2 uur van maken dan missen we het begin op SBS.
Ja, laten we het hopen. Dan kunnen we in 1 tuk doorquote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het anderhalf uur wordt, zij hebben natuurlijk geen reclames tussendoor dat scheelt.
Zo te zien doet hij gewoon nog meequote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef BrandX het volgende:
paar weken geleden had ik een interview gehoord - dacht ik - met will i am dat hij niet meer mee deed? Vanwege tijd, en de impact?
ja dat zag ik staan van je idd, vanwaar mijn verbaasde reactie.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien doet hij gewoon nog mee![]()
The Voice returns with coaches Will.i.am, Jessie J, Tom Jones and Danny O’Donoghue at the helm.
Oh ok. ja natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat zag ik staan van je idd, vanwaar mijn verbaasde reactie.
ik hoop het dat hij het ook echt nog een keer doet, vind hem het leuk doen!
quote:The Voice UK 2013 battles kick off filming this weekend, as the coaches prepare to whittle down their artists.
After the blind auditions in Manchester last month, the coaches each have 12 singers in their groups.
Now for the tough bit, as Danny O’Donoghue, Will.i.am, Jessie J and Sir Tom Jones must axe more than half ahead of the live shows later in the year.
Bedankt, staat genoteerd in mijn agenda.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
Eerste uitzending van The Voice UK is hoogstwaarschijnlijk 30 maart:
The Voice UK 2013 start date is March 30, apparently.
The Voice UK 2013 will start on BBC One on March 30, but only apparently.
The second series will premiere alongside the return of Doctor Who on the Easter weekend, running for 13 weeks.
A source claimed: “There is a lot riding on The Voice this yea. I needs to succeed to prove its critics wrong.”
However bosses have insisted that nothing is yet confirmed about the premiere date.
The Voice returns with coaches Will.i.am, Jessie J, Tom Jones and Danny O’Donoghue at the helm.
They’ll be joined by hosts Holly Willoughby and Reggie Yates on the music series once more, which features budding performers taking part in blind auditions.
Hopefuls come onto the stage in silence, performing while the coaches sit with their backs turned. If a coach likes what they hear, then they can press their buzzer to signal they want that singer on their team.
And in a twist, if more than one coach wants a singer, it’s up to the auditionee to decide, so expect plenty of dirty tricks from the panel to win their support!
This year bosses have teased a few changes to the format, including knock out stages and yet more drama in the battle rounds.
Bron
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
Eerste uitzending van The Voice UK is hoogstwaarschijnlijk 30 maart:
The Voice UK 2013 start date is March 30, apparently.
The Voice UK 2013 will start on BBC One on March 30, but only apparently.
The second series will premiere alongside the return of Doctor Who on the Easter weekend, running for 13 weeks.
A source claimed: “There is a lot riding on The Voice this yea. I needs to succeed to prove its critics wrong.”
However bosses have insisted that nothing is yet confirmed about the premiere date.
They’ll be joined by hosts Holly Willoughby and Reggie Yates on the music series once more, which features budding performers taking part in blind auditions.
Hopefuls come onto the stage in silence, performing while the coaches sit with their backs turned. If a coach likes what they hear, then they can press their buzzer to signal they want that singer on their team.
And in a twist, if more than one coach wants a singer, it’s up to the auditionee to decide, so expect plenty of dirty tricks from the panel to win their support!
This year bosses have teased a few changes to the format, including knock out stages and yet more drama in the battle rounds.
Bron
19:00 UK tijdquote:Op maandag 11 februari 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vanaf 19:00, als ik het goed herinner. Als hun er ook 2 uur van maken dan missen we het begin op SBS.
Het gaat om die stoelen, de rest kan me ook weinig schelen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat ze goede veranderingen gaan aanbrengenEn slechts drie live shows lijkt heel erg weinig, maar eigenlijk betekend dat ze het saaiste gedeelte van The Voice zo kort mogelijk houden
Je durft het niet te vragen, dus je geeft jouw wensen aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar een datum in deze TT zou ook zo handig zijn
Hey halloootjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je durft het niet te vragen, dus je geeft jouw wensen aan?
Moment, ik heb er eentje gezien ergensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Of ik maak een lijst met ALLE startdata
Inderdaad. Dat terwijl ik vroeger bij Idols en ook de eerste X-Factor juist de live shows het leukste vond. Toen ben ik na een paar seizoenen wel afgehaakt, maar het was iig leuker dan de saaie en vaak tegenvallende live shows van The Voice. En John de Mol maar roepen hoe briljant zijn formule wel niet is. Ja dat klopt, totdat de stoelen in het programma niet meer belangrijk zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het gaat om die stoelen, de rest kan me ook weinig schelen.
Weet je dat nu alquote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
Oh noooo ik moet gewoon afmelden voor de eerste aflevering hier, omdat ik bij een vriendin ga kijken. Wat een moment om een sociaal leven te hebben
Ja ik was ook verbaasd over de uitnodiging, maar zij kijken ook alle talentenshows dus het was te verwachten. Maar ik beloof alles terug te lezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat nu alWat een planning
Wel leuk toch, gezellig samen kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasd over de uitnodiging, maar zij kijken ook alle talentenshows dus het was te verwachten. Maar ik beloof alles terug te lezen.
Ja absoluut + goeie hapjesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel leuk toch, gezellig samen kijken
Haha ja dat is wel nodig.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja absoluut + goeie hapjes![]()
En voor the Voice heb ik geen alcohol nodig, voor a.s. zaterdag ga ik maar eens naar de slijter
Ik heb me echt de hele avond vermaakt, inclusief de Brandstedertjesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel nodig.
Al vond ik het wel erg leuk eigenlijk
Ja zelfs dat was leukquote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb me echt de hele avond vermaakt, inclusief de Brandstedertjes
Daar had ik afgelopen weekend ook last vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
Oh noooo ik moet gewoon afmelden voor de eerste aflevering hier, omdat ik bij een vriendin ga kijken. Wat een moment om een sociaal leven te hebben
Dat...en het feit dat ik met een groepje mensen - die ik alleen via een schermpje ken bij fictieve naam - ongezouten commentaar geef of de kandidaten, jury, decor, de reclames en de presentatie...ook een stuk triester klinkt dan het daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Daar had ik afgelopen weekend ook last vanAls ik bezoek heb ga ik niet forummen, niemand hoeft mijn internetidentiteit te weten.
ja het commentaar doen wij ook in real life, maar om dan te vertellen dat je dat normaal met een internetgroepje doet klinkt voor sommige mensen echt heel raar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Oh als ik met iemand samen zou kijken dan zou ik net zulk commentaar geven hoor. Heerlijk
Ik denk dat het tegenwoordig wel meevalt omdat ook heel veel mensen via Twitter zitten te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja het commentaar doen wij ook in real life, maar om dan te vertellen dat je dat normaal met een internetgroepje doet klinkt voor sommige mensen echt heel raar.
Ik ook bij films, hoor ik mezelf ineens roepen...Nee niet die kamer in!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenwoordig wel meevalt omdat ook heel veel mensen via Twitter zitten te kijken.
En bij voetballen kijken geef ik zelfs commentaar als ik alleen zit![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook bij films, hoor ik mezelf ineens roepen...Nee niet die kamer in!
Ik neem aan dat toch aan dat de reden, dat je niet gaat zitten internetten terwijl je bezoek hebt, is omdat het anders zo asociaal isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Daar had ik afgelopen weekend ook last vanAls ik bezoek heb ga ik niet forummen, niemand hoeft mijn internetidentiteit te weten.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef iBenny het volgende:
Aankomende zaterdag al!
Ziggo- en UPC-abbonees kunnen ook online kijken
Dat weet je nooit, maar je bent er toch altijdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nog steeds weet ik niet of ik erbij ben.
Vorig jaar heb ik maar 1 keer moeten overslaan, maar ik ga niet thuisblijven voor een tv-programma.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar je bent er toch altijd
Dank je!quote:
Wanneer was datquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie J heeft haar hoofd geschoren voor Comic Relief, zo dapperIk ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.
[ afbeelding ]
9 of 10 dagen geledenquote:
Oh verhipt, daar had ik nog niet eens aan gedacht, scherp!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Dan heeft ze in de uitzending van zaterdag nog 'normaal' lang haar
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie J heeft haar hoofd geschoren voor Comic Relief, zo dapperIk ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.
[ afbeelding ]
Ze draagt vast gewoon weer pruikenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Oh ja want het is allemaal al lang opgenomenBij de liveshows is het onderhand al weer aangegroeid.
7pm = 20:00 cetquote:
thanksquote:
siquote:
makkelijke keuze dusquote:
Nee. Gewoon 8 uur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Oh ik ga weer in de war raken denk ik. Want volgende week begint het dan zeker om 7 uur (hier)? Vanwege de zomertijd?
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OKVorig jaar was het wel om 7 uur toch?
En op een gegeven moment zelfs om zes uur toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OKVorig jaar was het wel om 7 uur toch?
Oh dat zou zomaar kunnen, ik was toen steeds in de war.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En op een gegeven moment zelfs om zes uur toch?
Oh verhipt, dat loopt ook nog op 6, nee UK uiteraardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen!
Zit ik hier alleen terwijl jullie allemaal Hinnik Grace kijken, of komen jullie ook?
Dat is toch dat 'Help, we motten een nieuwe Hazes'-gedoe? Ik denk niet dat ik een liefhebber benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, dat loopt ook nog op 6, nee UK uiteraard![]()
Ben jij er vanavond ook om half 9 op 6?
Lastige keuzequote:
Nee Glennis is voor mij wel klaar, ik ben hier ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen!
Zit ik hier alleen terwijl jullie allemaal Hinnik Grace kijken, of komen jullie ook?
Toevallig of spesjaaaaaal voor the voice?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Glennis is voor mij wel klaar, ik ben hier ook
Heb mijn etentje af moeten zeggen voor morgen
Nee ik ben ziek, want anders zou ik bij die vrienden kijken. Dus the voice had ik sowieso gezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toevallig of spesjaaaaaal voor the voice?
Oh oke. Ziek zijn is niet leuk, maar met ons kijken is natuurlijk wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek, want anders zou ik bij die vrienden kijken. Dus the voice had ik sowieso gezien.
Alleen nu met jullie
Ja daarom...elluk nadeel hep zijn voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke. Ziek zijn is niet leuk, maar met ons kijken is natuurlijk wel leukBeterschap
Sinds wanneer snack jij? En yay voor het bunkerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastige keuzeEcht, Poptalent kijk ik om te snacken, niet omdat er talent is of dat het uberhaupt een leuk programma is
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk een nieuw topic komen voor het tweede seizoen of blijven we hierzo?
Het lijkt mij handiger om een nieuwe voor seizoen twee te maken, indien je eens wat terug moet zoeken, maar echt een must is het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk een nieuw topic komen voor het tweede seizoen of blijven we hierzo?
Ah ja dattes, dan is het prima terug te vinden wat van 'toen' en 'nu' isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??
Goeie. Bij dezen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??
Anders zit je er achterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nog hoe ik vorig jaar bij de eerste aflevering echt letterlijk voor de tv ben gaan zitten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders zit je er achter?
#dithadeenD.opmerkingkunnenzijn
quote:Tom Jones, Jessie J, Will.i.am en Danny O'Donoghue hebben zich klaargemaakt voor een tweede seizoen van The Voice. In de Britse editie wordt erg gelet op het taalgebruik van de coaches.
In Groot-Brittannië gaat het tweede seizoen van The Voice zaterdag van start. In het tweede jaar doen alle coaches in de oude formatie mee: Tom Jones, Jessie J, Will.i.a.m en Danny O’Donoghue nemen opnieuw plaats in de rode stoelen. De producenten willen dat de show zich zoveel mogelijk onderscheidt van andere talentenjachten. Onderdeel daarvan is dat de coaches enorm moeten letten op hun woordkeuze.
Omdraaien
De deelnemers in het programma mogen bijvoorbeeld nooit ‘kandidaten’ genoemd worden, maar altijd ‘artiesten’. De coaches mogen zichzelf ook nooit omschrijven als ‘jurylid’. “Een van de belangrijkste dingen is dat ze nooit mogen zeggen is dat de stoelen omdraaien, maar dat ze keren. Dus als Jessie op de rode knop drukt voor een act – die altijd artiest genoemd wordt en nooit deelnemer – moet ze zeggen: ‘Ik heb me voor je omgekeerd’”, aldus een bron in The Sun.
Positief
“Het klinkt misschien gek, maar deze punten van het format zijn heel belangrijk, omdat de BBC daarvoor heeft getekend toen ze het programma kochten. De coaches wordt verteld dat ze daar niet van mogen afwijken. De makers van The Voice zijn er trots op dat het programma zo anders is dan X Factor, dus de coaches moeten ook positief zijn in hun feedback naar de acts. Er wordt hier niet gemeen gedaan. Dat komt omdat iedereen die meedoet kan zingen en je hier geen clowns ziet. De coaches worden aangemoedigd om uit hun stoel te komen en de deelnemers te begroeten na de auditie, of die nou succesvol was of niet.”
Hij is echt leuk... ik vind Dr Who zoooo leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ah, ook nog een stukje Dr. Who meepikken. Ook niet verkeerd.
Jawel, maar dat haal ik niet meer in 5 minuten.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, dat ik niks te knagen had?
NOEM JE ME DIK.
geen tijd meer om een snack te bereidenquote:
Pinguettequote:
omdat er bevergeil in zitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Pheno het volgende:
Vanille rijstevla, waarom is dat zo verslavend?
Als dat lekker is: do not carequote:
Op FOK! wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
iedereen gaat naar the voice kijken ipv top talent
quote:
quote:
Duh. Kutprogramma. Ik keek omdat er voor de rest geen reet wasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Anonymousz het volgende:
iedereen gaat naar the voice kijken ipv top talent
Ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Kutprogramma. Ik keek omdat er voor de rest geen reet was
Ik keek af en toe naar Toppop was best leuk. Maar OK nu ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doet ze ook Weight Watchers?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Gaan ze nu ook vertellen over de succesvolle carrière van de winnares van vorig jaar?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Gaan ze nu ook vertellen over de succesvolle carrière van de winnares van vorig jaar?
Wie was dat ook alweerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
quote:
same herequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten alleen haar moeder en man.quote:
De Glennis van TVOUKquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Tom had wel een oompa-loompa-esque kleurtje daar
Langdurende hype ondertussenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat ze een hype zoals jessie j in de jury doen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Jessiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
quote:
Jessie J was vorig jaar in de jury juist erg leuk. Totdat de live shows begonnen, toen werd ze rete irritant.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Glennis mag nog niet in de schaduw staan van Tom. Wat zeg ik, niet eens in hetzelfde continent.quote:
Sorry, ik moest ook lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou niet durven Sir Tom is een heldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Allemaal in het achtergrondkoortje bij Sir Tom![]()
[..]
Heeeee, niet haten op Sir Tom
wat weet zij nou van zingen, als kandidaat zou ik voor tom gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jessie
terecht dat zij erin zit
Ik voor Danny....maar dat zou niets met carrière te maken hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat weet zij nou van zingen, als kandidaat zou ik voor tom gaan
Niet dat Will nou zoveel beter is, maar ach, detailsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Redefine het volgende:
Ze laten Danny wat minder alleen zingen, dan valt dat valse als hij live zingt wat minder op
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
Dit is mijn schermindeling...
FOK! | The Voice,,
....... |-------------------
....... | Pop Talent..
Je bent op je plek als moderator hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
FOK! | The Voice,,
....... | Pop Talent..
Mensen die poptalent nog willen volgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
FOK! | The Voice,,
....... | Pop Talent..
Mijn favoriete coach vorig jaarquote:
Hij moet het drukke topic ook volgen hè.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die poptalent nog willen volgen
Nee zeker niet. Maar Will is eigenlijk ook geen zanger, dus dan is het minder erg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet dat Will nou zoveel beter is, maar ach, details
Heeft toch geen reet met ervaring te maken, zeker niet met een show als deze. Je zingt al kort heel goed of al lang heel goed. Zou wat zijn als alleen fossielen recht van spreken hebben.quote:
Hij is mod, iemand moet dat topic een beetje levend houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde weten hoe de volgende ronde isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat maar sterven, met Glennis erbijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is mod, iemand moet dat topic een beetje levend houden
Eén meer dan Will.I.amquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel legendarische artiesten gaat Sir Tom vandaag noemen
Of Adamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op nog wat ex-boyband members net als Sean vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |