19:00 UK tijdquote:Op maandag 11 februari 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteindelijk vanaf 19:00, als ik het goed herinner. Als hun er ook 2 uur van maken dan missen we het begin op SBS.
Het gaat om die stoelen, de rest kan me ook weinig schelen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat ze goede veranderingen gaan aanbrengenEn slechts drie live shows lijkt heel erg weinig, maar eigenlijk betekend dat ze het saaiste gedeelte van The Voice zo kort mogelijk houden
Je durft het niet te vragen, dus je geeft jouw wensen aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar een datum in deze TT zou ook zo handig zijn
Hey halloootjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je durft het niet te vragen, dus je geeft jouw wensen aan?
Moment, ik heb er eentje gezien ergensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Of ik maak een lijst met ALLE startdata
Inderdaad. Dat terwijl ik vroeger bij Idols en ook de eerste X-Factor juist de live shows het leukste vond. Toen ben ik na een paar seizoenen wel afgehaakt, maar het was iig leuker dan de saaie en vaak tegenvallende live shows van The Voice. En John de Mol maar roepen hoe briljant zijn formule wel niet is. Ja dat klopt, totdat de stoelen in het programma niet meer belangrijk zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het gaat om die stoelen, de rest kan me ook weinig schelen.
Weet je dat nu alquote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
Oh noooo ik moet gewoon afmelden voor de eerste aflevering hier, omdat ik bij een vriendin ga kijken. Wat een moment om een sociaal leven te hebben
Ja ik was ook verbaasd over de uitnodiging, maar zij kijken ook alle talentenshows dus het was te verwachten. Maar ik beloof alles terug te lezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat nu alWat een planning
Wel leuk toch, gezellig samen kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasd over de uitnodiging, maar zij kijken ook alle talentenshows dus het was te verwachten. Maar ik beloof alles terug te lezen.
Ja absoluut + goeie hapjesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel leuk toch, gezellig samen kijken
Haha ja dat is wel nodig.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja absoluut + goeie hapjes![]()
En voor the Voice heb ik geen alcohol nodig, voor a.s. zaterdag ga ik maar eens naar de slijter
Ik heb me echt de hele avond vermaakt, inclusief de Brandstedertjesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel nodig.
Al vond ik het wel erg leuk eigenlijk
Ja zelfs dat was leukquote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb me echt de hele avond vermaakt, inclusief de Brandstedertjes
Daar had ik afgelopen weekend ook last vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
Oh noooo ik moet gewoon afmelden voor de eerste aflevering hier, omdat ik bij een vriendin ga kijken. Wat een moment om een sociaal leven te hebben
Dat...en het feit dat ik met een groepje mensen - die ik alleen via een schermpje ken bij fictieve naam - ongezouten commentaar geef of de kandidaten, jury, decor, de reclames en de presentatie...ook een stuk triester klinkt dan het daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Daar had ik afgelopen weekend ook last vanAls ik bezoek heb ga ik niet forummen, niemand hoeft mijn internetidentiteit te weten.
ja het commentaar doen wij ook in real life, maar om dan te vertellen dat je dat normaal met een internetgroepje doet klinkt voor sommige mensen echt heel raar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Oh als ik met iemand samen zou kijken dan zou ik net zulk commentaar geven hoor. Heerlijk
Ik denk dat het tegenwoordig wel meevalt omdat ook heel veel mensen via Twitter zitten te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja het commentaar doen wij ook in real life, maar om dan te vertellen dat je dat normaal met een internetgroepje doet klinkt voor sommige mensen echt heel raar.
Ik ook bij films, hoor ik mezelf ineens roepen...Nee niet die kamer in!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenwoordig wel meevalt omdat ook heel veel mensen via Twitter zitten te kijken.
En bij voetballen kijken geef ik zelfs commentaar als ik alleen zit![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook bij films, hoor ik mezelf ineens roepen...Nee niet die kamer in!
Ik neem aan dat toch aan dat de reden, dat je niet gaat zitten internetten terwijl je bezoek hebt, is omdat het anders zo asociaal isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Daar had ik afgelopen weekend ook last vanAls ik bezoek heb ga ik niet forummen, niemand hoeft mijn internetidentiteit te weten.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef iBenny het volgende:
Aankomende zaterdag al!
Ziggo- en UPC-abbonees kunnen ook online kijken
Dat weet je nooit, maar je bent er toch altijdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nog steeds weet ik niet of ik erbij ben.
Vorig jaar heb ik maar 1 keer moeten overslaan, maar ik ga niet thuisblijven voor een tv-programma.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar je bent er toch altijd
Dank je!quote:
Wanneer was datquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie J heeft haar hoofd geschoren voor Comic Relief, zo dapperIk ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.
[ afbeelding ]
9 of 10 dagen geledenquote:
Oh verhipt, daar had ik nog niet eens aan gedacht, scherp!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Dan heeft ze in de uitzending van zaterdag nog 'normaal' lang haar
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie J heeft haar hoofd geschoren voor Comic Relief, zo dapperIk ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.
[ afbeelding ]
Ze draagt vast gewoon weer pruikenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Oh ja want het is allemaal al lang opgenomenBij de liveshows is het onderhand al weer aangegroeid.
7pm = 20:00 cetquote:
thanksquote:
siquote:
makkelijke keuze dusquote:
Nee. Gewoon 8 uur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Oh ik ga weer in de war raken denk ik. Want volgende week begint het dan zeker om 7 uur (hier)? Vanwege de zomertijd?
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OKVorig jaar was het wel om 7 uur toch?
En op een gegeven moment zelfs om zes uur toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OKVorig jaar was het wel om 7 uur toch?
Oh dat zou zomaar kunnen, ik was toen steeds in de war.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En op een gegeven moment zelfs om zes uur toch?
Oh verhipt, dat loopt ook nog op 6, nee UK uiteraardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen!
Zit ik hier alleen terwijl jullie allemaal Hinnik Grace kijken, of komen jullie ook?
Dat is toch dat 'Help, we motten een nieuwe Hazes'-gedoe? Ik denk niet dat ik een liefhebber benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, dat loopt ook nog op 6, nee UK uiteraard![]()
Ben jij er vanavond ook om half 9 op 6?
Lastige keuzequote:
Nee Glennis is voor mij wel klaar, ik ben hier ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen!
Zit ik hier alleen terwijl jullie allemaal Hinnik Grace kijken, of komen jullie ook?
Toevallig of spesjaaaaaal voor the voice?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Glennis is voor mij wel klaar, ik ben hier ook
Heb mijn etentje af moeten zeggen voor morgen
Nee ik ben ziek, want anders zou ik bij die vrienden kijken. Dus the voice had ik sowieso gezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toevallig of spesjaaaaaal voor the voice?
Oh oke. Ziek zijn is niet leuk, maar met ons kijken is natuurlijk wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek, want anders zou ik bij die vrienden kijken. Dus the voice had ik sowieso gezien.
Alleen nu met jullie
Ja daarom...elluk nadeel hep zijn voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke. Ziek zijn is niet leuk, maar met ons kijken is natuurlijk wel leukBeterschap
Sinds wanneer snack jij? En yay voor het bunkerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastige keuzeEcht, Poptalent kijk ik om te snacken, niet omdat er talent is of dat het uberhaupt een leuk programma is
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk een nieuw topic komen voor het tweede seizoen of blijven we hierzo?
Het lijkt mij handiger om een nieuwe voor seizoen twee te maken, indien je eens wat terug moet zoeken, maar echt een must is het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk een nieuw topic komen voor het tweede seizoen of blijven we hierzo?
Ah ja dattes, dan is het prima terug te vinden wat van 'toen' en 'nu' isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??
Goeie. Bij dezen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??
Anders zit je er achterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nog hoe ik vorig jaar bij de eerste aflevering echt letterlijk voor de tv ben gaan zitten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders zit je er achter?
#dithadeenD.opmerkingkunnenzijn
quote:Tom Jones, Jessie J, Will.i.am en Danny O'Donoghue hebben zich klaargemaakt voor een tweede seizoen van The Voice. In de Britse editie wordt erg gelet op het taalgebruik van de coaches.
In Groot-Brittannië gaat het tweede seizoen van The Voice zaterdag van start. In het tweede jaar doen alle coaches in de oude formatie mee: Tom Jones, Jessie J, Will.i.a.m en Danny O’Donoghue nemen opnieuw plaats in de rode stoelen. De producenten willen dat de show zich zoveel mogelijk onderscheidt van andere talentenjachten. Onderdeel daarvan is dat de coaches enorm moeten letten op hun woordkeuze.
Omdraaien
De deelnemers in het programma mogen bijvoorbeeld nooit ‘kandidaten’ genoemd worden, maar altijd ‘artiesten’. De coaches mogen zichzelf ook nooit omschrijven als ‘jurylid’. “Een van de belangrijkste dingen is dat ze nooit mogen zeggen is dat de stoelen omdraaien, maar dat ze keren. Dus als Jessie op de rode knop drukt voor een act – die altijd artiest genoemd wordt en nooit deelnemer – moet ze zeggen: ‘Ik heb me voor je omgekeerd’”, aldus een bron in The Sun.
Positief
“Het klinkt misschien gek, maar deze punten van het format zijn heel belangrijk, omdat de BBC daarvoor heeft getekend toen ze het programma kochten. De coaches wordt verteld dat ze daar niet van mogen afwijken. De makers van The Voice zijn er trots op dat het programma zo anders is dan X Factor, dus de coaches moeten ook positief zijn in hun feedback naar de acts. Er wordt hier niet gemeen gedaan. Dat komt omdat iedereen die meedoet kan zingen en je hier geen clowns ziet. De coaches worden aangemoedigd om uit hun stoel te komen en de deelnemers te begroeten na de auditie, of die nou succesvol was of niet.”
Hij is echt leuk... ik vind Dr Who zoooo leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ah, ook nog een stukje Dr. Who meepikken. Ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |